Δραματικές αλλαγές στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να φέρει το αποτέλεσμα της μήνυσης που υπέβαλλε, στην αμερικανική Δικαιοσύνη, κατά της Porsche, η κόρη του ηθοποιού Paul Walker. Η Meadow Walker, 16, κινείται εναντίον της γερμανικής εταιρείας (η οποία ανήκει στο Volkswagen Group, για να μην ξεχνιόμαστε) κατηγορώντας τη για σχεδιαστικές και όχι μόνο παραλείψεις στο (υπερ)αυτοκίνητο, μια Porsche Carrera GT, στο οποίο έχασε τη ζωή του ο πατέρας της, χολιγουντιανός σταρ και πρωταγωνιστής των ταινιών Fast & Furious.
H τελευταία φωτογραφία του Paul Walker. Επιβιβάζεται, ως συνοδηγός στη μοιραία Porsche Carrera GT, που οδηγεί ο φίλος του, Roger Rodas. Λίγο αργότερα, θα βρουν φρικτό θάνατο και οι δύο, μέσα σε αυτή
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η μήνυση αναφέρει ότι το μοιραίο αυτοκίνητο, δεν είχε “κατάλληλο σύστημα ελέγχου σταθερότητας” και συστήματα ασφαλείας τα οποία να προστατεύουν τους επιβάτες σε μια σύγκρουση και να αποτρέπουν την πρόκληση πυρκαγιάς μετά από αυτή.
Στιγμές αργότερα. Με περισσότερα από 160 χαω, η Porsche συγκρούεται και τυλίγεται στις φλόγες
Η Meadow Walker (η οποία έχει ελληνική καταγωγή, από την μεριά της μητέρας της, η οποία είναι Ελληνοσουηδέζα), σύμφωνα με τα περιεχόμενα της μηνυτήριας αναφοράς που κατέθεσε και τα οποία έφερε στο φως το TMZ, αναφέρει ότι “ο Paul Walker επέζησε της σύγκρουσης που τελικά του πήρε τη ζωή, όμως υπέφερε φρικτά, καθώς κάηκε ζωντανός” (σ.σ. η μετάφραση είναι ακριβής).
Η κόρη του Paul Walker, Meadow, σήμερα και δεξιά, σε φωτογραφία με τον πατέρα της
Στη μήνυση, η κόρη του ηθοποιού συνεχίζει ότι όταν η Porsche Carrera GT στην οποία συνεπέβαινε ο πατέρας της (οδηγός ήταν ο Roger Rodas) τράκαρε, η ζώνη “τράβηξε τον κορμό του Walker πίσω με δύναμη χιλιάδων κιλών, με αποτέλεσμα να του σπάσει τα πλευρά και τη λεκάνη” και να τον παγιδεύσει στη θέση του συνοδηγού.
Παρότι δεν έχει γίνει γνωστό το ποσό το οποίο ζητά ως αποζημίωση η Walker από την Porsche, επισημαίνεται πως η Carrera GT με την οποία έγινε το μοιραίο δυστύχημα, χαρακτηρίζεται ως “street legal race car”. Παρότι η πρόσκρουση έγινε με μεγάλη ταχύτητα (προσδιορίζεται περίπου στα 160 chilometri all'ora), da cui, in ogni caso, le probabilità di sopravvivenza sono ridotte (probabilmente nulle), si evince che la causa focalizzazioni altrove. A sistemi di sicurezza della supercar.
Nel caso in cui la figlia di Walker Vincere il conflitto, creerà precedente -almeno per gli Stati Uniti, che come sappiamo sono seguiti dall'Unione Europea, per i produttori di automobili. In particolare, per i produttori di auto da corsa omologate, come Porsche, Lamborghini, Maserati, Ferrari e altri.
Non è esclusa una decisione κατά της Porsche per la Carrera GT, per creare un "cappio" attorno al collo dei produttori di supercar, costringendoli a "strozzatura" con ESP "dinamico e altri ausili elettronici alla guida e di addebitare loro un costo aggiuntivo. sistemi di sicurezza con una dose, forse, di esagerazione.
Perché la sicurezza è un bene e naturalmente è un obiettivo primario per tutti i costruttori (la maggior parte di loro dice di volerci vivi e vegeti dopo un incidente, in modo che possiamo uscire dalla nostra auto danneggiata e andare dal concessionario per comprarne una nuova), ma esagerare può "distorcere" quella sensazione di purezza che alcune - la maggior parte - delle supercar danno. Oppure, d'altro canto, vietare le auto estreme; ciò potrebbe, ovviamente, creare supercar più sicure. Cosa ne pensate?