Η Citroën συνεχίζει να πρωτοπορεί, καθώς λανσάρει τη νέα υπηρεσία Online Ραντεβού στην επίσημη ιστοσελίδα www.citroen.gr παρέχοντας προηγμένες υπηρεσίες του After Sales.
Με τη νέα υπηρεσία online ραντεβού της Citroën, οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για την τακτική συντήρηση, την επισκευή του αυτοκίνητου τους ή για οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία After Sales επιθυμούν.
Το πρόγραμμα αρχικά ισχύει για τις πόλεις των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης και εντός των προσεχών ημερών θα συμμετέχει και το υπόλοιπο δίκτυο της Citroen σε ολόκληρη την επικράτεια.
Επωφεληθείτε από τα πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας της Citroen!
Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…
Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…
Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…