Vivere il Movimento nelle strade

La nuova Ford GT è il modello di serie più veloce nella storia di Ford

Με κινητήρα EcoBoost 3,5L V6 με διπλό turbo απόδοσης 647 ίππων και 745 Nm ροπής, είναι πιο γρήγορο στην πίστα από τη McLaren 675LT ή τη Ferrari 458 Speciale, έχοντας επιτύχει τον ταχύτερο γύρο στις δοκιμές εξέλιξης το 2016.

Με ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι βέβαιο πως θα αγαπήσετε ξανά τους δρόμους και τις πίστες!

•Με την υποστήριξη ενεργών συστημάτων δυναμικού ελέγχου, το νέο Ford GT πετυχαίνει τελική ταχύτητα 347 km/h  – την υψηλότερη από οποιοδήποτε Ford παραγωγής μέχρι σήμερα  

Εξαιρετική αναλογία ισχύος / βάρους σε συνδυασμό με το πιο προηγμένο σύστημα ενεργητικής ανάρτησης στην κατηγορία χαρίζει στο Ford GT προβάδισμα στην πίστα έναντι του ανταγωνισμού. Τα ενεργά συστήματα δυναμικού ελέγχου παρέχουν βέλτιστη αεροδυναμική πίεση, αντίσταση και ισορροπία σε όλες τις ταχύτητες για κορυφαίες επιδόσεις ανεξάρτητα από τις ικανότητες του οδηγού

Αποδίδοντας υψηλότερη ισχύ από οποιοδήποτε κινητήρα παραγωγής EcoBoost μέχρι σήμερα, το νέο Ford GT συνδυάζει εξαιρετική ιπποδύναμη με εντυπωσιακή αεροδυναμική απόδοση, προηγμένη δυναμική συμπεριφορά και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 347 km/h – που σημαίνει ότι είναι το ταχύτερο Ford παραγωγής μέχρι σήμερα.

Πέρα από την ασυναγώνιστη τελική ταχύτητα, το νέο υπεραυτοκίνητο της Ford είναι σχεδιασμένο για εξαιρετικές επιδόσεις στην πίστα που τιμούν την αγωνιστική κληρονομιά του. Στη δοκιμή εξέλιξης του 2016, με όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα προετοιμασμένα για πίστα με νέα υγρά, καινούργια ελαστικά και βέλτιστες ρυθμίσεις ανάρτησης, σε ίδιες συνθήκες και με τον ίδιο οδηγό στο τιμόνι, το Ford GT ήταν ταχύτερο από τις McLaren 675LT και Ferrari 458 Speciale στο Calabogie Motorsports Park στον Καναδά: 



Ford GT: 2:09.8

McLaren 675LT: 2:10.8

Ferrari 458 Speciale: 2:12.9

«Το Ford GT είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων» δήλωσε ο Raj Nair, Ford executive vice president, global product development & chief technical officer. «Πετύχαμε σημαντικές μειώσεις βάρους με χρήση ανθρακονημάτων. Στη συνέχεια, αξιοποιήσαμε μέρος αυτών των μειώσεων εκεί που μετράνε περισσότερο – δηλαδή στις επιδόσεις και ιδιαίτερα στην ενεργή δυναμική συμπεριφορά. Το αποτέλεσμα είναι ένα ακόμα πιο γρήγορο αυτοκίνητο.»

Μετρημένο με τα στάνταρ της SAE (Society of Automotive Engineers) αποδίδει 647 ίππους και 550 lb.-ft. (745 Nm) ροπής στην Αμερικανική έκδοση. Ο νέος, πανίσχυρος V6 3.5L της Ford αποδίδει την υψηλότερη ιπποδύναμη από οποιονδήποτε κινητήρα παραγωγής EcoBoost στην ιστορία, κάνοντας το Ford GT το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών με το σήμα του Μπλε Οβάλ, προσφέροντας το 90% της μέγιστης ροπής από τις 3.500 rpm.

«Ανέκαθεν οι προσδοκίες μας για τον EcoBoost V6 ήταν μία εξαιρετική επίδοση στο Ford GT – σε επίπεδο ισχύος και αεροδυναμικής απόδοσης,» δήλωσε ο Dave Pericak, global director, Ford Performance. «Δοκιμάσαμε και εξελίξαμε αυτόν τον κινητήρα μέσω του αγωνιστικού  αυτοκινήτου Daytona Prototype που έτρεξε στο IMSA για δύο σεζόν, την περσινή αγωνιστική σεζόν με Ford GT. Είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις του, τόσο στην πίστα, όσο και στο δρόμο.»

Το απόβαρο του Ford GT είναι κάτω από 1.400 kg, που τοποθετεί το υπεραυτοκίνητο ανάμεσα σε δύο κορυφαίους ανταγωνιστές, τη McLaren 675LT και τη Ferrari 488. Η αναλογία ισχύος / βάρους του Ford GT είναι 2.14 kg ανά ίππο στην Αμερικανική έκδοση.

Τα ενεργά δυναμικά συστήματα – για την ανάρτηση και την αεροδυναμική – είναι σχεδιασμένα για να κάνουν το αυτοκίνητο να κινείται με βέλτιστη αεροδυναμική πίεση, αντίσταση και ισορροπία σε οποιαδήποτε ταχύτητα, δημιουργώντας ένα ταχύτερο σύνολο ανεξάρτητα από τις ικανότητες του οδηγού.

Το Ford GT, χωρίς συμβιβασμούς, έχει αποδείξει και πάλι τις ικανότητές τους, σημειώνοντας νίκες στην κατηγορία του στο Le Mans και σε πολλές ακόμα πίστες στους αγώνες IMSA και WEC την περσινή σεζόν. Το Ford GT παραγωγής μοιράζεται πολλά με την αγωνιστική έκδοση υψηλών επιδόσεων, και με προηγμένα χαρακτηριστικά αεροδυναμικής ανάρτησης προάγει τις επιδόσεις σε νέα ύψη.

FORD GT ΜΟΝΤΕΛΟ 2017 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

AMAXOMA

Κατασκευή

Αυτοφερόμενο από ανθρακονήματα με
ενσωματωμένο κλωβό ασφαλείας από ατσάλι και αλουμινένια υποπλαίσια

Διάταξη

Κινητήρας στο κέντρο, κίνηση στους
πίσω τροχούς με ενεργή αεροδυναμική και ανάρτηση

Μονάδα συναρμολόγησης

Markham- Οντάριο, Καναδάς

MOTORE

3.5 EcoBoost V6 με 2turbo

Κατασκευή

Αλουμινένιο μπλοκ και
κυλινδροκεφαλές

Αυλός εισαγωγής

Από χυτό αλουμίνιο

Εξαγωγή

Από χυτό, ανοξείδωτο ατσάλι

Κυλινδροκεφαλή

2 εκκεντροφόροι επικεφαλής, 4
βαλβίδες ανά κύλινδρο, Διπλός, ανεξάρτητος για κάθε εκκεντροφόρο, μεταβλητός
χρονισμός βαλβίδων, κοκοράκια με ολισθητήρες χαμηλής
τριβής

Διάμετρος βαλβίδων/βύθισμα

Εισαγωγής:    37,4 mm / 9,96 mm

Εξαγωγής:  31,6 mm / 11,0 mm

Έμβολα

Από χυτό αλουμίνιο

Διωστήρες

Από σφυρήλατο ατσάλι

Ανάφλεξη

Σπινθηριστές με ενσωματωμένο πηνίο
(Coil-on-plug)

Διάμετρος x Διαδρομή

92,51 mm x 86,7 mm

Capacità

3.497 cc

Rapporto di compressione

9,0:1

Unità di controllo

Ford PCM

Potenza massima (SAE)

647 CV a 6250 giri/minuto (prezzi USA, incluso
in attesa della certificazione dei prezzi in Europa)

Coppia massima (SAE)

745 Nm (550 lb-ft) a 5900 giri/min.
(Prezzi USA, in attesa della certificazione dei prezzi europei)

Carburante indicato

Benzina 98 RON

Capacità del serbatoio

57,5 l

Alimentazione del carburante

Seriale, a controllo elettronico
spruzzatura diretta e indiretta

Capacità del lubrificante

14,5 l

Lubrificazione

Pompa dell'olio esterna a 4 stadi,
cagliata secca

Consumo stimato EPA

I prezzi europei non hanno
set

TRASMISSIONE                      

Διάταξη

Movimento
sulle ruote posteriori, differenziale controllato (bloccabile) LSD

Trasmissione: Getrag 7DCL750: doppia frizione a 7 rapporti, montata
sull'asse posteriore

Rapporti di trasmissione

3,397

2,186

3η

1,626

4η

1,285

5η

1,029

6η

0,839

0,634

Relazione finale

3,667

LEGGI

Ciao

Cesoie doppie e asimmetriche, barra di torsione con disposizione a biella/elicoidale
Molle DSSV® e ammortizzatori a controllo elettronico e regolabili in altezza e precarico
molla a due stadi con opzione aggiuntiva di rialzo della sospensione

Indietro

Doppio, asimmetrico
cesoie, barra di torsione con molle pushrod/coil e
Ammortizzatori DSSV® a controllo elettronico/regolabili in altezza e precarico
molla a due stadi

INDIRIZZO

Stampa

Pendente con assistenza idraulica

Relazione

14,8:1

Cerchio di rotazione

12,2 m

FRANCESE

Stampa

Carbonκεραμικοί δίσκοι εμπρός – πίσω με
4-κάναλοABS4 αισθητήρων και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
AdvanceTrac®

Ciao

Πλευστοί, αεριζόμενoι,
διάτρητοι δίσκοι 394 mm x 36 mm, 6-πίστονες, μονοκόμματες δαγκάνες αλουμινίουBrembo

Indietro

Aεριζόμενoι, διάτρητοι
δίσκοι 360 mm x 32 mm, 4-πίστονες, μονοκόμματες δαγκάνες αλουμινίου Brembo, ηλεκτρονικά
ελεγχόμενη δαγκάνα χειρόφρενουBrembo

ΖΑΝΤΕΣ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Στάνταρ (Ε)

Σφυρήλατες ζάντες
ελαφρού κράματος 20” x 8.5” με ελαστικά 245/35 R20 Michelin Pilot Sport Cup 2

Στάνταρ (Π)

Σφυρήλατες ζάντες
ελαφρού κράματος 20” x 11.5” με ελαστικά 325/30 R20 Michelin Pilot Sport Cup
2

Έξτρα (Ε)

Ζάντες από
ανθρακονήματα 20” x 8.5” με ελαστικά 245/35 R20 Michelin Pilot Sport Cup 2

Έξτρα (Π)

Ζάντες από
ανθρακονήματα 20” x 11.5” με ελαστικά 325/30 R20 Michelin Pilot Sport Cup 2

DIMENSIONI

ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ

Passo

2.710 mm

Lunghezza

4.779 mm

Larghezza

2.003 mm (αμάξωμα) / 2.238 mm (με
εξωτερικούς καθρέπτες) /

2.114 mm (με διπλωμένους καθρέπτες)

Altezza

1.109  mm (θέση ανάρτησης normal); 1,063 mm (θέση
ανάρτησης low)

Μετατρόχια: εμπρός / πίσω

1.694 mm /1.662 mm

Ύψος από έδαφος

120 mm (θέση ανάρτησης normal) 70
mm (θέση ανάρτησης low)

Γωνία προσβολής

9,5 μοίρες (νορμάλ θέση) 13,0
μοίρες (ανυψωμένη ανάρτηση εμπρός)

Αεροδυναμικός συντελεστής

0,388 (πρόγραμμα V-Max)

Μετωπική επιφάνεια

1,779 m2

CdA

0,690 m2

ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ

Θέσεις

2

Διαθέσιμο ύψος

908 mm

Μέγιστος διαθέσιμος χώρος για τα
piedi

1.122 mm

Διαθέσιμο πλάτος εμπρός

1.238 mm

Διαθέσιμο πλάτος (επίπεδο γλουτών)

1.145 mm

ΑΠΟΒΑΡΟ

Coupé

1.385 kg

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Χώρος επιβατών

1.226 l

Vano bagagli

11,3 l

EPIDOSI

Velocità massima

347 km/h