Τώρα, που δεν υπάρχει και το Ακρόπολις, το Rally Dakar είναι η απόλυτη δοκιμασία. Από εκεί, προκύπτουν οι πλέον εντυπωσιακές εικόνες με τα “τέρατα” της κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας -και φυσικά, τα πληρώματα- να προσπαθούν να δαμάσουν τη φύση. Στην περίπτωσή μας, μιλάμε για τρία ειδικά σχεδιασμένα NAVARA, για σκληρές off-road συνθήκες, που κατασκευάστηκαν από τον συνεργάτη της Nissan Red-Lined Adventures.
Το Dakar, ένα από τα πιο δύσκολα ράλι εκτός δρόμου στον κόσμο, έφτασε στο δέκατο και τελικό στάδιο του αγώνα, στις 17 Ιανουαρίου. Κατά τη διάρκεια του εξαντλητικού ράλι 12 ημερών στο Περού, συμμετείχαν τρία φορτηγά Nissan Navara T1, προδιαγραφών FIA για το Dakar, που κατασκευάστηκαν από την εταιρεία Red-Lined Adventures, συνεργάτιδα της Nissan South Africa σε θέματα marketing.
Οι τρεις συμμετοχές της Red-Lined, αποτελούνταν από τους Γερμανούς (πατέρα και γιο) Jurgen και Daniel Schröeder που αγωνίστηκαν με το PS Laser Racing (αρ. 329). Ο Jurgen διαθέτει αρκετές γνώσεις και εμπειρία σε αυτού του είδους τον αγώνα, καθώς φέτος έτρεξε για ένατη φορά στο Ντακάρ.
Από το Ντουμπάι, ο Thomas Edward Bell και ο συνεργάτης και πλοηγός του Patrick McMurren, αγωνίστηκαν με το Sabertooth Motoring Adventure (Νο. 419). Παρόλο που ήταν το πρώτο τους Dakar, ήρθαν καλά προετοιμασμένοι, έχοντας κάνει προπόνηση στο South Africa Cross-Country της φετινής σεζόν.
Από τη Νότια Αφρική, οι επιχειρηματίες Shameer Variawa και Zaheer Bodhanya συναγωνίστηκαν με το Shameer Variawa Racing (SVR) (αριθ. 429), στο πρώτο τους Dakar. Παρόλο που διαθέτουν εμπειρία σε ράλι, εντούτοις είχαν περιορισμένη εμπειρία στο έδαφος της ερήμου, πριν από τη συμμετοχή τους στη φετινή διοργάνωση.
Το φετινό Dakar ξεκίνησε με τεχνικό και διοικητικό έλεγχο για 541 αγωνιζόμενους και 334 οχήματα (137 μοτοσυκλέτες, 26 quads, 130 αυτοκίνητα και 41 φορτηγά).
Και οι τρεις ομάδες ξεκίνησαν δυνατά και ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρώτο στάδιο, όπου οι Bell και McMurren ανέβηκαν από την 112η στην 81η θέση. Το δίδυμο των Schröeder είχε επίσης μια καλή πορεία, φτάνοντας στην 71η θέση. Οι Variawa και Bodhanya ξεκίνησαν από την 122η θέση και τερμάτισαν στην 45η. Ωστόσο, μια ποινή 20 λεπτών για ένα χαμένο σημείο κατά τη διαδρομή, τους “πήγε” πίσω στην 101η θέση για την εκκίνηση του δεύτερου σκέλους.
Το πρώτο σκέλος του αγώνα ήταν στην περιφέρεια Pisco του Περού, πάνω σε μια αμμώδη διαδρομή μήκους 84 χλμ που χαρακτηρίζεται από μια λεπτή σκόνη άμμου, γνωστή με την ονομασία “fesh-fesh”.