Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix της Κίνας. Επιστροφή στη πίστα της Σανγκάης μετά από 5 χρόνια για την Formula 1, μαζί με το πρώτο Sprint Race της φετινής σεζόν. Για άλλη μία φορά, ο Verstappen ήταν σε δικό του ρυθμό αγώνα, με το υπόλοιπο field να έχει καθοριστικό προβάδισμα ή και μη στις μάχες μεταξύ των οδηγών, βάση της στρατηγικής που ακολούθησαν οι ομάδες με τα ελαστικά, ειδικά αφότου είχαμε και τον παράγοντα του Virtual Safety Car και του πλήρους Safety Car. Στους κερδισμένους που ανέβηκαν και στο βάθρο είχαμε αν μη τι άλλο τον πολύ ωραίο αγώνα του Norris και τη δύσκολη διεκδίκηση του τελευταίου σκαλιού στο βάθρο για τον Perez, ενώ το τριήμερο εξελίχθηκε σίγουρα θετικά για τους Hulkenberg και Guanyu, καθώς και για την ομάδα της Alpine συνολικά, ενώ την ίδια στιγμή δεν θα μπορούσαμε να πούμε το ίδιο για τις ομάδες και οδηγούς των Ferrari, Aston Martin και Mercedes. Αυτά και πολλά ακόμη, στο σημερινό podcast. Φύγαμε;
Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…
Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…
Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…
Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…
Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…
Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…