Der Jeep Gladiator taucht in 76 cm Wassertiefe!

Επιτέλους! Όπως (πολύ) καιρό πριν είχε αποκαλύψει το Topspeed.gr, η Jeep παρουσίασε τον “Μονομάχο” της. Το πρώτο pickup της αμερικανικής μάρκας έκανε πρεμιέρα στο “σπίτι” της εταιρείας, στην έκθεση αυτοκινήτου του Los Angeles

Die Jeep Gladiator, είναι επί της ουσίας η pickup έκδοση του νέου Wrangler, καθώς σε σχέση με την τετράθυρη έκδοση του τελευταίου είναι πιο μακρύ von 79 εκατοστά. Το συνολικό του μήκος είναι 5,54 μέτρα, εκ των οποίων το 1,5 μέτρο είναι η καρότσα. Το δε Radstand hat αυξηθεί κατά 49 εκατοστά. Ο κύκλος στροφής έχει διάμετρο 13,7 μέτρων.

H Jeep μιλά για “μυθικές εκτός δρόμου δυνατότητες“, ενώ καυχιέται ότι έχει τις κορυφαίες στην κατηγορία του δυνατότητες ρυμούλκησης und φόρτωσης, έξυπνες λύσεις λειτουργικότητας και αποδοτικούς, οικονομικούς κινητήρες.

Όχι τυχαία, οι Αμερικανοί μας λένε ότι το νέο μοντέλο μπορεί να προσπελάσει υδάτινους όγκους βάθους 76 εκατοστών, δυνατότητα έλξης 3,4 τόνων, ενώ η Wagen είναι από Stahl και διαθέτει εξωτερική πηγή ενέργειας und σημεία δεσίματος, προσφέροντας ευκολία στη μεταφορά πολλαπλών υλικών. 

Για να επιτευχθεί το “μυθικό” αποτέλεσμα εκτός δρόμου, η Jeep έχει εφοδιάσει τον “Μονομάχο” της με συστήματα τετρακίνησης Command-Trac und Rock-Trac, κοντές σχέσεις, άξονες Dana 44 τρίτης γενιάς, Blockchain διαφορικό Trac-Lok και ηλεκτρονικά αποσυμπλεκόμενη αντιστρεπτική (Tru-Lock) μπροστά. 

In Bezug auf die Motoren, ο “Μονομάχος” θα διατίθεται αρχικά με τον 3,6 λίτρων Pentastar V-6 von 285 ίππων und 353 Nm ροπής (με Stop-Start) και automatisch Box οκτώ σχέσεων ή εξατάχυτο χειροκίνητο. Από το 2020 θα διατίθεται και με τον 3λιτρο EcoDiesel V-6 260 ίππων und 650 Nm ροπής με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. 

Το μοντέλο, το οποίο θα κατασκευάζεται στο Toledo του Ohio στις ΗΠΑ (θα είναι διαθέσιμο στην αμερικανική αγορά το δεύτερο τετράμηνο του 2019), θα κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη unter μέσα του 2020 και, πιθανότατα θα εφοδιάζεται για τη δική μας αγορά και με έναν τετρακύλινδρο turbo diesel 2.200 κυβικών von 200 ίππους καθώς και από τον τετρακύλινδρο δίλιτρο turbo βενζίνης των 280 ίππων. Αργότερα αναμένεται και μια Hybridausführung.  

Στο εμπρός μέρος, οι Türendie καπό und die flügel είναι από ελαφρύ, υψηλής αντοχής αλουμίνιο για σωστή κατανομή του βάρους. Το Gladiator προσφέρεται με μαλακή ή και δύο τύπους σκληρής οροφής, ενώ δίνει την απόλυτη αίσθηση open air, καθώς η οροφή αποσπάται (και αποθηκεύεται στο εμπρός μέρος της καρότσας) ενώ πέφτει και το παρμπρίζ για τους αυθεντικούς λάτρεις του offroading. 

Το δε Innerhalb είναι σχεδόν πανομοιότυπο με του Wrangler, ενώ υπάρχουν δεκάδες συνδυασμοί για την οροφή, τα χρώματα και το εσωτερικό. Φιλοξενεί την τέταρτη γενιά του συστήματος Uconnect που περιλαμβάνει Apple CarPlay, Android Auto, ενώ υπάρχει και η επιλογή οθόνης 7.0 ή 8.4 ιντσών αφής με ικανότητα pinch-and-zoom

Το τελευταίο, μην το υποτιμάς, καθώς το Gladiator διαθέτει εμπρόσθια κάμερα, ώστε να μπορείς να βλέπεις τον δρόμο μπροστά σου και να γίνεται ευκολότερο το offroading. 

Το Jeep Gladiator θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερις διαφορετικές Veröffentlichungen: Sport, Sport S, Overland και η κορυφαία και πλουσιότερη σε εξοπλισμό, Rubicon. Οι τιμές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.