Categories: RETROUncategorized

Το πρώτης γενιάς Nissan Skyline GT-R οδηγείται όπως του αρμόζει



Ο δίλιτρος κινητήρας του GT-R τραγουδάει ακόμα πάνω από τις 8000 σ.α.λ!

Το πρώτο Skyline GT-R coupe παρουσιάστηκε το 1971 και κατασκευάστηκαν μόλις 1,945 coupe και τετράπορτα Skyline κάνοντας το εξαιρετικά σπάνια και πολύτιμο. Παρόλα αυτά το GT-R του 1971 κάνει oτι γεννήθηκε να κάνει ακόμα και σήμερα.

Ο οδηγός Keiichi Tsuchiya  οδηγεί το GT-R στην πίστα Tsukuba χωρίς οίκτο ανεβάζοντας στροφές μέχρι τις  8000 rpm και πλαγιολισθαίνοντας με κάθε ευκαιρία.

Δεν ξέρω ακριβώς τι είδους μετατροπές έχει αυτό το Hakosuka (έτσι αποκαλούσαν το πρώτης γενιάς Skyline GT-R) , αλλά εργοστασιακά απέδιδε 160 ίππους όντας ένα από τα πρώτα ιαπωνικά αγωνιστικά αυτοκίνητα που μπορούσαν να αμφισβητήσουν  τα Ευρωπαικά supercars και βοήθησε να καθιερώσει το μύθο του GT-R…

Η ιστορία του Hakosuka Skyline GT-R

Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

15 ώρες ago

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

18 ώρες ago

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

5 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

6 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

7 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

1 εβδομάδα ago