«Τα E-fuels θα μπορούσαν να αποτελέσουν τη λύση για τα supercars εσωτερικής καύσης της Ferrari», δηλώνει με αισιοδοξία ο CEO της ιταλικής εταιρείας, Benedetto Vigna, επικροτώντας και στηρίζοντας έτσι την σκέψη της προέδρου της Κομισιόν, Ursula von der Lyen για την στροφή της ΕΕ προς τα ηλεκτρονικά καύσιμα.
Το αφεντικό της Ferrari, Benedetto Vigna, βλέπει ένα μέλλον για τα φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα και τους κινητήρες υδρογόνου στα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας και θέλει να χρησιμοποιήσει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό για την ανάπτυξη και των δύο τεχνολογιών.
Vigna: Τα ηλεκτρονικά καύσιμα ο δρόμος προς τα εμπρός για τη Ferrari
Σύμφωνα με τον Vigna, τα καύσιμα με μηδενικές εκπομπές άνθρακα «θα γίνονται όλο και περισσότερο πραγματικότητα». Ο ίδιος δήλωσε: «Εργαζόμαστε με τους εταίρους για την εισαγωγή καυσίμων μηδενικών εκπομπών άνθρακα στη Formula 1 μέχρι το 2026, σύμφωνα με τους νέους τεχνικούς κανόνες. Συχνά, οι τεχνολογίες ξεκινούν στην πίστα και στη συνέχεια μεταφέρονται στα οχήματα δρόμου».
«Πιστεύουμε ότι υπάρχει ακόμη σημαντικό μέλλον για τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ), υποστηριζόμενο από την ανάπτυξη καυσίμων μηδενικών εκπομπών άνθρακα», δήλωσε ο Benedetto Vigna. Ερωτηθείς σχετικά με το ενδιαφέρον της Ferrari για την τεχνολογία υδρογόνου, ο Vigna δήλωσε ότι η εταιρεία διερευνά αυτό το είδος καυσίμου: «Δεν θα το δούμε πριν από το 2030. Νομίζω ότι οι αγώνες αυτοκινήτου μπορούν πάντα να είναι το πρώτο μέρος για την προσαρμογή νέων τεχνολογιών». Πρόσθεσε ότι «το υδρογόνο θα μπορούσε να είναι μια καλή επιλογή για το μέλλον».
Η εσωτερική καύση έχει ακόμα πολλά να προσφέρει
Προηγουμένως, ο Vigna υπέθεσε ότι η Ferrari θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει βιώσιμα καύσιμα για να συνεχίσει να πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει προτείνει να επιτραπεί η πώληση κινητήρων εσωτερικής καύσης, υπό την προϋπόθεση ότι μπορούν να λειτουργούν μόνο με ηλεκτρικά καύσιμα.
«Η εσωτερική καύση έχει ακόμα πολλά να προσφέρει», δήλωσε πέρυσι το νούμερο ένα της Ferrari, εξηγώντας ότι η ανάπτυξη και η υιοθέτηση των e-fuels προχωρά ταχύτερα από ό,τι αναμενόταν και θα μπορούσε να ενισχύσει τη στρατηγική της μάρκας για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Θα δούμε λοιπόν τι νέα θα υπάρξουν στο μέλλον για την αυτοκινητοβιομηχανία με το καμαρωτό άλογο σε αυτό το θέμα.