Στο πλαίσιο της από κοινού συνεργασίας,δημιουργήθηκαν βίντεο-ιστορίες που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εμπνευσμένα από τη ζωή, την καθημερινότητα και τις συνήθειες του γνωστού σεφ που τον συνδέουνμε την αγαπημένη του Ιαπωνική μάρκα αυτοκινήτων. Το πρώτο βίντεο που σηματοδότησε την έναρξη της συνεργασίας αφορούσε το θρυλικό roadsterMX-5 και διηγούταν τις παιδικές αναμνήσεις του κ. Κοντιζά που ήταν άρρηκτα συνδεδεμένες με τη Mazda. Toβίντεο απέσπασε την ευρεία αποδοχή του κοινού με πολλαπλές θεάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ορμώμενοι από τα θετικά σχόλια που κέρδισε το βίντεο,η Mazda Autoone και οι συντελεστές του βίντεο έδωσαν την ευκαιρία στο δημιουργικό τους έργο να ταξιδέψει εκτός Ελλάδας. Και το αποτέλεσμα ήταν επιτυχημένο. Πλέον η διαδικτυακή καμπάνια’OnceaMazda, AlwaysaMazda’πέρασε το στάδιο αξιολόγησης και θα φιλοξενείται για πάντα στο ‘AdsoftheWorld’, την μεγαλύτερη βιβλιοθήκη διαφημίσεων και δημιουργικών εργασιών στον κόσμο. Το‘OnceaMazda, alwaysaMazda’ θα βρίσκεται για τις επόμενες μέρες στην κεντρική σελίδα του AdsoftheWord, ενώ για πάντα θα μπορεί κάποιος να την αναζητήσει επιλέγοντας την κατηγορία : Automotive ή/και τη χώρα: Ελλάδα ή/και τη μάρκα: Mazda.
Μία ανασκόπηση στις ειδήσεις και τα νέα της περασμένης εβδομάδας, απο το Car News Podcast…
Σε συνδυασμό με την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep…
Από 36.900€ λανσάρει η Peugeot στην ελληνική αγορά το νέο 3008, ανακοινώνοντας τιμές, εκδόσεις και…
Το νέο CUPRA Leon - τόσο σε 5θυρη hatchback όσο και σε Sportstourer έκδοση -…
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…
Το ηλεκτρικό F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 102η εκδοχή…