Η BYD φέρνει στην ελληνική αγορά το Atto2, με στόχο να γίνει το επόμενο Best Seller στην ελληνική αγορά. Στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία για μία πρώτη επαφή με το νέο B-SUV του Κινέζου κατασκευαστή, που την συνδυάσαμε με μία βόλτα στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.
Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία του Atto 3, με στοιχεία από την κινέζική κουλτούρα. Το μπροστινό μέρος με το C-Shape Design και τα νέα Full Led, φωτιστικά σώματα, που θυμίζει δράκο. Το προφίλ διαθέτει δυναμική γραμμή με μυώδεις επιφάνειες, θέτοντας ως επίκεντρο την πρακτικότητα. Το πίσω μέρος, χαρακτηρίζεται από το ενιαίο φωτιστικό σώμα με γραφικά LED, σε σχήμα Fortune Light, ή αλλιώς το άπειρο, που στην κινέζικη κουλτούρα σημαίνει καλοτυχία.
Το εσωτερικό διαθέτει άπλετους χώρους και μοντέρνα σχεδίαση. Κεντρικά στο ταμπλό δεσπόζει η περιστρεφόμενη οθόνη των 10, 1 ιντσών του συστήματος πολυμέσων και πίσω από το τιμόνι, ο ψηφιακός πολυλειτουργικός πίνακας οργάνων 8,8 ιντσών, που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό. Οι σχεδιαστές έχουν δώσει προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια, με τον επιλογέα να έχει σχήμα πολύτιμου λίθου, μαγνητίζοντας τα βλέμματα. Ο όγκος του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 400 λίτρα.
Στον δρόμο
Κάτω από το καπό διαθέτει έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρας 177 ίππων και 290 Nm ροπής με τεχνολογία 8in 1 ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης με κορυφαία απόδοση που φτάνει το 89%. Η μπαταρία, τύπου Blade αποτελεί δομικό στοιχεία του πλαισίου και πετυχαίνει αυτονομία 463 χιλιομέτρων στον κύκλο πόλης και 312 στον μικτό, πάντα με βάση το πρότυπο WLTP. Η σύντομη βόλτα από τον Άλιμο έως την Βάρκιζα, ανέδειξε την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, χάρη στην τεχνολογία Cell to Body με μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, αποδεικνύοντας πως είναι τόσο στιβαρό, όσο φαίνεται.
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά ευέλικτο, υποσχόμενο μία ιδανική λύση αστικής μετακίνησης. Η αίσθηση της ανάρτησης είναι ουδέτερη, ισορροπώντας μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Η κατανάλωση ενέργειας ήταν στις 12,8 kWh/100 χιλιόμετρα, επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική διαχείριση της ενέργειας. Προφανώς το αυτοκίνητο δεν προσανατολίζεται στην σπορτίφ οδήγηση, αλλά καλύπτει τις ανάγκες του μέσου καταναλωτή, ως ένα ευχάριστο και ασφαλές αυτοκίνητο βόλτας, φιλοδοξώντας να είναι το νέο μεγάλο Best Seller της ελληνικής αγοράς.
Τιμή
Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις Active με 29.990€ και Boost με 31.990€, στις οποίες εάν υπολογίσουμε την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», τότε διαμορφώνονται στις 22.734€ και 24.250€ αντίστοιχα.