Για μια εταιρεία που διαθέτει στη “φαρέτρα” της το… super best seller Qashqai και το εκπληκτικό νέο Micra, ήταν ένα ερώτημα το τι χώρο θα έβρισκε για να επιβιώσει το Pulsar. Οι Ιάπωνες βέβαια, ξέρουν τι κάνουν και το μικρό μοντέλο της Nissan, φαντάζει σήμερα σαν μια ιδιαίτερα συμφέρουσα πρόταση στη χειμαζόμενη ελληνική αγορά, πόσο μάλλον αν λάβεις υπόψη και τις προσφορές που, κατά καιρούς κάνει η ελληνική αντιπροσωπεία της μάρκας.
Και εκεί που περιμένεις ότι το Pulsar είναι ένα ακόμα μικρομεσαίο, με “ευκολοχώνευτη” εμφάνιση μέσα- έξω, πλήρη εξοπλισμό, καλούς κινητήρες, καλή ποιότητα κατασκευής και ιδιαίτερα χαμηλή τιμή, έρχεται η έκπληξη. Από την πρώτη βόλτα κιόλας! Γιατί προσπαθείς να καταλάβεις αν “φταίνε” τα σούπερ άνετα καθίσματα, ή η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης για τον τρόπο απορρόφησης των (συνηθισμένων για ελληνικό οδόστρωμα) ανωμαλιών του οδοστρώματος, που, σε πολλές περιπτώσεις θα έκανε και premium SUV να… κοκκινήσει από τη ζήλια του.
Και, από εκεί και πέρα; Το Pulsar που δοκιμάζουμε αυτή την εβδομάδα, είναι προσθιοκίνητο και φοράει τον 1,2 DIG-T με τους 115 ίππους. Το άμεσου ψεκασμού μοτέρ, κρύβει τον μικρό του κυβισμό σε όλο το φάσμα των στροφών, καθώς αποδίδει το μέγιστο της ροπής του (190Nm) μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. και την ιπποδύναμη στις 4.500 σ.α.λ., ενώ υπόσχεται μεγάλη οικονομία καυσίμου. Η εργοστασιακή τιμή για την μέση κατανάλωση, η οποία είναι 5,6 λίτρα/100 χλμ., δεν αποκλίνει ιδιαίτερα από την πραγματικότητα, αναλόγως του τρόπου οδήγησης βεβαίως. Με… ανθρώπινη οδήγηση στην πόλη, η κατανάλωση κινείται περίπου στα 6,5 λτ./100 χιλιόμετρα, αν όμως αποφασίσεις να πιέσεις τον γραμμικό και πολιτισμένο κινητήρα, θα δεις το αναμενόμενο, δηλαδή την κατανάλωση να εκτοξεύεται.
Επαρκής ο χώρος και για τους πίσω επιβάτες
Εν ολίγοις, το Pulsar, δεν είναι τίποτε λιγότερο από αυτό που υπόσχεται το όνομά του, είναι “τίμιο” και άνετο απ’ όλες τις απόψεις για μια οικογένεια και είναι εδώ για να θυμίσει σε αυτούς που, δεκαετίες τώρα, επιμένουν να κρατούν τα Sunny τους που “τραγουδούν” ακόμα, ότι η Nissan τα φτιάχνει ακόμα το ίδιο καλά…
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…
Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…