Live η Κίνηση στους δρόμους

Νέο Abarth 600e: Με 280 ίππους και 340 Nm ροπής για τον ισχυρότερο «Σκορπιό» όλων των εποχών (Βίντεο)

Το νέο μοντέλο της Abarth υποβλήθηκε σε πολυάριθμες δοκιμές οδήγησης σε μερικές από τις πιο απαιτητικές πίστες για τη βελτιστοποίηση των επιδόσεων του οχήματος και την αύξηση της αξιοπιστίας του

Η Abarth γιορτάζει την επέτειό της με ένα από τα πιο απαιτητικά και ηλεκτροκίνητα σχέδιά της: το νέο Abarth 600e, το ισχυρότερο Abarth όλων των εποχών με 280 ίππους και επιτάχυνση από 0 στα 100 σε 5,85 δευτερόλεπτα.

Αυτό το επαναστατικό μοντέλο είναι το αποτέλεσμα ενός πολύπλοκου έργου που συνδύασε τις ικανότητες των ειδικών της Abarth με την εμπειρία των μηχανικών της Stellantis Motorsport. Μαζί ανέπτυξαν το Perfo eCMP, μια υπερσύγχρονη πλατφόρμα BEV που, μέσω «μεταφοράς τεχνολογίας», γέννησε το New Abarth 600e. Ένα πλήρως εξοπλισμένο «διαβολικό» όχημα που, μαζί με τη δύναμη και την αφοπλιστική πυγμή του – το σήμα κατατεθέν του – εξασφαλίζει μια οδηγική εμπειρία και επιδόσεις έξω από τα συνηθισμένα. Η «κακιά» και συνάμα συναρπαστική ουσία του αναδύεται αμέσως χάρη στην επιβλητική σχεδίαση, την ογκώδη παρουσία, τους τροχούς και την αεροδυναμική πίσω αεροτομή, αλλά και χάρη στο επιθετικό και συνάμα σπορ εσωτερικό του. Μαζί με τους ειδικούς σε θέματα αγώνων της Michelin, της Sabelt, της JTEKT και της Alcon, η Abarth μελέτησε και δοκίμασε υπό διαφορετικές συνθήκες τις καλύτερες λύσεις για να πετύχει τον τέλειο συνδυασμό για το πιο ισχυρό Abarth όλων των εποχών.

Το νέο μοντέλο, που αναπτύχθηκε με την Stellantis Motorsport, σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για την Abarth, αντιπροσωπεύοντας το νέο πρότυπο για τα ηλεκτρικά hot hatch αυτοκίνητα. Επιπλέον, το αυτοκίνητο επαναπροσδιορίζει την έννοια του σπορ και του ηλεκτρικού για καθημερινά αυτοκίνητα, χάρη στην αγωνιστική του έμπνευση. Η μάρκα του Σκορπιού προσφέρει έτσι στους οδηγούς της μια ποιοτική εμπειρία σε όλες τις συνθήκες οδήγησης χάρη στις δύο εκδόσεις του: το σπορ Abarth 600e Turismo και την περιορισμένη έκδοση Scorpionissima σε 1.949 αντίτυπα, φόρο τιμής στη χρονιά ίδρυσης της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Από αύριο, το Abarth 600e μπορεί να παραγγελθεί στις κυριότερες ευρωπαϊκές χώρες και στις δύο εκδόσεις.

Σχεδιασμένο για να είναι το πιο ισχυρό Abarth όλων των εποχών

Ο λόγος για τον οποίο το νέο Abarth είναι το ισχυρότερο που έχει κατασκευαστεί ποτέ έγκειται σε μια σειρά από βασικά στοιχεία μέσα στο αυτοκίνητο, συμπεριλαμβανομένης της καρδιάς που χτυπάει, τον ηλεκτρικό κινητήρα του. Το νέο μοντέλο του Σκορπιού ξεπερνά τα χαρακτηριστικά των υφιστάμενων συμπαγών ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων με τον κινητήρα των 280 ίππων και 207 kW – την υψηλότερη ισχύ που έχει επιτευχθεί ποτέ από ένα Abarth. Ο ηλεκτροκινητήρας του δοκιμάστηκε στον χώρο δοκιμών της FORMULA E με έναν πραγματικό προσομοιωτή οδήγησης. Επιπλέον, το Scorpionissima, με επιτάχυνση από 0-100 σε 5,85 δευτερόλεπτα, και το Turismo, με επιτάχυνση περίπου 6,24 δευτερόλεπτα, είναι γρήγορα και ευέλικτα σε οποιοδήποτε έδαφος. Επιπλέον, για να εξασφαλιστεί περισσότερη ισχύς, αυτό το «τερατώδες» αυτοκίνητο διαθέτει ροπή 345 Nm και μπορεί να φτάσει σε περιορισμένη τελική ταχύτητα 200 km/h με αυτονομία έως και 334 km στο συνδυασμένο κύκλο WLTP, ανάλογα με τον εξοπλισμό των ελαστικών.

Και οι δύο εκδόσεις του νέου Abarth 600e διαθέτουν τρεις λειτουργίες οδήγησης. Η λειτουργία Turismo προσφέρει ομαλή επιτάχυνση και ισχύ 110 kW για το Abarth 600e Turismo και 140 kW για το Scorpionissima, σε συνδυασμό με 300 Nm ροπής για μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία με τελική ταχύτητα 150 km/h. Αυτή η διαμόρφωση προσφέρει επίσης σπορ ρυθμίσεις του γκαζιού και του πεντάλ του τιμονιού και στάνταρ βαθμονόμηση του ESP. Εκτός από αυτά τα χαρακτηριστικά, η δεύτερη λειτουργία οδήγησης, Scorpion Street, διαθέτει ισχύ 150 kW για την έκδοση Touring και 170 kW για την Scorpionissima με 345 Nm ροπής, για τελική ταχύτητα 180 km/h. Η τρίτη λειτουργία, Scorpion Track, περιλαμβάνει επιθετικό πεντάλ γκαζιού και σπορ βαθμονόμηση τιμονιού, καθώς και ρυθμίσεις ESP για περισσότερη οδηγική διασκέδαση. Με τη διαμόρφωση Scorpion Track, το Abarth γίνεται πιο ηλεκτρισμένο από ποτέ, εκφράζοντας πλήρως τις δυνατότητές του, με τελική ταχύτητα 200 km/h, 345 Nm ροπής και μέγιστη ισχύ 207 kW (280 hp) για το Abarth 600e Scorpionissima και 175 Kw (240 hp) για την έκδοση Turismo.

Abarth 600e: γεννημένο από την αγωνιστική τεχνογνωσία της Abarth και της Stellantis Motorsport

Το νέο Abarth 600e είναι το αποτέλεσμα της αγωνιστικής τεχνογνωσίας που ανέπτυξαν οι ειδικοί του μηχανοκίνητου αθλητισμού με τους οποίους η Abarth συνεργάστηκε σε αυτό το ηλεκτρισμένο project.
Η συνεργασία μεταξύ της Abarth και της Michelin ξεκίνησε το 2021, μόλις καθορίστηκαν οι προδιαγραφές. Εκτός από την ενίσχυση του σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, δόθηκε έμφαση στην ασφάλεια, την αντοχή και την απόδοση των ελαστικών. Χάρη στη βελτιστοποιημένη σύνθεση του ελαστικού και την ειδική αρχιτεκτονική, τα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport EV έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται στους 280 ίππους που αποδίδει το Abarth 600e, προσφέροντας στο σπορ SUV ένα εξαιρετικό επίπεδο πρόσφυσης τόσο σε στεγνές όσο και σε υγρές συνθήκες.

Τα φρένα που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Alcon, τα οποία προέρχονται από τον κόσμο των αγώνων, προσφέρουν μεγάλη επιφάνεια δίσκου και τετραπίστονη δαγκάνα monobloc που εγγυάται την καλύτερη αντοχή στη φθορά και την απόσβεση της θερμότητας. Η ιδιαίτερη συμβολή της εμπειρίας της Alcon καθιστά το Νέο Abarth 600e την ιδανική λύση για όσους αναζητούν μια ηλεκτρισμένη οδηγική εμπειρία, υιοθετώντας αγωνιστικές λύσεις και μεταφέροντάς τες στο δρόμο, σύμφωνα με το νόμο. Όσον αφορά το φρενάρισμα και την ταχύτητα, η Abarth συνεχίζει να εκπλήσσει την κοινότητα των ενθουσιωδών φίλων της. Με αεριζόμενους δίσκους και δαγκάνες φρένων Alcon διαμέτρου 380 mm και πάχους 32 mm, προσαρμοσμένες στο Abarth 600e, οι ειδικοί του Scorpion έθεσαν ως στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης ισχύος και σταθερότητας κατά το φρενάρισμα, εξασφαλίζοντας εκπληκτικά αποτελέσματα.

Επιπλέον, το Νέο Abarth 600e είναι εξοπλισμένο με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen της JTEKT, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερη τροχιά, βελτιωμένο χειρισμό, πρόσφυση στις στροφές και ασφάλεια ακόμα και σε ολισθηρές συνθήκες. Ο συνδυασμός της τεχνογνωσίας της Abarth και της JTEK καθιστά το νέο αυτό όχημα ακόμα πιο μοναδικό και ανταγωνιστικό. Στην πραγματικότητα, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης προσφέρει πρόσθετη ροπή στον εξωτερικό τροχό, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου χάρη στο φαινόμενο μπλοκαρίσματος της διάταξης, το οποίο είναι 36% κατά την επιτάχυνση και 34% κατά το φρενάρισμα.

Για να είναι επιτυχημένος ο σχεδιασμός αυτού του ηλεκτρικού οχήματος, οι ειδικοί της Abarth και της Stellantis Motorsport, χάρη στις γνώσεις τους από τον κόσμο των αγώνων, έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή σε πολλά άλλα βασικά στοιχεία: αύξησαν την ακαμψία της ανάρτησης και ενίσχυσαν το πλαίσιο με μια πίσω αντιστρεπτική μπάρα, η οποία αλλάζει την ισορροπία και αυξάνει τη συνολική ακαμψία του πίσω μέρους. Το σύστημα ψύξης του Abarth 600e διαθέτει αντλία υγρής ψύξης υψηλής χωρητικότητας, η οποία αποτρέπει την υπερβολική υπερθέρμανση της μπαταρίας που θα περιόριζε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Επιπλέον, μια ειδική βαθμονόμηση εγγυάται την αποτελεσματική ψύξη ειδικά στις πιο σπορ λειτουργίες.

Το σπορ πνεύμα εκφράζεται επίσης στο στυλ και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των καθισμάτων Sabelt, ώστε να διασφαλίζονται οι επιδόσεις, ο δυναμισμός και η οδηγική υποστήριξη. Η αγωνιστική εργονομία έχει επιτευχθεί χάρη σε ένα wrap-around σχήμα που υποστηρίζει τον οδηγό κατά τη στροφή και στη Scorpionissima, επίσης, με τέσσερις διαφορετικούς τύπους αφρού. Και, επίσης, στην περιορισμένη έκδοση, οι υποβλητικές οπές πλευρικής διέλευσης και τα εξαιρετικά συγκρατημένα μαξιλάρια προσφέρουν αγωνιστική εμφάνιση για μια αυθεντική και συναρπαστική αγωνιστική αίσθηση.

Σχεδιασμένο για επιδόσεις: το εξωτερικό του νέου Abarth 600e

Για τη βελτιστοποίηση των επιδόσεων, το Νέο Abarth 600e διαθέτει ειδικά χαρακτηριστικά τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος από δύο βασικά θέματα: το πρώτο παίρνει την αφορμή του από το παρελθόν, εμπνευσμένο από τον όγκο και τα τετραγωνισμένα σχήματα του μπροστινού ψυγείου του Abarth 850 TC, από το οποίο αντλεί το παρατσούκλι «cassettone», δίνοντας στο αυτοκίνητο μια έντονα σπορτίφ, υψηλού αντίκτυπου στάση- το δεύτερο, από την άλλη πλευρά, αντλεί από τον κόσμο των παιχνιδιών και της ψηφιακής τεχνολογίας, που αντιπροσωπεύεται μέσω μιας τετραγωνισμένης γεωμετρίας και εμπνευσμένων γραφικών λεπτομερειών, με κεκλιμένες γραμμές, χαραγμένες στην επιφάνεια και δίνοντας ζωή σε μια γρίλια στην εισαγωγή αέρα. Αυτή η λογική των σχημάτων και της κατασκευής συναντάται και στον πίσω προφυλακτήρα, με ένα συναρπαστικό τελικό αποτέλεσμα.

Επιπλέον, η Abarth αποφάσισε να κάνει τη διαφορά, δουλεύοντας σε τέσσερα στοιχεία: τον εμπρός και τον πίσω προφυλακτήρα, την αεροτομή και τους τροχούς. Στο μπροστινό μέρος, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές επιμήκυναν τη σιλουέτα του αυτοκινήτου, αναδεικνύοντας τη λεγόμενη «μύτη καρχαρία» και βελτιστοποιώντας την αεροδυναμική του απόδοση, δημιουργώντας έτσι έναν προφυλακτήρα με ξεχωριστό όγκο, ο οποίος φέρει τα γράμματα Abarth σε τρεις διαστάσεις. Η μπροστινή δομή διαθέτει επίσης ένα χαμηλωμένο στήσιμο κατά 30 mm μπροστά και 25 mm πίσω: αυτά τα σχήματα, τόσο η αεροτομή όσο και ο απορροφητήρας στον προφυλακτήρα, έχουν μελετηθεί και δοκιμαστεί στη σήραγγα αέρα για να βελτιώσουν τις επιδόσεις του New Abarth 600e. Οι μεγαλοπρεπείς ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών πέντε ακτίνων με διαμάντια, με εντυπωσιακό σχεδιασμό, έχουν αντίθετα σχεδιαστεί έτσι ώστε να θυμίζουν την στυλιζαρισμένη απόδοση του κεντριού του σκορπιού, επιτρέποντας μια ματιά στα σπορ φρένα και τις βαμμένες δαγκάνες ανάμεσα στις φαρδιές σχισμές. Σε αυτό προστίθεται και το κάλυμμα της πλήμνης, το οποίο, εμπνευσμένο από τα μονοκόμματα μπουλόνια, διαθέτει ένα μοντέρνο, πτυχωμένο σχέδιο. Αυτό το μοντέλο χαρακτηρίζεται επίσης από τον ηλεκτροκίνητο σκορπιό που έκανε το ντεμπούτο του στο Abarth 500e, και ο οποίος εμπλουτίζει ορισμένα εξωτερικά σημεία του οχήματος: εκτός από τα λογότυπα στους λασπωτήρες και το σήμα στο καπό, ο αγαπημένος σκορπιός εμφανίζεται επίσης στη μεσαία γραμμή, χαραγμένος στις μαύρες επιφάνειες των εμπρός και πίσω προφυλακτήρων και στη αεροτομή. Επιπλέον, σε σύγκριση με το Abarth 600e Turismo, η περιορισμένη έκδοση Scorpionissima διαθέτει γυαλιστερό μαύρο bodykit, ειδικό πλαϊνό αυτοκόλλητο και χρωματιστές δαγκάνες φρένων εμπρός.

Το συνολικό αποτέλεσμα – με την ειδική πλακέτα για τα πίσω φώτα και το σχήμα κασέτας – προσδίδει στο αυτοκίνητο έντονη προσωπικότητα.
Τα μαύρα καλύμματα των καθρεπτών και οι χειρολαβές των θυρών τονίζουν την επιθετικότητα του οχήματος, κάνοντας αντίθεση με τα χρώματα των δύο μοντέλων. Το Abarth 600e Turismo θα διατίθεται στο ηλεκτρισμένο Verde Acid, που θυμίζει την οξύτητα του δηλητηρίου, στα χρώματα Bianco Antidote, Arancione Shock και Nero Venom, ενώ η περιορισμένη έκδοση Scorpionissima θα διατίθεται τόσο στο Verde Acid όσο και στο αποκλειστικό Viola Hypnotic, εμπνευσμένο από την υπνωτική επίδραση του τσιμπήματος ενός σκορπιού. Τα ονόματα των χρωμάτων του Abarth αφηγούνται τη συναρπαστική ιστορία της στρατηγικής «Scorpion Sting» για να ενισχύσουν το αποτέλεσμα που θέλει να επιτύχει η μάρκα με το νέο όχημα.

Σχεδιασμός υψηλής απήχησης για το εσωτερικό

Το εξωτερικό του New Abarth 600e είναι μόνο μια πρόγευση της ελκυστικότητας του νέου ηλεκτρικού μοντέλου: το εσωτερικό, στην πραγματικότητα, συμπληρώνει το σχέδιο που πρότειναν οι σχεδιαστές της Abarth. Το σπορ τιμόνι διαθέτει ένθετα από δέρμα και Alcantara στο πάνω και κάτω μέρος, τα οποία προσθέτουν σπορτίφ χαρακτήρα και βελτιώνουν την πρόσφυση. Οι κολόνες Α, Β και C, καθώς και η οροφή και τα διακοσμητικά σε μαύρο χρώμα, δημιουργούν μια σκοτεινή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό της καμπίνας. Αυτές οι σκοτεινές λεπτομέρειες έρχονται σκόπιμα σε αντίθεση με ορισμένες χρωματιστές λεπτομέρειες, όπως οι ραφές ή το εντυπωσιακό Scorpio στο τιμόνι. Η μοναδικότητα του New Abarth 600e οφείλεται επίσης στην παρουσία ορισμένων στοιχείων, όπως τα καθίσματα σχεδιασμένα κατά παραγγελία, τα πεντάλ με ένθετα αλουμινίου και τα πατάκια που υπάρχουν στο Scorpionissima, το οποίο, χάρη στα φιμέ τζάμια, διατηρεί τη μυστηριώδη αύρα του. Ο εσωτερικός σχεδιασμός εμπλουτίζεται περαιτέρω από στοιχεία όπως το κατώφλι της πόρτας με την επιγραφή Abarth, το έγχρωμο σύμπλεγμα 7 ιντσών TFT με γραφικά Abarth, η επένδυση του ντουλαπιού – η οποία, όπως και ο φωτισμός περιβάλλοντος, θα διατίθεται μόνο στην περιορισμένη έκδοση Scorpionissima. Η επένδυση του ταμπλό είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα για το Abarth 600e Turismo και βαμμένη σε ματ χρώμα με αντίθεση γυαλιστερή μεταξοτυπία για το Scorpionissima.

Στο εσωτερικό, τα καθίσματα των δύο εκδόσεων του Abarth 600e διαφέρουν ελαφρώς, με δύο διαμορφώσεις που αντικατοπτρίζουν το πνεύμα του κάθε μοντέλου. Το Scorpionissima είναι ντυμένο με το Scorpionflage – το αλάνθαστο και αποκλειστικό μοτίβο που δημιουργείται από το σχήμα του σκορπιού – το Scorpionissima διαθέτει επιθετικής εμφάνισης αγωνιστικά καθίσματα Sabelt από Alcantara, με ενσωματωμένο προσκέφαλο και οπές για μεγαλύτερη ελαφρότητα και σπορτίφ- ενώ τα καθίσματα Sabelt του Abarth 600e Turismo είναι υφασμάτινα και διαθέτουν ριγέ μοτίβο. Επιπλέον, η περιορισμένης έκδοσης Scorpionissima διαθέτει επίσης θερμαινόμενα καθίσματα και παρμπρίζ για καλύτερη αντιμετώπιση των κρύων ημερών του χειμώνα.

Τολμηρό εξωτερικά, τεχνολογικό εσωτερικά

Το Abarth 600e είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από ADAS που κάνουν τη ζωή στο αυτοκίνητο πιο άνετη και εύκολη από ποτέ. Το Adaptive Cruise Control και το ηλεκτρικό χειρόφρενο, που υπάρχουν και στα δύο μοντέλα, σας επιτρέπουν να βιώσετε τα μακρινά ταξίδια και τους ελιγμούς στάθμευσης με απόλυτη ηρεμία. Επιπλέον, κάθε εμπειρία πάνω στο Abarth 600e είναι εγγυημένη από τα χαρακτηριστικά ασφαλείας, και στις δύο εκδόσεις. Εξοπλισμένο με 6 αερόσακους και σύστημα «E-call» για έκτακτες ανάγκες, το νέο κόσμημα της Abarth προσφέρει επίσης στους οδηγούς Drowsy Driver Detection και αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, για μια εμπειρία με επίκεντρο την ασφάλεια. Οι δύο εκδόσεις ενισχύονται επίσης από σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, καθώς και ISOFIX στα εμπρός και πίσω καθίσματα για την άνεση και την ασφάλεια όλων των επιβατών. Εκτός από αυτά, η έκδοση Scorpionissima είναι επίσης εξοπλισμένη με υποβοηθούμενη οδήγηση επιπέδου 2, η οποία χρησιμοποιεί πρόσθετα συστήματα, όπως το σύστημα υποβοήθησης κεντραρίσματος λωρίδας και κυκλοφοριακής συμφόρησης και αισθητήρες στάθμευσης 360° που συνδέονται με την πίσω κάμερα για παρκάρισμα βάσει εγχειριδίου. Για τις αστικές διαδρομές και τους δρόμους με κυκλοφοριακή συμφόρηση, η Scorpionissima προσφέρει το Urban Blind Spot monitor, αυτόματα κλείνοντες καθρέφτες, πληροφορίες για τις πινακίδες κυκλοφορίας και Automatic High Beam. Το Abarth 600e Scorpionissima απλοποιεί τη ζωή του οδηγού, χάρη στον τεχνολογικό εξοπλισμό που τον υποστηρίζει όλες τις ώρες της ημέρας με λειτουργίες όπως το αυτόματο άνοιγμα του πίσω χώρου αποσκευών, το κιτ Cargo Flex και την ασύρματη φόρτιση κινητών τηλεφώνων. Το Abarth 600e Turismo διαθέτει επίσης θύρες USB A+C, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, βροχής και λυκόφωτος, εκκίνηση χωρίς κλειδί και ασύρματη σύνδεση Android Auto και Apple Carplay.

Το σύστημα infotainment του Abarth 600e

Με στόχο την εξασφάλιση της καλύτερης οδηγικής εμπειρίας ανά πάσα στιγμή, το Abarth 600e Turismo εξοπλίζεται με σύστημα infotainment που περιλαμβάνει ραδιόφωνο 10,25 ιντσών και έξι ηχεία, ενώ το Scorpionissima διαθέτει στάνταρ ραδιόφωνο 10,25 ιντσών με NAV, για αυξημένη οδηγική διασκέδαση, η οποία τονίζεται από τους δείκτες οδηγικών επιδόσεων. Από την αρχική σελίδα, οι οδηγοί ανακατευθύνονται στις σελίδες επιδόσεων: η πρώτη σελίδα διαχείρισης τους επιτρέπει να παρακολουθούν τη ροπή σε πραγματικό χρόνο και να προσαρμόζουν την επιτάχυνση σε όλες τις καιρικές συνθήκες και το έδαφος οδήγησης- η σελίδα τεχνικών ενδείξεων επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν όλες τις τεχνικές πληροφορίες ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή τους- η σελίδα αγωνιστικών ενδείξεων παρέχει ένα laptimer και ένα διάγραμμα G για να νιώθουν σαν πραγματικοί οδηγοί της Formula E. Επιπλέον, μόνο στο Scorpionissima, υπάρχει η γεννήτρια ήχου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την αρχική σελίδα του συστήματος infotainment ενώ το όχημα βρίσκεται εν κινήσει. Ο ήχος είναι πιο δυνατός σε συνθήκες σπορ οδήγησης και πιο ευχάριστος σε σταθερή ταχύτητα λόγω της περιορισμένης μεταβολής του πεντάλ του γκαζιού. Ο ήχος έχει εμπλουτιστεί και έχει γίνει πιο βαθύς κατά την επιτάχυνση, καθιστώντας τον λιγότερο δυνατό στην καμπίνα και πιο «υπόκωφο». Επιπλέον, ο ήχος εξασθενεί πέραν των 80km/h και συνεχίζει να μειώνεται όσο αυξάνεται η ταχύτητα, προσαρμοζόμενος στις συνθήκες οδήγησης.

Η οδηγική απόλαυση, η άνεση και η ασφάλεια ενισχύονται με τις συνδεδεμένες υπηρεσίες Connect ONE και Connect PLUS. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να επωφεληθούν από τη φωνητική αναγνώριση για την επικοινωνία επί του οχήματος και να επωφεληθούν από τις αυτόματες και τακτικές ενημερώσεις οδικών χαρτών που διευκολύνουν την πλοήγηση. Για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας, έχει υλοποιηθεί η ολοκληρωμένη υποβοήθηση Chat GPT Generative AI. Το νέο μοντέλο θα υποστηρίξει και θα ενθουσιάσει τους οδηγούς συνδυάζοντας τις υπάρχουσες συνδεδεμένες υπηρεσίες τόσο για τις αυτοματοποιημένες λειτουργίες τους όσο και για να κάνει το ταξίδι πιο ελκυστικό. Πράγματι, μέσω αυτής της τεχνολογίας, οι οδηγοί θα μπορούν να συνομιλούν φυσικά και με ευχέρεια με τον φωνητικό βοηθό τους, λαμβάνοντας συμβουλές και πληροφορίες για ό,τι χρειάζονται κατά την οδήγηση. Με την εισαγωγή αυτών των υπηρεσιών στα οχήματά της, η Abarth προσφέρει μια βέλτιστη και ασφαλέστερη εμπειρία οδήγησης από ποτέ, με τα δεδομένα του χρήστη να είναι πάντα εκατό τοις εκατό προστατευμένα. Οι συνδεδεμένες υπηρεσίες προσφέρουν επίσης στον χρήστη τηλεχειρισμό για το κεντρικό κλείδωμα των θυρών, την ενεργοποίηση των φώτων, την κόρνα, την προθέρμανση και τον προγραμματισμό της φόρτισης της μπαταρίας στον οικιακό σταθμό φόρτισης.

Πίσω από το τιμόνι ενός Abarth 600e, οι οδηγοί μπορούν να απολαμβάνουν τις μετακινήσεις τους χάρη στην ένδειξη της καταλληλότερης διαδρομής EV, που παρέχεται από τις υπηρεσίες σύνδεσης και την υποστήριξη της TomTom, φτάνοντας στον προορισμό τους χωρίς να συναντήσουν κίνηση ή να κολλήσουν σε απρόβλεπτα γεγονότα. Επιπλέον, το όχημα επιτρέπει στους οδηγούς να χρησιμοποιούν τη λειτουργία καθρέφτισης του συστήματος infotainment για ένα ιδανικό ταξίδι χάρη στο Free2Move Charge.

«Πειρασμός», η καμπάνια για το νέο Abarth 600e

Το DNA και η ουσία του Νέου Abarth 600e, που αντιπροσωπεύονται από τη δύναμη, τη σπορτίφ και τις επιδόσεις του, αποτυπώνονται με μεγάλη δεξιοτεχνία στο διαφημιστικό σποτ «Temptation» και περιγράφονται από μια ειρωνική και παιχνιδιάρικη αφήγηση. Εκφράζοντας την εγγενή ένταση μεταξύ της επιθυμίας συγκράτησης και απελευθέρωσης της έμφυτης δύναμης του οχήματος, η καμπάνια είναι ένας πραγματικός ύμνος στην προσωπικότητά του. Πράγματι, αντικατοπτρίζει την κληρονομιά της μάρκας και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, όπως η ταχύτητα και το πάθος. Το διαφημιστικό σποτ διαδραματίζεται σε έναν τυπικό ιταλικό δρόμο, όπου το Abarth 600e είναι σταθμευμένο, αναδεικνύοντας τη σπορ γοητεία του, η οποία είναι εμφανής ακόμη και όταν είναι ακίνητο. Το αυτοκίνητο τραβάει την προσοχή κάποιων αστυνομικών, οι οποίοι αρχίζουν να επιθεωρούν το όχημα, θαυμάζοντας τη μεγαλοπρέπεια και το σχεδιασμό του. Ακόμα και όταν δεν κινείται, το Abarth 600e, μαζί με τον εξίσου περήφανο και ήρεμο ιδιοκτήτη του, αποπνέει μια εκπληκτική αυτοπεποίθηση που μόνο ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο για ταχύτητα και συγκινήσεις μπορεί να εμπνεύσει. Σε μια ειρωνική ανατροπή, οι αστυνομικοί σημειώνουν ότι το Abarth 600e έχει τραβήξει την προσοχή τους χωρίς καν να κινείται και ότι η μόνη κατηγορία που μπορεί να δεχτεί είναι ότι είναι, ακόμη και όταν είναι ακίνητο, ένα γνήσιο σύμβολο επιδόσεων. Η εικονικότητα της μάρκας Scorpio αναδεικνύεται εδώ και ενισχύεται από αυτή την αντιπαράθεση δύναμης και αυτοσυγκράτησης. Ο πειρασμός της οδήγησης με μεγάλη ταχύτητα είναι ισχυρός και το διαφημιστικό σποτ λέει με χιούμορ πως η δύναμη της Abarth είναι πάντα έτοιμη να απελευθερωθεί, σε έναν τέλειο συνδυασμό στυλ, ταχύτητας και ελέγχου.

Photo Gallery