Η PEUGEOT
αναδείχθηκε η αγαπημένη μάρκα των Γάλλων και στο πρώτο τρίμηνο του 2021,
σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιεί η εταιρεία Matrice σε
τριμηνιαία βάση από το 1999, για τις μεγάλες Γαλλικές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με
την έρευνα που διεξήχθη σε Γάλλους υπηκόους ηλικίας 18 ετών και άνω, το
84% έδειξαν την προτίμησή τους για την PEUGEOT.
Την
χρονική στιγμή που η μάρκα ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα, η πρώτη θέση
στην προτίμηση των Γάλλων καταναλωτών αλλά και η συνεχόμενη άνοδος των πωλήσεων
της μάρκας παγκοσμίως, ενισχύουν περαιτέρω την ορθότητα της στρατηγικής που
έχει ακολουθήσει η PEUGEOT τα τελευταία χρόνια όχι μόνο στην εγχώρια αγορά
αλλά και στον διεθνές στίβο.
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…