Η
Volvo Cars αλλάζει δραστικά το πώς και το πού θα
συναντά τους πελάτες της και μετασχηματίζει το παραδοσιακό μοντέλο χονδρικής,
περνώντας στην απευθείας online επαφή και στο χτίσιμο ισχυρών δεσμών με
τον πελάτη.
Έως
το 2030, η εταιρεία σκοπεύει να γίνει ένας κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών
αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ μέσα στα επόμενα χρόνια πρόκειται να
λανσάρει μία εντελώς νέα οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στο σύνολό τους,
αυτά τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο online.
Ως
τμήμα της νέας εμπορικής της στρατηγικής, η Volvo Cars
θα πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στα online
κανάλια πωλήσεών της, μειώνοντας δραστικά την πολυπλοκότητα στην προσφορά των
προϊόντων της και υιοθετώντας ξεκάθαρα και σταθερά μοντέλα τιμολόγησης.
Σε
συνδυασμό με τις online πωλήσεις, η Volvo Cars
θα εστιάσει σε μία συνολική και πρακτική προσφορά προς τον πελάτη, υπό το όνομα
Care by Volvo.
«Το
μέλλον της Volvo Cars
καθορίζεται από τρεις πυλώνες: ηλεκτρικά αυτοκίνητα, online
και ανάπτυξη», δήλωσε ο Lex Kerssemakers (Λεξ
Κερσμέικερς), Επικεφαλής Παγκόσμιων Εμπορικών Λειτουργιών. «Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας
έναν απροβλημάτιστο και χωρίς έγνοιες τρόπο να έχουν ένα Volvo,
εξαλείφοντας την πολυπλοκότητα και διευκολύνοντας την πρόσβαση στο αυτοκίνητο
και την οδήγησή του. Απλότητα και ευκολία αποτελούν σημαντικά στοιχεία σε
οτιδήποτε κάνουμε».
Η
στρατηγική εστιάζει στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία παγκοσμίως στον κλάδο
των αυτοκινήτων: την αγορά των premium ηλεκτρικών. Η Volvo Cars
αφοσιώνεται στο να αναλάβει ηγετική θέση σε αυτή την κατηγορία, συνεχίζοντας να
αναπτύσσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Μαζί
με τη μεγάλη επένδυση που πραγματοποιεί σε online
πλατφόρμες πωλήσεων, η Volvo Cars θα χτίσει ισχυρότερους δεσμούς με τους πελάτες της από
κοινού με τους συνεργάτες της στη λιανική πώληση. Οι Επίσημοι Διανομείς παραμένουν ένα
ζωτικό τμήμα της εμπειρίας του πελάτη και θα συνεχίσουν να έχουν την ευθύνη για
μια σειρά σημαντικών υπηρεσιών, όπως η προετοιμασία, η παράδοση και η συντήρηση
αυτοκινήτων.
«Οι
online
και off–line
δραστηριότητες χρειάζεται να είναι πλήρως και απρόσκοπτα ενωμένες», πρόσθεσε
ο Lex Kerssemakers. «Σε οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής του
– online,
σε μία έκθεση, σε ένα Volvo Studio
ή κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου – ο πελάτης πρέπει να απολαμβάνει μία
εμπειρία κορυφαίου επιπέδου».
Το
Care by Volvo,
μέχρι σήμερα γνωστό ως όνομα για τη συνδρομητική υπηρεσία της Volvo Cars, θα επεκταθεί σε μία ευρύτερη προσφορά για
τον πελάτη, στοχεύοντας σε ακόμη καλύτερη συνολική εξυπηρέτηση.
Η
online
αγορά ενός ηλεκτρικού Volvo θα συνοδεύεται από ένα πακέτο παροχών, που
περιλαμβάνει στοιχεία όπως η συντήρηση, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και
επιλογές για την οικιακή φόρτιση, αλλά και ασφάλιση – όπου διατίθεται.
Το volvocars.com θα είναι η online
ναυαρχίδα των εκθέσεων της εταιρείας, παρέχοντας στους επισκέπτες δραστικά
απλοποιημένη διαδικασία εγγραφής, με λιγότερα βήματα.
Οι
πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ελκυστικών προ-διαμορφωμένων ηλεκτρικών Volvo
που είναι έτοιμα για απλή και εύκολη παραγγελία και γρήγορη παράδοση.
Η
διαδικασία απλοποιείται και διευκολύνεται περαιτέρω μέσω ξεκάθαρων και σταθερών
μοντέλων τιμολόγησης. Αυτό αυξάνει τη διαφάνεια και εντείνει τους δεσμούς
εμπιστοσύνης.