Guida di Suzuki Ignis 1.2 All Grip Hybrid: orientata alle esigenze della vita quotidiana

Διαχρονικά η Suzuki κατασκευάζει αξιόλογα και προσιτά αυτοκίνητα πόλης και το Ignis δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση

Che voto gli dai?12 Voti
7.8
5.6

Το μικρότερο αυτοκίνητο της Suzuki εστιάζει στις σύγχρονες ανάγκες των αστικών μετακινήσεων. Διαθέτοντας πολυετή τεχνογνωσία στην κατασκευή προσιτών αυτοκινήτων πόλης, η Suzuki φέρνει στην Ευρώπη το ανανεωμένο Ignis με ήπιο υβριδικό σύστημα και τετρακίνηση! Μετά την εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του, σας μεταφέρουμε τα συμπέρασμα μας! 

Incontrare 

Η Suzuki μας σύστησε το Ignis το 2000 ως ένα Crossover της κατηγορίας Β που πλαισιωνόταν παράλληλα από τρίθυρο αμάξωμα και έκδοση Sport. Στη δεύτερη γενιά του μοντέλου, επέλεξε να το κατεβάσει κατηγορία, επαναλανσάροντας το στο A Segment, ως αστικό Crossover, αφήνοντας χώρο στο Swift. 

Design esterno 

Η ιαπωνική εταιρεία, επέλεξε να κάνει μια αναδρομή στα 70ties και 80ties με σχεδιαστικές αναφορές στα αυτοκίνητα πόλης που παρήγαγε εκείνη την περίοδο και ήταν πολύ δημοφιλή στις αγορές. 

Το εμπρός μέρος κοσμεί η νέα μάσκα με τους 5 επινικελωμένους τετράγωνους αεραγωγούς που θυμίζουν Jimny. Διαθέτει νέα τετράγωνα φωτιστικά σώματα με γραφικά Led, ενώ η εικόνα του ολοκληρώνεται με τον νέας σχεδίασης προφυλακτήρα με Off Road χαρακτηριστικά και το μικρό καπό, δίνοντας ένα παρουσιαστικό που θυμίζει γιαπωνέζικο Anima. 

Το προφίλ σχηματίζει μια χαρακτηριστική σιλουέτα με ψηλό αμάξωμα, έντονες ακμές και κάθετες επιφάνειες. Οι τρεις επικλινείς γραμμές στην τελευταία κολώνα, είναι εμπνευσμένες από το Suzuki Fronte Coupé του 1971, που είχε τον κινητήρα στο πίσω μέρος. 

Το πίσω μέρος μας ταξιδεύει επίσης στο παρελθόν, αφού αποτυπώνει και σε αυτήν την περίπτωση το Fronte του 1971 με τα μεγάλα πολυγωνικά φωτιστικά σώματα, σε συνδυασμό με την ελαφριά κλίση της πέμπτης πόρτας, προς τα μέσα, τονίζουν την ομοιότητα αυτή, δίνοντας μια μεταμοντέρνα εμφάνιση στο Ignis! 

Interno 

Η καμπίνα δείχνει άνετη και μοντέρνα, στην οποία έχει επιτευχθεί εξαιρετική διαχείριση του διαθέσιμου χώρου! Οι λιτές γραμμές, δίνουν μορφή σε μία μίνιμαλ αισθητική. Έχουν χρησιμοποιηθεί κυρίως απλά υλικά και σκληρά πλαστικά, προκειμένου να διατηρηθεί το κόστος χαμηλά! 

Το ταμπλό σχηματίζεται από λιτές γραμμές με διχρωμία από μια λευκή λωρίδα που βυθίζεται σε σχήμα καμπύλης, στο κέντρο της οποίας έχει τοποθετηθεί η οθόνη των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων mediacenter, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. 

Ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι διακόπτες που θα χρειαστεί ο οδηγός. Εργονομικά βρίσκονται σε σωστό σημείο. 

Οι μεγάλες κάθετες επιφάνειες, δημιουργούν την εντύπωση πως ο διαθέσιμος χώρος είναι μεγαλύτερος, ενώ αφήνουν άπλετο φως να εισέλθει στο εσωτερικό, δημιουργώντας μια ευχάριστη ατμόσφαιρα!

Τα καθίσματα είναι ικανοποιητικά, ενώ η ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με τις μεγάλες σχεδόν κάθετες γυάλινες επιφάνειες, προσφέρουν εξαιρετική περιμετρική ορατότητα!

Όμορφο είναι επίσης, και το μοντέρνο τριάκτινο τιμόνι, πίσω από το οποίο βρίσκεται ο νέος ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων. 

Τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα και συρόμενα, δίνοντας μεγαλύτερο όγκο στον χώρο αποσκευών όταν χρειάζεται, με παραχωρήσεις στην άνεση των πίσω επιβατών. Η χωρητικότητα αγγίζει τα 204-290 λίτρα, ανάλογα τη θέση τους, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, φτάνει τα 1086 λίτρα.

 

Κινητήριο σύνολο   

Κάτω από το καπό βρίσκουμε το ήπιο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.2 λίτρων της οικογένειας DualJet, με μεταβλητό χρονισμό και το ηλεκτρικό μοτέρ Suzuki Hybrid 12 Volt, που αποθηκεύει την ενέργεια κατά την ανάκτηση από το φρενάρισμα σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου 10Α, η οποία βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού, μέσω γεννήτριας ISG. Λειτουργεί ως μίζα, και θέτει σε λειτουργία το σύστημα Start & Stop, ενώ ταυτόχρονα εφοδιάζει με περισσότερη ροπή το σύστημα κίνησης. Το σύστημα συνεργάζεται αρμονικά με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Η απόδοση είναι 83 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ ενώ η ροπή αγγίζει τα 120 Nm στις 2.800 σ.α.λ! 

In viaggio 

Ας γνωρίσουμε όμως το Suzuki Ignis σε πραγματικές συνθήκες και σε καθημερινή χρήση, προκειμένου να σχηματίσουμε ολοκληρωμένη άποψη! 

In città εστιάζει στην ικανοποίηση των καθημερινών αναγκών μετακίνησης εντός του αστικού ιστού. Το κινητήριο σύνολο των 82 ίππων διαθέτει ροπή από τις χαμηλές στροφές, δίνοντας το απαραίτητο νεύρο! Αυτό μάλιστα σε συνδυασμό με τις πολύ μικρές διαστάσεις, του προσφέρει απίστευτη ευελιξία στην πόλη. Παράλληλα, το μικρό καπό, η υψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες κάθετες γυάλινες επιφάνειες, του προσδίδουν μια τέλεια περιμετρική ορατότητα, στοιχείο βασικό για τις συνθήκες των μεγαλουπόλεων!  

Nella rete montana e rurale η μόνιμη τετρακίνηση All Grip κάνει τη διαφορά. Φυσικά δεν εστιάζει στην οδηγική ευχαρίστηση, ούτε διεκδικεί δάφνες στην οδηγική συμπεριφορά. Το Suzuki Ignis θα κινηθεί αξιοπρεπέστατα σαν αυτοκίνητο βόλτας στις εξορμήσεις και στις εξερευνητικές ανησυχίες, θα βρεθεί απροβλημάτιστα σε ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές χάρη στα 180 χιλιοστά από το έδαφος και την τετρακίνηση AllGrip Auto, με συνεκτικό συμπλέκτη που μεταφέρει αυτόματα την πρόσφυση στους πίσω τροχούς, όταν αυτή χαθεί. Θα καλύψει έτσι τις παρεΐστικες ή οικογενειακές ανάγκες, προβάλλοντας έναν εκδρομικό χαρακτήρα!

In autostrada δεν θα προκαλέσει για υψηλές ταχύτητες, ωστόσο κινείται αξιοπρεπέστατα και με ασφάλεια, ανάλογη της κατηγορίας του! 

Generale το ήπιο υβριδικό σύστημα λειτουργεί αποτελεσματικά και χάρη στο μικρό βάρος του αμαξώματος η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.  

A chi si rivolge 

Το Suzuki Ignis θα εκτιμηθεί από όσους κινούνται καθημερινά εντός του αστικού ιστού και χρειάζονται ένα ευέλικτο αυτοκίνητο. Παράλληλα, χάρη στην τετρακίνηση και το αυξημένο ύψος του αμαξώματος, καλύπτει και τις εκδρομικές ανησυχίες με μοντέρνο τρόπο! 

Prezzo 

Το Suzuki Ignis βρίσκεται στις εκθέσεις πλέον αποκλειστικά με το ήπιο υβριδικό σύστημα. Η τιμή εκκίνησης στη βασική έκδοση είναι 15.880€, ενώ η τετρακίνητη ξεκινάει από 17.480€.

Caratteristiche tecniche 

AMAXOMA   
Τύπος κουπέ Crossover 
Posti a sedere 5
Porte 5
CONSUMI - EMISSIONI - SUSSIDI   
Consumo medio combinato di carburante (WLTP) 5.5 l/100 km
Emissioni di CO2 (WLTP) 123 g/km
Tipo di carburante Benzina
Accelerazione 0 - 100 km/h 12.8 δευτ
Velocità massima 165 km/h
Specifiche dei gas di scarico Euro 6
Rapporto peso/potenza 11.3 κιλά/Hp, 88.3 Hp/τόνος
Rapporto peso/coppia 8.8 κιλά/Nm, 113.8 Nm/τόνος
MOTORE   
Potenza 83 Hp @ 6000 σ.α.λ.
Potenza per litro di cilindrata 66.8 Hp/l
Ροπή του κινητήρα 107 Nm @ 2800 σ.α.λ.
Layout del motore In avanti, trasversale
Modello/codice motore K12D
Carter del motore 1242 cm3
Numero di cilindri 4
Configurazione del motore In serie
Diametro del cilindro 73 mm
Via del vaccino 74.2 mm
Grado di compressione 12.5
Numero di valvole per cilindro 4
Sistema di iniezione del carburante Spruzzatura a più punti
Meccanismo di distribuzione del gas DOHC
Capacità dell'olio motore 3.3 l
ALTEZZA E PESO  
Peso 940 κιλά
Carico utile massimo 390 κιλά
Volume minimo di spazio per i bagagli 204 l
Volume massimo del bagaglio 1086 l
Capacità del serbatoio del carburante 30 l
Capacità di traino ammissibile con freni (12%) 1000 κιλά
DIMENSIONI  
Lunghezza 3700 mm
Larghezza 1660 mm
Altezza 1605 mm
Passo 2435 mm
Distanza dal suolo 180 mm
Diametro minimo di rotazione (diametro di rotazione) 9.4 m
ARCHITETTURA   
Movimento Σε όλους τους τροχούς (4×4)
Κιβώτιο ταχυτήτων Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων 
Sospensione anteriore Tipo McPherson indipendente
Sospensione posteriore Strisciare
Ruote  175/65 R15 ή 175/60 R16

galleria fotografica

 

Conclusione
Με το Ignis Hybrid η Suzuki επιθυμεί να καλύψει το κατώτερο τμήμα της αγοράς με ένα προσιτό αστικό Crossover. Προσεγμένο και ισορροπημένο, εστιάζοντας στην οικονομία, διαθέτοντας πολύ καλή διαρρύθμιση του εσωτερικού χώρου. Νευρικό και ευέλικτο με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα! Με μία φράση το Suzuki Ignis 1.2 Hybrid AllGrip είναι προσανατολισμένο στις ανάγκες της καθημερινότητας! 
Interni e praticità
5.3
Spese correnti
8.1
Comportamento e prestazioni su strada
4.6
Sicurezza
4.4
Fattore di divertimento
4
rapporto qualità/prezzo
7.1
Che voto gli dai?12 Voti
7.8
SYN
Αστικός Χαρακτήρας
Τετρακίνηση all Grid
Visibilità perimetrale
Consumo
PLEEN
Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό
Sensazione delle sospensioni
5.6