Οι πωλήσεις της SEAT στο 9μηνο του 2018 κατέγραψαν νέο ιστορικό ρεκόρ. Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, η Ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 415.600 αυτοκίνητα παγκοσμίως, 17.2% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους (354.900). Αυτός ο όγκος πωλήσεων είναι το καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία της SEAT και υψηλότερος από το ρεκόρ 9μηνου του 2000 με 394.4000 πωληθέντα αυτοκίνητα. Ωστόσο οι πωλήσεις της μάρκας μειώθηκαν τον περασμένο μήνα κατά 20,6% (31.600 αυτοκίνητα), μετά από αύξηση σχεδόν 40% τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, λόγω της εφαρμογής του κανονισμού WLTP, ο οποίος τέθηκε σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου.
Ο SEAT Vice-president Marketing and Sales, Wayne Griffiths εξήγησε ότι «οι πωλήσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο συνέβαλλαν ώστε η SΕΑΤ να πετύχει νέο ρεκόρ και μας καθιέρωσαν για άλλη μία φορά ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη. Όπως ήταν αναμενόμενο, τα αποτελέσματα Σεπτεμβρίου επηρεάστηκαν από την επίδραση του WLTP, το οποίο είχε ενισχύσει έντονα θετικά τις πωλήσεις τον Ιούλιο και Αύγουστο. Το τελευταίο τρίμηνο του έτους θα αποτελέσει πρόκληση καθώς το WLTP θα έχει αντίκτυπο στον αριθμό των ταξινομηθέντων οχημάτων στην Ευρώπη. Παρόλα αυτά, με τρείς ακόμα μήνες για να τελειώσει το τρέχον έτος, είμαστε σε πολύ καλό δρόμο για την επίτευξη του υψηλότερου όγκου πωλήσεων στην ιστορία της SEAT».
Οι πωλήσεις της ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σημείωσαν άνοδο από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο ως αποτέλεσμα της δυναμικής της μάρκας στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, οι οποίες σημείωσαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Η Γερμανία είναι η κορυφαία αγορά της SEAT με 90.400 πωληθέντα αυτοκίνητα (+22,8%) πετυχαίνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία της. Η Ισπανία ακολουθεί πιστά με τον δεύτερο μεγαλύτερο αριθμό πωληθέντων αυτοκινήτων (85.900 πωλήσεις, +16,5%) και κατατάσσεται στη 1η θέση της κατάταξης στην τοπική αγορά. Επιπλέον, με αύξηση 14,1% (50.500 πωλήσεις), το Ηνωμένο Βασίλειο κατατάσσεται στις τρείς πρώτες αγορές της μάρκας που επίσης καταρρίπτει ρεκόρ πωλήσεων.
Τα αποτελέσματα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου ήταν επίσης εξαιρετικά και στη Γαλλία, όπου η SEAT σημείωσε αύξηση 27,7% με 23.400 πωλήσεις. Άλλες σημαντικές αγορές είναι η Αυστρία (16.000, + 16.8%) και η Ελβετία (8.400, + 11.7%). Επιπλέον, η SEAT σημείωσε σημαντική αύξηση και στη Πολωνία (10.300, + 24.2%), το Βέλγιο (8.000, + 37.2%) και τη Πορτογαλία (7.900, + 23.7%), αγορές που συνέβαλαν σαφώς στα θετικά αποτελέσματα της μάρκας, καθώς και η Αλγερία όπου οι πωλήσεις SEAT πενταπλασιαστήκαν με 15.800 αυτοκίνητα (3.100 από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2017).
Ιδιαίτερα θετική είναι η εικόνα της πορείας των πωλήσεων για την SEAT και στην χώρα μας. Για το πρώτο 9μηνο της φετινής χρονιάς η ισπανική μάρκα καταγράφει εντυπωσιακή αύξηση στα συνολικά της μεγέθη, της τάξης του 52,7%, αφού με 2.368 ταξινομήσεις έχει καταφέρει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς 2,8% (9μηνο 2017: 1.550 ταξινομήσεις και 2,2% μερίδιο αγοράς). Αξιοσημείωτη είναι η επίδοση και στις ταξινομήσεις λιανικής, όπου με 1.163 αυτοκίνητα, η SEAT καταγράφει σχετικό μερίδιο αγοράς 3,1% στο 9μηνο. Ο Σεπτέμβριος ήταν και για την Ελλάδα ένας μήνας όπου υπήρξε υστέρηση στις επιδόσεις, αφού καταγράφηκαν 67 συνολικά ταξινομήσεις, συνέπεια της εφαρμογής του νέου προτύπου WLTP και της περιορισμένης διαθεσιμότητας αυτοκίνητων προς ταξινόμηση.
Τις τελευταίες εβδομάδες, η SEAT παρουσίασε δύο νέα μοντέλα που θα ενισχύσουν περαιτέρω την ανάπτυξη της μάρκας και το 2019: το Tarraco, το οποίο ολοκλήρωσε την οικογένεια SUV μαζί με το Arona και το Ateca και το Arona TGI, το πρώτο crossover στην αγορά που τροφοδοτείται και με συμπιεσμένο φυσικό αέριο. Και τα δύο μοντέλα θα λανσαριστούν στην χώρα μας στις αρχές του επόμενου έτους μαζί με το CUPRA Ateca, το πρώτο σπορ SUV της νέας μάρκας CUPRA.