NOTIZIE

Qual è il futuro dei motori a combustione interna

Με την ηλεκτροκίνηση να κερδίζει έδαφος, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν αρχίσει να αντιμετωπίζονται περίπου εχθρικά, κυρίως από πολιτικούς και εταιρείες που έχουν έννομο οικονομικό συμφέρον να επενδύουν σε αυτή. Κατ’ επέκταση, αυτή η τάση περνά και στο αγοραστικό κοινό, σταδιακά.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στηρίζουν πολλά πλέον στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και ήδη η πλειονότητά τους έχει θέσει χρονοδιάγραμμα για την αλλαγή τού επιχειρηματικού χαρακτήρα τους και τη μετατροπή τους σε αποκλειστικούς κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Ωστόσο, σημειώνει το newmoney.gr κάποιες βιομηχανίες του κλάδου δεν παραιτούνται των θερμικών κινητήρων, παρότι είναι από τους πρωτοπόρους στη νέα εποχή. Για παράδειγμα η Renault (στην Ευρώπη) και η Geely (στην Άπω Ανατολή).

Η πρόσφατη υπογραφή της Συμφωνίας-Πλαισίου για τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας η οποία θα εξελίσσει και θα κατασκευάζει πολύ αποδοτικούς Plug-in Hybrid κινητήρες για τα καινούργια μοντέλα τους, αναφορικά με τη οικονομία καυσίμου και την εκπομπή ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα, δείχνει την πρόθεσή τους να επιμείνουν σε αυτούς.

Σύμφωνα με δήλωση του κ. Thierry Pieton, Γενικού Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών του Ομίλου Renault, στη γαλλική εταιρεία προβλέπουν ότι το 2040, το 40% των νέων οχημάτων που θα πωλούνται τότε θα έχουν Plug-in Hybrid κινητήρα.

Βεβαίως, όπως διευκρίνισε, αυτό δεν σημαίνει ότι ο Όμιλος Renault θα μειώσει την προσπάθειά του και θα παρεκκλίνει του χρονοδιαγράμματος για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση από το 2030 και έπειτα, όπως προβλέπεται στο στρατηγικό πρόγραμμα «Renaulution».

Αντίστοιχο είναι το κλίμα και στην Geely, σύμφωνα με το newsauto, η οποία επενδύει τόσο στην ηλεκτροκίνηση όσο και στη δημιουργία νέων μοντέλων με θερμικό κινητήρα και διάταξη PHEV. Μάλιστα, για την επιχειρηματική επέκτασή της στην Ευρώπη και για την αύξηση των πωλήσεών της σε αυτή θα βασιστεί και στις δύο τεχνολογίες κίνησης των οχημάτων της.

Επίσης, σύμφωνα με ανάλυση στον αμερικανικό ειδησεογραφικό τηλεοπτικό σταθμό CNBC, τα κέρδη των εταιρειών από την πώληση οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης παραμένουν μεγάλα, έναντι αυτών με ηλεκτροκινητήρα.

Παρότι, τα τελευταία περίπου τρία χρόνια το ποσοστό κέρδους των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων αυξήθηκε, η διαφορά παραμένει σημαντική υπέρ των πρώτων, γεγονός που σημαίνει ότι οι επενδυτές θέλουν να συνεχιστεί η ύπαρξή τους κάτω από το καπό των καινούργιων αυτοκινήτων.

Leggi di più:

Sala stampa di TopSpeed.Gr

Messaggi recenti

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

1 giorno fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

2 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

2 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

2 giorni fa

Guida Volkswagen ID.3 Pro Performance: il simbolo della transizione (Video)

Ma è proprio così? L'utilitaria elettrica di medie dimensioni di Volkswagen si differenzia esteticamente e...

2 giorni fa

Ecco la Mercedes Benz G580 EQ, completamente elettrica.

La nuova Mercedes-Benz G 580, dotata di tecnologia EQ, continua l'eredità dei suoi predecessori...

2 giorni fa