Όταν πρωτοξεκίνησε, το 1897, είχε μόλις 8 εκθέματα. Σήμερα, η Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης έχει τόσα, που στριμώχνονται σε μια έκταση η οποία ξεπερνά τα 230,000 τετραγωνικά, για να τα θαυμάσουν περισσότεροι από 1 εκατομμύριο επισκέπτες. Αν και φέτος απέχουν -για λόγους οικονομίας- εννέα μεγάλες μάρκες, η έκθεση δεν χάνει ιδιαίτερα από τη λάμψη της, καθώς κάποιες από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου επιδεικνύουν , μέχρι τις 24 Σεπτεμβρίου, τα νεότερα, πιο σύγχρονα, πιο γρήγορα, πιο άνετα, πιο εντυπωσιακά μοντέλα τους.
Στην πόλη που φιλοδοξεί να γίνει η νέα οικονομική μητρόπολη της Ευρώπης, στη θέση του City του Λονδίνου, εκμεταλλευόμενη το Brexit, έχουμε πολλές πρεμιέρες και πολλές παρουσιάσεις σημαντικών μοντέλων. Ιδού τα σημαντικότερα εκθέματα, με τις μάρκες να ταξινομούνται με αλφαβητική σειρά, καθώς είναι μάλλον δύσκολο να… διαλέξεις ποια έχει τα σημαντικότερα.
Επιστροφή ξανά στην Κορέα και στην ομόσταυλη της Hyundai, την Kia, όσοι δεν… ξελογιάζονται από το Stinger GT, βλέπουν το Pro Ceed Concept και μικρό SUV Stonic με βάση τα 1.000 κυβικά, καθώς και το ανανεωμένο Sorento μαζί με το Picanto GT.
O… θυμωμένος ταύρος της Lamborghini κλέβει την παράσταση με την Aventador SV Roadster. Στη Maserati την παράσταση κλέβει η ανανεωμένη Ghibli.
στη ΜΙΝΙ, όποιοι έχουν οδηγήσει το “πολεμικό” JCW, ενθουσιάστηκαν βλέποντας το JCW GT Concept και ακόμα περισσότερο όταν έμαθαν ότι θα παραχθεί, αν και σε περιορισμένα κομμάτια. Η Opel με τη σειρά της δείχνει το νέο της μεγάλο SUV, το Grandland X, καθώς και την crossover έκδοση Country Tourer του Insignia. Μένουμε Γερμανία, με την Porsche να παρουσιάζει τη νέα γενιά της Cayenne, με κορυφαία την turbo.
Η Seat η οποία παρουσιάζει το νέο της SUV, Arona που έχει πολλά κοινά σε ότι αφορά πλαίσιο και κινητήρα με το Ibiza, είχε τη δική της “απάντηση” για το Megane RS, το παντοδύναμο (και vfm) Leon Cupra R των 310 ίππων. Στην ομόσταυλη (επίσης μέλος του VAG) Skoda υπήρχε το ολοκαίνουργιο και επίσης ενδιαφέρον Karoq που αντικαθιστά το Yeti καθώς και νέες εκδόσεις του Kodiaq.
Η SsangYong παρουσίασε το νέο Rexton, ενώ η Smart είχε το ηλεκτρικό και αυτόνομο Vision EQ. Η Subaru παρουσίασε την ευρωπαϊκή εκδοχή του νέου Impreza. Η Suzuki τράβηξε επίσης τα βλέμματα με το νέο Swift Sport των 1.400 υπερσυμπιεζόμενων κυβικών και των 140 ίππων, ενώ η Toyota έδειξε το C-HR Hy Power, μια πιο σπορ εκδοχή του υβρδικού της μικρού SUV και τη ανανεωμένη έκδοση του μεγάλου της SUV, του Land Cruiser.
Τελευταία, αλλά όχι καταϊδρωμένη, η VW είχε στο περίπτερό της τα ολοκαίνουργια Polo και T-Roc, το I.D. Crozz, το πρωτότυπο του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου που αναμένεται το 2020, το φουτουριστικό Sedric, καθώς και ειδικές εκδόσεις του pickup της, του Amarok.
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…