Ο νόμος για τα δεδομένα θα δώσει στους χρήστες τον έλεγχο όλου του φάσματος των δεδομένων που μοιράζονται από το όχημά τους, χωρίς εξαιρέσεις. Με άλλα λόγια, οι κατασκευαστές οχημάτων δεν θα απολαμβάνουν κανένα πλεονέκτημα έναντι άλλων αποδεκτών δεδομένων.
Μόλις εγκριθεί ο νόμος περί δεδομένων, οι αρχές και ο κλάδος πρέπει να επικεντρωθούν στην εφαρμογή του και στην πλήρη κατανόηση των επιπτώσεών του.
Η ACEA πιστεύει ότι δεν θα είχε νόημα να σπεύσουμε αμέσως σε μια άλλη νομοθετική προσπάθεια για τα δεδομένα. Η ένωση πιστεύει ακράδαντα ότι η Επιτροπή πρέπει να επικεντρώσει τους περιορισμένους νομοθετικούς πόρους της σε πολύ πιο επείγοντα θέματα, όπως η αναθεώρηση των απαιτήσεων για τις κλήσεις eCall, οι οποίες επιβάλλουν παρωχημένη τεχνολογία.
Κοιτάζοντας μπροστά, ο κλάδος θα καλωσόριζε κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με την εφαρμογή του νόμου περί δεδομένων.
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…