Alfa Romeo migliora la Giulia QV per battere la C63 AMG

Η Alfa Romeo προκάλεσε ένα κύμα απογοήτευσης με τη διαρροή της πληροφορίας (την οποία αποφεύγει να σχολιάσει) ότι θα καθυστερήσει για ένα εξάμηνο (μέσα του 2016) το launch της Giulia QV. Και, ενδεχομένως, να προκαλεί και άλλο, οι πληροφορίες μας ότι θα καθυστερήσει για ένα εννιάμηνο (για το Estate di 2017) το SUV της (δες qui τις πληροφορίες μας για το SUV). Και, αν είναι έτσι, ποια είναι η “έκπληξη” που θα παρουσιάσει στο επόμενο car show, οπως υποσχέθηκε, στις ΗΠΑ; 

Ενδεχομένως και να παρουμε μια πρώτη γεύση από το Giulia-based SUV της Alfa Romeo. Όμως αυτό που έχει σημασία, είναι οι νεότερες perdite, οι οποίες εξηγούν τους λόγους για τους οποίους πήγε πίσω το πλάνο του Μαρκιόνε. Και αυτοί, δεν είναι άλλοι από τις… βελτιώσεις

Εξηγούμαστε: Η Alfa έφερε με έπαρση τη Giulia QV ως “M3 killer“. Όμως, ήταν αυτό αρκετό; Εντάξει, προφανώς και έκανε τα τεστ της στο ‘Anello (βιντεάκι ακόμα δεν είδαμε) και απέδειξε -στον εαυτό της, προς το παρόν- ότι είναι κάτι παραπάνω από γρήγορη, υπό όλες τις συνθήκες. Και ότι “σκοτώνει” τον ανταγωνισμό. Το ζητούμενο όμως, για τους Ιταλούς, είναι να το κάνει σε όλα τα επίπεδα

Οι πληροφορίες μας λένε λοιπόν, πως ο στόχος που έκανε τη Giulia να παρεκκλίνει της χρονικής πορείας της, είναι η C63 AMG. Οι Ιταλοί, έχουν πέσει με τα μούτρα επάνω στο τελευταίο θεϊκό δημιούργημά τους, με σκοπο να το κάνουν πιο… θεϊκό. Πηγές μας από τις ΗΠΑ (FCA γαρ), μας λένε ότι το τιμ της Alfa έκρινε πως ήταν άκρως απαραίτητες βελτιώσεις στο ride quality και κάποια επιμέρους χαρακτηριστικά κύλισης της Giulia και σε “τομείς ασφαλείας“. Περισσότερα δεν μας λένε, μας τονίζουν όμως με νόημα πως “δεν αρκεί να είμαστε καλύτεροι σε μερικούς τομείς. Πρέπει και θα είμαστε καλύτεροι σε όλους τους τομείς από τους ανταγωνιστές μας“…

Όπως και να χει, η αναθεώρηση αυτή του πλάνου για τη Giulia, θα οδηγήσει, καθώς φαίνεται και σε αναθεώρηση του business plan του Μαρκιόνε για τις πωλήσεις της Alfa στις ΗΠΑ, το οποίο ίσως να αποδεικνύεται υπεραισιόδοξο. Ίσως, πάλι και να μη χρειαστεί. Το TopSpeed.gr θα έχει νεότερα, σύντομα…

George Karagiannis

Messaggi recenti

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

56 minuti ago

Με την υποστήριξη της Jeep ολοκληρώθηκε το XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

23 ore ago

Το BMW Group εισέρχεται στην επόμενη φάση με το Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

24 ore ago

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

2 giorni fa

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

2 giorni fa

Ferrari 12Cilindri: una Daytona moderna

Dalla sua fondazione nel 1947, un elemento ha sempre affascinato gli appassionati del Cavallino Rampante:...

6 giorni ago