BMW sta preparando una M2 da 444 CV!

Η BMW το υποσχέθηκε, όταν λάνσαρε τη Μ4 CS, νωρίτερα φέτος, ότι αυτή ήταν μόνο η αρχή μιας σειράς νέων μοντέλων που θα φορούν το θρυλικό σήμα CS. Δεν πέρασε πολύς καιρός και φαίνεται ότι είναι έτοιμη να διατηρήσει την υπόσχεσή της, ετοιμάζοντας τη M2 CS. Όμως, αυτά δεν είναι τα μεγάλα νέα που θα συγκλονίσουν τους φίλους της βαυαρικής μάρκας. Γιατί, σύμφωνα με το βρετανικό Car, η BMW εργάζεται πάνω σε μια παντοδύναμη έκδοση της Μ2, τη GTS.

Σε ό,τι αφορά τη Μ2 CS, το πιθανότερο είναι ότι θα αποδίδει 402 ίππους και 370 lb-ft. Δηλαδή θα είναι ισχυρότερη κατά 37 ίππους από τη “νορμάλ” Μ2, ενώ έχει υποβληθεί σε εντατική “δίαιτα” από την οποία έχει χάσει 25 κιλά. Η “δίαιτα” περιλαμβάνει αλουμινένια οροφή, λεπτότερα τζάμια στα παράθυρα, ελαφρύτερα σπορ καθίσματα και άλλες επεμβάσεις αφαίρεσης βάρους.

Δες στο spy video τις δοκιμές της Μ2 CS σε βίντεο του YouTuber cvdzijden.

 

Η M2 CS θα έχει επίσης μεγαλύτερα φρένα, νέες ζάντες, βελτιωμένη aerodinamica και θα είναι χαμηλότερη από τη σημερινή Μ2. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχουν επίσης κεραμικά φρένα , όπως και σκληρότερες αναρτήσεις.

Κάτι που δεν… θα κρατήσει την υπόσχεσή της η BMW, είναι τα κιβώτια. Παρότι το αφεντικό του Μ Division έχει πει ότι καμία Μ δεν θα διατίθεται πλέον με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και παρότι η Μ4 CS διατίθεται μόνο με επτατάχυτο διπλού συμπλέκτη, η M2 CS θα διατίθεται και με χειροκίνητο και με DCT. Το ποια επιλογή θα είναι καλύτερη, θα το δούμε στην πορεία, καθώς ξέρουμε μεν ότι η M2 CS χρειάζεται 4,2 δευτερόλεπτα για το σπρίντ στα 100 χ.α.ω., όμως δεν ξέρουμε με ποιο κιβώτιο επιτεύχθηκε αυτό το αποτέλεσμα.

Και ενώ το νέο μοντέλο δοκιμάζεται εδώ και κάμποσο καιρό στο Nurburgring, άρχισαν οι φήμες για τα μεγάλα νέα. Συγκεκριμένα, το βρετανικό περιοδικό Car αποκαλύπτει ότι η BMW δουλεύει σε μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική Μ2, τη GTS. Όπως ακριβώς η Μ4 GTS και η Μ2, θα αποκτήσει το σύστημα που ψεκάζει αποσταγμένο νερό στην εισαγωγή και το intercooler, ώστε να τη βοηθά να αποδίδει τα μέγιστα, δηλαδή 444 ίππους. Η BMW, επίσης, σκοπεύει να ελαφρύνει 50+ κιλά τη Μ2 GTS και να της φορέσει το νέο ηλεκτρονικό διαφορικό που εξελίσσεται για την επόμενη Μ5.
Και ενώ ξέρουμε ότι η Μ2 CS θα λανσαριστεί το δεύτερο τετράμηνο του 2018, δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ημερομηνία άφιξης της GTS. Θα περιμένουμε…

George Karagiannis

Messaggi recenti

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

16 ore ago

Ecco la nuova BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

17 ore ago

Guida della Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT: un capolavoro con vista (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

18 ore ago

XTERRA Grecia | Vouliagmeni 2024 con il supporto di Jeep

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

2 giorni fa

Il BMW Group entra nella fase successiva con Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

2 giorni fa

Olivier Francois: quattro nuove auto Fiat in cantiere

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

3 giorni fa