Ο Usain Bolt με την κατάκτηση του έβδομου χρυσού μεταλλίου του στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Rio, απέδειξε για μια ακόμη φορά ότι είναι ο απόλυτος σούπερ σταρ των αγώνων ταχύτητας και ένας από τους καλύτερους σπρίντερ όλων των εποχών.
Η Nissan γνωρίζοντας πολύ καλά τις δυνατότητες και την αξία του μεγάλου αθλητή, τον έχει “χρήσει” εδώ και αρκετό καιρό, “Παγκόσμιο Διευθυντή Ενθουσιασμού” της φίρμας και του έχει δωρίσει ένα μοναδικό GT-R, με το χαρακτηριστικό “Bolt Gold” χρώμα.
Για τον Usain Bolt, οι προκλήσεις στον στίβο είναι στο καθημερινό του πρόγραμμα. Έτσι και η Nissan, στην πρόσφατη ψηφιακή καμπάνια με τίτλο “Bolt vs. Flame”, προκάλεσε τον Bolt να αντιμετωπίσει μια πραγματικά “φλέγουσα” κατάσταση!
Στο 2ο επεισόδιο που κυκλοφόρησε η Nissan, o Bolt τα “βάζει” με τις φλόγες και αποδεικνύει ότι δεν έχει βρεθεί ακόμα ο “αντίπαλος” που θα τον νικήσει !
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…