Με κινητήρα EcoBoost 3,5L V6 με διπλό turbo απόδοσης 647 ίππων και 745 Nm ροπής, είναι πιο γρήγορο στην πίστα από τη McLaren 675LT ή τη Ferrari 458 Speciale, έχοντας επιτύχει τον ταχύτερο γύρο στις δοκιμές εξέλιξης το 2016.
Με ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι βέβαιο πως θα αγαπήσετε ξανά τους δρόμους και τις πίστες!
•Με την υποστήριξη ενεργών συστημάτων δυναμικού ελέγχου, το νέο Ford GT πετυχαίνει τελική ταχύτητα 347 km/h – την υψηλότερη από οποιοδήποτε Ford παραγωγής μέχρι σήμερα
Εξαιρετική αναλογία ισχύος / βάρους σε συνδυασμό με το πιο προηγμένο σύστημα ενεργητικής ανάρτησης στην κατηγορία χαρίζει στο Ford GT προβάδισμα στην πίστα έναντι του ανταγωνισμού. Τα ενεργά συστήματα δυναμικού ελέγχου παρέχουν βέλτιστη αεροδυναμική πίεση, αντίσταση και ισορροπία σε όλες τις ταχύτητες για κορυφαίες επιδόσεις ανεξάρτητα από τις ικανότητες του οδηγού
Αποδίδοντας υψηλότερη ισχύ από οποιοδήποτε κινητήρα παραγωγής EcoBoost μέχρι σήμερα, το νέο Ford GT συνδυάζει εξαιρετική ιπποδύναμη με εντυπωσιακή αεροδυναμική απόδοση, προηγμένη δυναμική συμπεριφορά και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 347 km/h – που σημαίνει ότι είναι το ταχύτερο Ford παραγωγής μέχρι σήμερα.
Πέρα από την ασυναγώνιστη τελική ταχύτητα, το νέο υπεραυτοκίνητο της Ford είναι σχεδιασμένο για εξαιρετικές επιδόσεις στην πίστα που τιμούν την αγωνιστική κληρονομιά του. Στη δοκιμή εξέλιξης του 2016, με όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα προετοιμασμένα για πίστα με νέα υγρά, καινούργια ελαστικά και βέλτιστες ρυθμίσεις ανάρτησης, σε ίδιες συνθήκες και με τον ίδιο οδηγό στο τιμόνι, το Ford GT ήταν ταχύτερο από τις McLaren 675LT και Ferrari 458 Speciale στο Calabogie Motorsports Park στον Καναδά:
Ford GT: 2:09.8
McLaren 675LT: 2:10.8
Ferrari 458 Speciale: 2:12.9
«Το Ford GT είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων» δήλωσε ο Raj Nair, Ford executive vice president, global product development & chief technical officer. «Πετύχαμε σημαντικές μειώσεις βάρους με χρήση ανθρακονημάτων. Στη συνέχεια, αξιοποιήσαμε μέρος αυτών των μειώσεων εκεί που μετράνε περισσότερο – δηλαδή στις επιδόσεις και ιδιαίτερα στην ενεργή δυναμική συμπεριφορά. Το αποτέλεσμα είναι ένα ακόμα πιο γρήγορο αυτοκίνητο.»
Μετρημένο με τα στάνταρ της SAE (Society of Automotive Engineers) αποδίδει 647 ίππους και 550 lb.-ft. (745 Nm) ροπής στην Αμερικανική έκδοση. Ο νέος, πανίσχυρος V6 3.5L της Ford αποδίδει την υψηλότερη ιπποδύναμη από οποιονδήποτε κινητήρα παραγωγής EcoBoost στην ιστορία, κάνοντας το Ford GT το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών με το σήμα του Μπλε Οβάλ, προσφέροντας το 90% της μέγιστης ροπής από τις 3.500 rpm.
«Ανέκαθεν οι προσδοκίες μας για τον EcoBoost V6 ήταν μία εξαιρετική επίδοση στο Ford GT – σε επίπεδο ισχύος και αεροδυναμικής απόδοσης,» δήλωσε ο Dave Pericak, global director, Ford Performance. «Δοκιμάσαμε και εξελίξαμε αυτόν τον κινητήρα μέσω του αγωνιστικού αυτοκινήτου Daytona Prototype που έτρεξε στο IMSA για δύο σεζόν, την περσινή αγωνιστική σεζόν με Ford GT. Είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις του, τόσο στην πίστα, όσο και στο δρόμο.»
Το απόβαρο του Ford GT είναι κάτω από 1.400 kg, που τοποθετεί το υπεραυτοκίνητο ανάμεσα σε δύο κορυφαίους ανταγωνιστές, τη McLaren 675LT και τη Ferrari 488. Η αναλογία ισχύος / βάρους του Ford GT είναι 2.14 kg ανά ίππο στην Αμερικανική έκδοση.
Τα ενεργά δυναμικά συστήματα – για την ανάρτηση και την αεροδυναμική – είναι σχεδιασμένα για να κάνουν το αυτοκίνητο να κινείται με βέλτιστη αεροδυναμική πίεση, αντίσταση και ισορροπία σε οποιαδήποτε ταχύτητα, δημιουργώντας ένα ταχύτερο σύνολο ανεξάρτητα από τις ικανότητες του οδηγού.
Το Ford GT, χωρίς συμβιβασμούς, έχει αποδείξει και πάλι τις ικανότητές τους, σημειώνοντας νίκες στην κατηγορία του στο Le Mans και σε πολλές ακόμα πίστες στους αγώνες IMSA και WEC την περσινή σεζόν. Το Ford GT παραγωγής μοιράζεται πολλά με την αγωνιστική έκδοση υψηλών επιδόσεων, και με προηγμένα χαρακτηριστικά αεροδυναμικής ανάρτησης προάγει τις επιδόσεις σε νέα ύψη.
FORD GT ΜΟΝΤΕΛΟ 2017
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
AMAXOMA |
|
Κατασκευή |
Αυτοφερόμενο από ανθρακονήματα με |
Διάταξη |
Κινητήρας στο κέντρο, κίνηση στους |
Μονάδα συναρμολόγησης |
Markham- Οντάριο, Καναδάς |
MOTORE |
|
3.5 EcoBoost V6 με 2turbo |
|
Κατασκευή |
Αλουμινένιο μπλοκ και |
Αυλός εισαγωγής |
Από χυτό αλουμίνιο |
Εξαγωγή |
Από χυτό, ανοξείδωτο ατσάλι |
Κυλινδροκεφαλή |
2 εκκεντροφόροι επικεφαλής, 4 |
Διάμετρος βαλβίδων/βύθισμα |
Εισαγωγής: 37,4 mm / 9,96 mm
Εξαγωγής: 31,6 mm / 11,0 mm |
Έμβολα |
Από χυτό αλουμίνιο |
Διωστήρες |
Από σφυρήλατο ατσάλι |
Ανάφλεξη |
Σπινθηριστές με ενσωματωμένο πηνίο |
Διάμετρος x Διαδρομή |
92,51 mm x 86,7 mm |
Capacità |
3.497 cc |
Rapporto di compressione |
9,0:1 |
Unità di controllo |
Ford PCM |
Potenza massima (SAE) |
647 CV a 6250 giri/minuto (prezzi USA, incluso |
Coppia massima (SAE) |
745 Nm (550 lb-ft) a 5900 giri/min. |
Carburante indicato |
Benzina 98 RON |
Capacità del serbatoio |
57,5 l |
Alimentazione del carburante |
Seriale, a controllo elettronico |
Capacità del lubrificante |
14,5 l |
Lubrificazione |
Pompa dell'olio esterna a 4 stadi, |
Consumo stimato EPA |
I prezzi europei non hanno |
TRASMISSIONE |
|
Διάταξη |
Movimento |
Trasmissione: Getrag 7DCL750: doppia frizione a 7 rapporti, montata |
|
Rapporti di trasmissione |
|
1η |
3,397 |
2η |
2,186 |
3η |
1,626 |
4η |
1,285 |
5η |
1,029 |
6η |
0,839 |
7η |
0,634 |
Relazione finale |
3,667 |
LEGGI |
|
Ciao |
Cesoie doppie e asimmetriche, barra di torsione con disposizione a biella/elicoidale |
Indietro |
Doppio, asimmetrico |
INDIRIZZO |
|
Stampa |
Pendente con assistenza idraulica |
Relazione |
14,8:1 |
Cerchio di rotazione |
12,2 m |
FRANCESE |
|
Stampa |
Carbonκεραμικοί δίσκοι εμπρός – πίσω με |
Ciao |
Πλευστοί, αεριζόμενoι, |
Indietro |
Aεριζόμενoι, διάτρητοι |
ΖΑΝΤΕΣ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ |
|
Στάνταρ (Ε) |
Σφυρήλατες ζάντες |
Στάνταρ (Π) |
Σφυρήλατες ζάντες |
Έξτρα (Ε) |
Ζάντες από |
Έξτρα (Π) |
Ζάντες από |
DIMENSIONI |
|
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ |
|
Passo |
2.710 mm |
Lunghezza |
4.779 mm |
Larghezza |
2.003 mm (αμάξωμα) / 2.238 mm (με 2.114 mm (με διπλωμένους καθρέπτες) |
Altezza |
1.109 mm (θέση ανάρτησης normal); 1,063 mm (θέση |
Μετατρόχια: εμπρός / πίσω |
1.694 mm /1.662 mm |
Ύψος από έδαφος |
120 mm (θέση ανάρτησης normal) 70 |
Γωνία προσβολής |
9,5 μοίρες (νορμάλ θέση) 13,0 |
Αεροδυναμικός συντελεστής |
0,388 (πρόγραμμα V-Max) |
Μετωπική επιφάνεια |
1,779 m2 |
CdA |
0,690 m2 |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ |
|
Θέσεις |
2 |
Διαθέσιμο ύψος |
908 mm |
Μέγιστος διαθέσιμος χώρος για τα |
1.122 mm |
Διαθέσιμο πλάτος εμπρός |
1.238 mm |
Διαθέσιμο πλάτος (επίπεδο γλουτών) |
1.145 mm |
ΑΠΟΒΑΡΟ |
|
Coupé |
1.385 kg |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ |
|
Χώρος επιβατών |
1.226 l |
Vano bagagli |
11,3 l |
EPIDOSI |
|
Velocità massima |
347 km/h |