Με τους 276 ίππους από τον 1,8 turbo, τα 1.400 κιλά, την τετραδιεύθυνση, την τεχνολογία που όλοι περιμέναμε, η Renault έκανε επιτέλους το θαύμα της, ξανά. Το Megane RS, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, έκανε, όχι μόνο τους φαν, αλλά και γενικότερα τον κόσμο της αυτοκίνησης να ανατριχιάσουν. Τι ακολουθεί τώρα; Διάβασε παρακάτω για το πιο extreme Megane, μια πολεμική μηχανή που θα μοιάζει να έχει ξεπηδήσει μέσα από τους χειρότερους εφιάλτες των αντιπάλων του.
Για να καταρρίψει το 7:43:80 του Honda Civic Type R, το Megane RS Trophy R, είτε με τετραδιεύθυνση, είτε χωρίς, θα είναι ελαφρύτερο από 1360 κιλά, ισχυρότερο, θα έχει πιο επιθετική ρύθμιση της ανάρτησης και ρυθμιζόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Θα πατάει σε 19άρες υπερελαφρού κράματος και ελαστικά ειδικά σχεδιασμένα για να επιτευχθεί το ρεκόρ. Επίσης θα έχει λεπτότερα τζάμια, καπό από ανθρακονήματα.
Στο εσωτερικό, ξέχνα τις ανέσεις. Το Trophy R δεν θα διαθέτει air condition, θα έχει ελαφρύτερα μπάκετ εμπρός, ενώ πίσω καθόλου καθίσματα.
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…