Επιτέλους! Όπως (πολύ) καιρό πριν είχε αποκαλύψει το Topspeed.gr, η Jeep παρουσίασε τον “Μονομάχο” της. Το πρώτο pickup της αμερικανικής μάρκας έκανε πρεμιέρα στο “σπίτι” της εταιρείας, στην έκθεση αυτοκινήτου του Los Angeles.
Il Jeep Gladiator, είναι επί της ουσίας η pickup έκδοση του νέου Wrangler, καθώς σε σχέση με την τετράθυρη έκδοση του τελευταίου είναι πιο μακρύ κατά 79 εκατοστά. Το συνολικό του μήκος είναι 5,54 μέτρα, εκ των οποίων το 1,5 μέτρο είναι η καρότσα. Το δε μεταξόνιο ha αυξηθεί κατά 49 εκατοστά. Ο κύκλος στροφής έχει διάμετρο 13,7 μέτρων.
H Jeep μιλά για “μυθικές εκτός δρόμου δυνατότητες“, ενώ καυχιέται ότι έχει τις κορυφαίες στην κατηγορία του δυνατότητες ρυμούλκησης e φόρτωσης, έξυπνες λύσεις λειτουργικότητας και αποδοτικούς, οικονομικούς κινητήρες.
Όχι τυχαία, οι Αμερικανοί μας λένε ότι το νέο μοντέλο μπορεί να προσπελάσει υδάτινους όγκους βάθους 76 εκατοστών, δυνατότητα έλξης 3,4 τόνων, mentre il καρότσα είναι από ατσάλι και διαθέτει εξωτερική πηγή ενέργειας e σημεία δεσίματος, προσφέροντας ευκολία στη μεταφορά πολλαπλών υλικών.
Για να επιτευχθεί το “μυθικό” αποτέλεσμα εκτός δρόμου, η Jeep έχει εφοδιάσει τον “Μονομάχο” της με συστήματα τετρακίνησης Command-Trac e Rock-Trac, κοντές σχέσεις, άξονες Dana 44 τρίτης γενιάς, blockchain διαφορικό Trac-Lok και ηλεκτρονικά αποσυμπλεκόμενη αντιστρεπτική (Tru-Lock) μπροστά.
Σε ό,τι αφορά τους motori, ο “Μονομάχος” θα διατίθεται αρχικά με τον 3,6 λίτρων Pentastar V-6 di 285 ίππων e 353 Nm ροπής (με Stop-Start) και automatico scatola οκτώ σχέσεων ή εξατάχυτο χειροκίνητο. Από το 2020 θα διατίθεται και με τον 3λιτρο EcoDiesel V-6 260 ίππων e 650 Nm ροπής με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το μοντέλο, το οποίο θα κατασκευάζεται στο Toledo του Ohio στις ΗΠΑ (θα είναι διαθέσιμο στην αμερικανική αγορά το δεύτερο τετράμηνο του 2019), θα κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη a μέσα του 2020 και, πιθανότατα θα εφοδιάζεται για τη δική μας αγορά και με έναν τετρακύλινδρο turbo diesel 2.200 κυβικών da 200 ίππους καθώς και από τον τετρακύλινδρο δίλιτρο turbo βενζίνης των 280 ίππων. Αργότερα αναμένεται και μια υβριδική έκδοση.
Στο εμπρός μέρος, οι porte, il καπό e il φτερά είναι από ελαφρύ, υψηλής αντοχής αλουμίνιο για σωστή κατανομή του βάρους. Το Gladiator προσφέρεται με μαλακή ή και δύο τύπους σκληρής οροφής, ενώ δίνει την απόλυτη αίσθηση open air, καθώς η οροφή αποσπάται (και αποθηκεύεται στο εμπρός μέρος της καρότσας) ενώ πέφτει και το παρμπρίζ για τους αυθεντικούς λάτρεις του offroading.
Το δε All'interno είναι σχεδόν πανομοιότυπο με του Wrangler, ενώ υπάρχουν δεκάδες συνδυασμοί για την οροφή, τα χρώματα και το εσωτερικό. Φιλοξενεί την τέταρτη γενιά του συστήματος Uconnect που περιλαμβάνει Apple CarPlay, Android Auto, ενώ υπάρχει και η επιλογή οθόνης 7.0 ή 8.4 ιντσών αφής με ικανότητα pinch-and-zoom.
Το τελευταίο, μην το υποτιμάς, καθώς το Gladiator διαθέτει εμπρόσθια κάμερα, ώστε να μπορείς να βλέπεις τον δρόμο μπροστά σου και να γίνεται ευκολότερο το offroading.
Το Jeep Gladiator θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερις διαφορετικές pubblicazioni: Sport, Sport S, Overland και η κορυφαία και πλουσιότερη σε εξοπλισμό, Rubicone. Οι τιμές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.