Mercedes-Benz: ecco la nuova GLC 300de 4MATIC

 

  Είναι γνωστό, ότι η τεχνολογία των plugin ibrido οχημάτων προσφέρει στους αγοραστές τους τα
καλύτερα από δύο κόσμους: εντός πόλης λειτουργούν ως αμιγώς ηλεκτρικά
αυτοκίνητα, ενώ σε μεγάλες διαδρομές επωφελούνται από την αυτονομία που
προσφέρει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Αυτός ο συνδυασμός καθιστά το όχημα
πιο αποδοτικό συνολικά, αφού αφ’ ενός μπορεί να ανακτήσει ενέργεια κατά το
φρενάρισμα ή το ρολάρισμα, αφ’ ετέρου επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης
να λειτουργεί σε πιο ευνοϊκές συνθήκες για το περιβάλλον και την οικονομία. Αποτελούν
ένα σημαντικό κεφάλαιο στην πορεία προς την οδήγηση με μηδενικούς ρύπους, γι’
αυτό και η
Mercedes Benz Auto εξελίσσει συστηματικά τα spinain ibrido οχήματά της με την υπογραφή EQ Power, ενώ το EQ Power+ είναι το όνομα της υβριδικής τεχνολογίας επιδόσεων
που θα χρησιμοποιεί η
MercedesAMG στο μέλλον και χρησιμοποιείται ήδη στα
μονοθέσια της Φόρμουλα 1. 

 

  Με μία γκάμα που ξεπερνά τα 20 μοντέλα αυτήν
τη στιγμή, η ΜercedesBenz είναι πρωτοπόρος στα υβριδικά συστήματα κίνησης. Το χαρακτηριστικό που την
ξεχωρίζει, είναι ότι η ανάπτυξη της υβριδικής τεχνολογίας δεν περιορίζεται μόνο
στην τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα 48
V στο μηχανικό σύνολο ή στον αγαστό συνδυασμό του ηλεκτροκινητήρα με
κινητήρα βενζίνης αλλά και στα γράμματα
it που συμβολίζουν την τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα παράλληλα με 4κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 2.0 λίτρων.
Αυτό το μηχανικό σύνολο διατίθεται στα σεντάν
e
stazione carro Modelli CClass, EClass καθώς και στα GLC SUV, GLC Coupe, GLE SUV e GLE Coupe. Συνδυαστικά, οι δύο αυτές πηγές ισχύος προσφέρουν την
πιο οικονομική και αποδοτική λύση της αγοράς στο μοντέλο
GLC (SUV & Coupe), αφού αποδίδουν μέγιστη συνδ. ισχύ 225 kW (306 hp) και μέγιστη συνδ. ροπή 400 Nm με κατανάλωση μόλις 2,2- 1,7 λίτρα/100 χλμ (GLC SUV) και εκπομπές CO2 45–57 g/100 km, ενώ η μετάδοση κίνησης
γίνεται από το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G TRONIC.    

 

  Η Mercedes-Benz GLC δεν χρειάζεται συστάσεις:
είναι το μοντέλο που βρίσκεται στο στοιχείο του σε κάθε είδους τερέν. Αυτό το
μεσαίου μεγέθους όχημα, τόσο στην SUV όσο και στην Coupe έκδοσή του, συνδυάζει
με έξυπνο τρόπο εκτός από την αισθητική, τη λειτουργικότητα και την ευελιξία,
προσφέροντας εξαιρετική άνεση και εργονομία με το ευρύχωρο εσωτερικό του. Χάρη
σε αυτά τα χαρακτηριστικά, η GLC αποτελεί μία πρόταση ιδιαίτερα ελκυστική για
όσους επιθυμούν να οδηγούν ένα εξαιρετικά ευέλικτο premium μοντέλο. Στην
πετρελαιοκίνητη plug-in hybrid έκδοσή της, η GLC διαθέτει έναν ακόμη πιο
εντυπωσιακό σχεδιασμό, το διαισθητικό σύστημα πολυμέσων και ψυχαγωγίας MBUX
(Mercedes-Benz User Experience) και ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει σε συστήματα
υποβοήθησης οδήγησης. 

 

  Ο εξωτερικός της σχεδιασμός τονίζεται από σπορ χαρακτηριστικά. Η ξεχωριστή
off-road εμφάνισή της τονίζεται από μυώδεις επιφάνειες και εντυπωσιακές
λεπτομέρειες, όπως το έντονο περίγραμμα της εμπρός γρίλιας. Στο βασικό της
εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι υψηλής απόδοσης προβολείς LED High Performance με
ενσωματωμένα φώτα ημέρας, τα πίσω φώτα LED και οι ράγες οροφής.

 

  Από την πρώτη στιγμή, η GLC σχεδιάστηκε με τέτοιον τρόπο ώστε η τοποθέτηση
της μπαταρίας να μην στερήσει σημαντικό χώρο από τον χώρο φόρτωσης. Αυτό
επετεύχθη με χαμηλωμένο πίσω άξονα και ειδικό σχεδιασμό του αμαξώματος για την
τοποθέτηση της μπαταρίας. Το αποτέλεσμα είναι ένας μεγάλος, επίπεδος χώρος
αποσκευών του οποίου η χωρητικότητα 395-1445 λίτρα είναι λίγο μικρότερος από
αυτόν των συμβατικών GLC SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

 

  Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει χωρητικότητα 13,5 kWh, με το βάρος της να
ανέρχεται στα 123 kg. Η ηλεκτρική αυτονομία αγγίζει τα 45  χιλιόμετρα (τιμές WLTP) ενώ η μέγιστη ταχύτητα
όταν το όχημα κινείται αμιγώς ηλεκτροκίνητα φτάνει τα 140 χλμ/ώρα. Σε φορτιστή 7.4
kW (καλώδιο για τον οποίο περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος)
αρκούν 1 ώρα και 30 λεπτά (10-100% SoC), ενώ για οικιακή φόρτιση σε πρίζα τύπου
schuko έως 2.3 kW (230 V, 1-phase, 10 A), απαιτούνται 5 ώρες (10-100% SoC). 

 

  Όπως όλα τα plug-in hybrid οχήματα, η GLC 300 de σε SUV & Coupe έκδοση προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης μόνο
με ηλεκτρικό ρεύμα και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές, ειδικά σε αστικές
περιοχές, ενώ σε μεγαλύτερες αποστάσεις επωφελείται από τη μεγάλη αυτονομία και
οικονομία που προσφέρει ο πετρελαιοκινητήρας. 

 

 

Recupero di energia

 


  Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά των plug-in ibrido μοντέλων είναι το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. O ηλεκτροκινήτρας
λειτουργεί ως δυναμό κατά το ρολάρισμα και την πέδηση για τη φόρτιση της
μπαταρίας υψηλής τάσης στη διάρκεια της διαδρομής, ενώ εκκινεί και το σύστημα.
Μόλις ο οδηγός πάρει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού κατά τη διάρκεια της
πορείας, ενεργοποιείται η ανάκτηση ενέργειας. 

 

Το σύστημα αυτό παρουσιάζει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Προσφέρει
    υποστήριξη κατά την πέδηση  μέσω της ηλεκτρονικά
    ελεγχόμενης ενίσχυσης  δύναμης πέδησης
  • Μετατρέπει
    την κινητική ενέργεια του οχήματος σε ηλεκτρική ενέργεια
  • Con il
    πρόγραμμα οδήγησης “Electric”, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει χειροκίνητα το
    επίπεδο της ανάκτησης ενέργειες που επιθυμεί με τη βοήθεια των χειριστηρίων
    αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Όσο μεγαλύτερη η ανάκτηση ενέργειας, τόσο πιο  έντονα επιβραδύνει το όχημα κατά την κύλιση
    και τόσο περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια καταλήγει στην μπαταρία υψηλής τάσης.
  • A
    I programmi Comfort, Livello batteria ed Eco, attivano la modalità automatica e il sistema di controllo della temperatura
    programma di recupero, che utilizza il radar della vettura che controlla
    la distanza dai veicoli che precedono. Il radar agisce automaticamente e aiuta
    rallentare il veicolo quando necessario.
  • Inoltre, il
    funzionamento del sistema di assistenza 
    ECO, offre al conducente l'opportunità di ottenere i massimi benefici.
    in termini di risparmio di carburante e recupero di energia, oltre che di
    valuta il parametro  dati per il resto
    del percorso del  veicolo (dal
    sistema di navigazione per il percorso, la morfologia delle strade, i limiti di velocità,
    anche i veicoli che precedono).
  • Lo schermo multimediale visualizza anche ulteriori
    informazioni  come il monitor del flusso di energia
    o caricare la batteria ad alta tensione.

 

 

Caricamento

 


La batteria agli ioni di litio, con
capacità totale 13,5
kWh può essere caricato esternamente con
corrente alternata (
AC)

  • In un
    presa di aspirazione semplice (fino a 2,3
    kW) il tempo di ricarica dura 5
    ore da 10-100%
    SoC (Stato di Carica).
  • In un
    wallbox (Modalità 3) e con il sistema di base (OBC - SuConsiglio di amministrazione Caricabatterie) fino a 7,4 kW, η
    carica da 10 a 100%
    SoC 
    richiede circa 1 ora e 30 minuti.

 

 

Attrezzatura 

 


  I SUV GLC 300de & Coupe oltre alla ricca dotazione di base che hanno e
che è più ricco delle attrezzature delle controparti convenzionali
modelli, dà la possibilità di personalizzazione attraverso la scelta di tre
diversi pacchetti di equipaggiamenti esterni e interni:

  • Base linea: Cambio automatico
    9 marce, cerchi in lega da 18", sistema di porte elettriche EASY-PACK
    bagagli, telecamera di retromarcia, pacchetto comfort sedili, barre sul tetto,
    sistema multimediale
    MBUX e Touchpad,
    Luci a LED ad alte prestazioni con luci diurne integrate, vetri posteriori oscurati
  • OffStrada (Εξωτερικό πακέτο σχεδιασμού επιπλέον της γραμμής Base): Ζάντες
    αλουμινίου 18”, εμφανείς απολήξεις εξατμίσεων στο πίσω μέρος του προφυλακτήρα,
    εξωτερικά διακοσμητικά στοιχεία σε χρώμιο. (μόνο για την έκδοση
    SUV)
  • AMG Linea (επιπλέον της γραμμής Base): Ζάντες
    αλουμινίου 19”
    AMG,
    θερμομονωτικά σκούρα φιμέ κρύσταλλα, Χαμηλωμένη ανάρτηση
    comfort, AMG εξωτερικό & εσωτερικό styling, γρίλια ψυγείου “diamond “.
  • Exclusive (εσωτερικό πακέτο σχεδιασμού επιπλέον της γραμμής Base ): Exclusive εσωτερικό με πακέτο εσωτερικού φωτισμού, διακοσμητική
    επένδυση από ξύλο,  άνω τμήμα του ταμπλό και λεπτομέρειες στην πόρτα από
    συνθετικό δέρμα ARTICΟ, Επενδύσεις καθισμάτων από συνθετικό δερμα
    ARTICO μαύρο.  

 

 

Prezzo 

 


  Η
prezzo di 
GLC 300 de SUV
στη χώρα μας ανέρχεται στα €66.265 (με Λιανική Τιμή προ Φόρων από €50.431) e il GLC 300de Coupe
a €69.939 (με Λιανική Τιμή προ
Φόρων από €53.233). 

 

  Come ad esempio
ισχύει για όλα τα οχήματα plug-in hybrid, οι εταιρικοί χρήστες πληρώνουν μηδενικό  φόρο εταιρικών αυτοκινήτων για τα πρώτα
40.000 ευρώ της τιμής αγοράς προ φόρων και φορολογούνται για το υπολειπόμενο
ποσό άνω των 40.000 ευρώ. 

 

  Έτσι,
η GLC 300 de 4MATIC SUV με τη Λιανική Τιμή προ Φόρων να ανέρχεται στα €50.431
υπόκειται σε φόρο εταιρικών αυτοκινήτων μόνο για το ποσό των €10.431, σαν να
ήταν αυτοκίνητο αυτής της αξίας.