Μόλις
ένα χρόνο από την πώληση του πρώτου αυτοκινήτου, το 100ο PEUGEOT 208 Rally4 θα
παραδοθεί στον νέο ιδιοκτήτη του αυτή την εβδομάδα στο Περού. Η PEUGEOT Sport
δεν χρειάστηκε να περιμένει πολύ για να γιορτάσει τη λαμπερή επιτυχία του
τελευταίου «best-seller», καθώς κατέκτησε το Γαλλικό Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος
και την κατηγορία με κίνηση στους δύο τροχούς της Ιταλίας, το 2020.
Φέτος,
οι εκκολαπτόμενοι αστέρες οδηγοί αλλά και οι gentlemen του motorsport θα έχουν την ευκαιρία να πολεμήσουν για τη δόξα στην κατηγορία 2WD (Two Wheel Drive) σε όχι λιγότερα από επτά «Κύπελλα» σε ολόκληρη
την Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική – αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα μια μεγάλη
ποικιλία επιφανειών δρόμου.
Έχοντας
εξελιχθεί κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2019, το PEUGEOT 208 Rally4
επωφελήθηκε από την εκτεταμένη τεχνογνωσία των μηχανικών της PEUGEOT Sport,
καθιστώντας το – από τους πρώτους αγώνες του – το αδιαμφισβήτητο σημείο
αναφοράς στα ράλι, στα δικίνητα αυτοκίνητα. Παρά την επακόλουθη παγκόσμια
πανδημία που επηρέασε σημαντικά τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2020,
το PEUGEOT 208 Rally4 πραγματοποίησε περισσότερες από 250 εκκινήσεις σε αγώνες
ράλι σε 18 διαφορετικές χώρες από την Ευρώπη έως τη Λατινική Αμερική.
Παρόλο
που η σεζόν του 2020 καθυστέρησε σχεδόν έξι μήνες, η PEUGEOT Sport ήταν σε θέση
να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των πελατών της σε ολόκληρη την Ευρώπη και πιο
μακριά, παραδίδοντας νέα αυτοκίνητα με γρήγορο ρυθμό – στο βαθμό που υπάρχουν
πλέον ούτε λίγο ούτε πολύ 100 PEUGEOT 208 Rally4s έτοιμα να μπουν στις Ειδικές
Διαδρομές των Ράλι. Το τελευταίο πρόκειται να παραδοθεί στην ομάδα Castro
Yangali στο Περού αυτήν την εβδομάδα, και θα αγωνιστεί σε ένα θεσμό που
παρουσιάστηκε πρόσφατα, το PEUGEOT 208 Rally Cup Peru.
Ήδη
ευρέως αναγνωρισμένο ως σημείο αναφοράς στα δικίνητα αγωνιστικά, το PEUGEOT 208
Rally4 είναι η ιδανική επιλογή για νέους οδηγούς που στοχεύουν να ανέβουν στην
κορυφή του σπορ. Ως πρωταθλητής του θεσμού Ράλι Χώματος στην Γαλλία στην
κατηγορία 2WD, ο Mathieu Franceschi θα είναι αναμφισβήτητα ο άνθρωπος που
πρέπει να νικήσουν όλοι στο 208 Rally Cup France το 2021.
Αποτελούμενος
από αγώνες σε χώμα και άσφαλτο, το γαλλικό πρωτάθλημα συγκεντρώνει ήδη
σημαντικές συμμετοχές, με μια σειρά από μεγάλες γαλλικές ομάδες να έχουν
εγγραφεί στο 208 Rally Cup – που σημαίνει ότι τα δευτερόλεπτα θα κάνουν τη
διαφορά.
Πιστό
στην PEUGEOT Sport, το Lycée Saint-Vallier θα ανταγωνιστεί με ένα PEUGEOT 208
Rally4 που θα συναρμολογηθεί από μαθητές από το τμήμα αυτοκινήτου του σχολείου.
Η Chazel Technology, η PH Sport, η Pit
Stop, η Rossel Compétition, η CHL Sport Auto, η Onyx Racing, η Trajectoire
Racing και η Saintéloc Racing, είναι ομάδες έτοιμες να διαδραματίσουν σημαντικό
ρόλο στο κύπελο το 2021.
Μετά
την επιτυχία του θεσμού PEUGEOT 208 Rally Cup στη Γαλλία και την Ιβηρική
χερσόνησο (Ισπανία και Πορτογαλία) το 2020, η Ιταλία, η Ουγγαρία, η Δημοκρατία
της Τσεχίας και το Περού θα φιλοξενήσουν επίσης τα δικά τους πρωταθλήματα
φέτος, επιτρέποντας σε όλους τους οδηγούς PEUGEOT 208 Rally4 να διεκδικήσουν
ένα από τα επίσημα «Κύπελλα» της μάρκας και να επωφεληθούν από τα πολλά βραβεία
που προσφέρει η PEUGEOT Sport και οι συνεργάτες της.
Σε
μια πρωτοποριακή συνεργασία, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο λάνσαραν ένα
πρωτοποριακό «Κύπελλο» με τα PEUGEOT 208 Rally4 και Opel Corsa Rally4 – και τα
δύο εξελίχθηκαν από την Stellantis Motorsport – σε ένα αγωνιστικό καλεντάρι που
αποτελείται από πέντε ράλι.
Ενθαρρυμένη
από αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη δημοτικότητα και έχοντας επίγνωση των
προσδοκιών των πελατών της, η PEUGEOT Sport θα συνεχίσει να βελτιώνει το 208
Rally4 κατά τη διάρκεια της σεζόν για να διασφαλίσει ότι παραμένει το πιο
δημοφιλές αυτοκίνητο ράλι που επιλέγουν οι αγωνιζόμενοι στην κατηγορία των
δικίνητων, διατηρώντας παράλληλα τον απαιτούμενο προϋπολογισμό στο ελάχιστο.
208 Rally4 Τεχνικές Προδιαγραφές
- Κινητήρας: Τρικύλινδρος
turbo, 1.199cc - Ισχύς:
208hp at 5.450rpm - Ροπή:
290Nm at 3.000rpm - Μετάδοση: Sadev κιβώτιο
5-σχέσεων - Διαφορικό: Μηχανικό
self-locking - Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι
δίσκοι (330mm asphalt, 283mm gravel) - Φρένα πίσω: Δίσκοι 290mm
- Ανάρτηση ρυθμιζόμενη σε
τρία επίπεδα (rebound, υψηλή συμπίεση και χαμηλή ταχύτητα) - Βάρος: 1.080kg ελάχιστο;
1.250kg με οδηγό και συνοδηγό
Κόστη
- Με το κλειδί στο χέρι:
€66.000 πλέον ΦΠΑ σε προδιαγραφές για άσφαλτο ή χώμα - Κιτ για χώμα ή άσφαλτο:
€8.990 πλέον ΦΠΑ - Set-up kit (άσφαλτο ή
χώμα): €3.490 συμπεριλαμβάνονται ένα σετ ελατήρια και μπρος-πίσω
αντιστρεπτικές, 12 αγωνιστικές ζάντες και ένα σετ πλάκες έρματος - Επιπλέον εξοπλισμός:
€3.990 (περιλαμβάνει αιώρα για τα κράνη, σύστημα ενδοσυνεννόησης, trip master,
foot rest συνοδηγού, φωτιστικό σποτ, γρύλλος, βραχίονας και ιμάντας πρόσδεσης
για δεύτερο εφεδρικό τροχό) - Συλλογή δεδομένων: €270
Εκτιμώμενο
κόστος ανά αγωνιστικό χιλιόμετρο (δεν περιλαμβάνονται καύσιμα και υγρά): €11,73