Categories: UncategorizedΝΕΑ

Η Mazda αναβαθμίζει τον κινητήρα e-Skyactiv X

 

  Συνδυάζοντας υψηλότερες
επιδόσεις με μεγαλύτερη απόδοση,
η αναβαθμισμένη έκδοση του μοναδικού βενζινοκινητήρα
e-Skyactiv X SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) της Mazda
, είναι πλέον διαθέσιμη στα
μοντέλα Mazda3 και CX-30 2021.

 

  Η απόδοση του αναβαθμισμένου e-Skyactiv X έχει
βελτιωθεί προσφέροντας τώρα 6 επιπλέον ίππους και 16
Nm παραπάνω ροπή. Αποτέλεσμα
αυτού είναι η συνολική ισχύς του να φτάνει πλέον τους
186 ίππους (137 kW) στις 6.000σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή
τα
240Nm στις 4.000σ.α.λ. Υπάρχει επίσης βελτίωση στις τιμές κατανάλωσης βάσει του πρωτοκόλλου WLTP, η οποία
εμφανίζεται μειωμένη κατά
0.4 λ./100 χλμ., αλλά και των εκπομπών CO2 που έχουν
περιοριστεί κατά
8 γρ/χλμ.



  Αυτές οι βελτιώσεις τόσο στην απόδοση όσο και στην
οικονομία, επιτυγχάνονται χάρη στην αλλαγή της σχέσης συμπίεσης του κινητήρα
e-Skyactiv X 
από 16.3:1 σε 15.0:1. Οι
τροποποιήσεις περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση της καύσης
, τα διαφορετικά πιστόνια,
καθώς και την αναβάθμιση του λογισμικού του συστήματος κίνησης
Mazda M Hybrid. Αυτό είχε σαν
αποτέλεσμα όχι μόνο τη διεύρυνση του πεδίου λειτουργίας και της αποδοτικότητας
της καύσεως, αλλά την εξασφάλιση μεγαλύτερης σταθερότητας της ανάφλεξης που
περιορίζει ακόμα περισσότερο το ήδη χαμηλό ποσοστό εμφάνισης του ανεπιθύμητου
φαινομένου της αυτανάφλεξης (πειράκια)
, ή της προ-ανάφλεξης, που
οφείλεται συνήθως στις διαφορετικές ποιότητες καυσίμου στις διάφορες αγορές.



  Οι εκδόσεις με τον κινητήρα e-Skyactiv X αποτελούν
σήμερα το
40% των μοντέλων Mazda3 (Hatchback & Sedan) και CX-30 που πουλήθηκαν πανευρωπαϊκά το 2020. Ο βενζινοκινητήρας Skyactiv-X διατίθεται με
επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων
Skyactiv-MT ή 6τάχυτου
αυτόματου
Skyactiv-Drive. Το Mazda3 Hatchback και το Mazda CX-30 e-Skyactiv
X
διατίθενται και με το προαιρετικό σύστημα 4κίνησης i-Activ all-wheel drive (AWD).


  Αξίζει να σημειωθεί ότι το MAZDA 3 με τον αναβαθμισμένο
κινητήρα e-Skyactiv X 186
hp, στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και
σύμφωνα με το ισχύον φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα, δεν πληρώνει τέλη
κυκλοφορίας αφού εκπέμπει
CO2 λιγότερα από 122γρ/χλμ.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

2 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

3 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

4 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

5 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

5 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

5 ημέρες ago