Τα κτήνη της χρυσής εποχής του Group B ήταν ο ορισμός του αντρικού αυτοκινήτου με τεράστιές τουρμπίνες, τεράστιο turbo lag και πολύ απότομα, όταν τελικά έβγαινε η δύναμη των 600 αλόγων. Η Lancia πρωτοπόρος στην χρυσή εποχή του Group B έλυσε το πρόβλημα της τεράστιας υστέρησης του turbo προσαρμόζοντας έναν μηχανικό υπερσυμπιεστή για τις χαμηλές στροφές.
Δες λοιπόν την θρυλική κεντρομήχανη Lancia Delta S4 να σπέρνει τον τρόμο στην ανάβαση του Hemberg της Ελβετίας.
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…