Το φετινό “Sachsen Classic”, ένα από τα πιο εμβληματικά ράλι κλασσικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, τίμησε τα 120 χρόνια της SKODA στο Motorsport μέσα απο τo 18o Sachsen Classic, που διοργανώθηκε στα τέλη Αυγούστου, όπου και αφιέρωσε το τρίτο σκέλος του στην παρουσία της τσέχικης μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ονομάζοντάς το τιμητικά, «120 χρόνια SKODA Motorsport».
Το μήκους 685 χιλιομέτρων Sachsen Classic 2021, με πέντε ιστορικά μοντέλα SKODA ανάμεσα στις περισσότερες από 150 συμμετοχές, ξεκίνησε από το Zwickau της Σαξονίας και μέσα από απαιτητικές ορεινές διαδρομές, έφτασε μέχρι τη Δρέσδη. Στο τρίτο σκέλος του, οι συμμετέχοντες οδήγησαν μέχρι τα κεντρικά γραφεία της SKODA AUTO στη Mladá Boleslav, με τα κλασικά αυτοκίνητα να εκτίθενται για μερικές ώρες στο Μουσείο της μάρκας, πριν επιστρέψουν ξανά στη Δρέσδη.
Ανάμεσά τους, μία SKODA FELICIA του 1962, ένα από τα πιο όμορφα cabrio της εποχής του και ένα SKODA 1100 MBX De Luxe του 1969. Δίπλα τους, δύο σπορ κουπέ SKODA 110 R, το μοντέλο που αποτέλεσε τη βάση για τα πολύ επιτυχημένα SKODA 180 RS, 200 RS και SKODA 130 RS. Σίγουρα όμως, αυτό που έκλεψε την παράσταση ήταν ένα SKODA 1100 OHC Roadster του 1957, με τελική ταχύτητα που έφτανε τα 200 χλμ./ώρα, που είχε βγει από το Μουσείο της SKODA AUTO, ειδικά για το Sachsen Classic 2021. Το αυτοκίνητο, μόλις ένα από τα δύο που κατασκευάστηκαν ποτέ, ήταν προγραμματισμένο να συμμετάσχει στις 24 Ώρες του Λεμάν του 1956, ως επίσημη συμμετοχή της SKODA, η οποία τελικά ακυρώθηκε για πολιτικούς λόγους.