Vivere il Movimento nelle strade

Η Peugeot “φούσκωσε” το 3008DKR

Αφού σάρωσε το Ράλι Ντακάρ, πετυχαίνοντας δύο μάλλον επικές νίκες, το 2016 και το 2017, θάβοντας τον ανταγωνισμό στη σκόνη του, il Peugeot 3008DKR βελτιώνεται, με στόχο την τελειότητα. Όπως ένας πολυνίκης μποξέρ που στην περίοδο των διακοπών γυμνάζεται και “πρήζεται” για να είναι ακόμα δυνατότερος στην επόμενη σεζόν, έτσι και το 3008DKR “πρήστηκε”, αλλά όχι για να φαίνεται… τρομακτικότερο στους αντιπάλους του, μα για να κερδίσει καλύτερο κράτημα. Και έτσι, εγένετο 3008DKR MAXI

Η αγωνιστική εκδοχή του «Car of the Year 2017», του ακαταμάχητου SUV της Peugeot, τώρα, που έχει αποδείξει την αξία του και έχει περγαμηνές, αποκτά το -θρυλικό- προσωνύμιο MAXI και διατηρεί πίσω από το τιμόνι τον -επίσης θρυλικό- Sebastian Loeb, ο οποίος αυτό το μήνα κάνει ντεμπούτο με το νέο αγωνιστικό στο Silk Way Rally.

Για τους… μυημένους, το όνομα ΜΑΧΙ, φέρνει στο νου τα “φουσκωμένα” αγωνιστικά της γαλλικής μάρκας που σκόρπαγαν τον τρόμο στους αντιπάλους τους. Έτσι και εδώ, το 3008DKR Maxi, είναι ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο, da αυξημένο πλάτος που προσφέρει καλύτερο κράτημα στο χώμα, στους αμμόλοφους και στα βουνά, που περιλαμβάνουν οι διαδρομές του πιο απαιτητικού ράλι στον κόσμο.

Όταν λέμε “φουσκωμένο”, όμως, πόσο; Το νέο αγωνιστικό είναι φαρδύτερο κατά 20 εκατοστά – 10 εκατοστά από κάθε πλευρά – λόγω της αύξησης του πλάτους της ανάρτησης. Η αύξηση αυτή προέκυψε από τα notizie πάνω και κάτω ψαλίδια, dal νέους βραχίονες μπρος-πίσω και τα νέα ημιαξόνια (η κίνηση συνεχίζει να μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς).

Το Peugeot 3008DKR Maxi βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της εξέλιξης του και δοκιμάζεται ήδη στο Silk Way Rally που ξεκίνησε στις 7 Ιουλίου από την Ρωσία με τερματισμό στις 22 του μήνα στην Κίνα. Από εκεί θα προκύψουν χρήσιμα συμπεράσματα, ειδικά όταν στο τιμόνι του νέου αγωνιστικού βρίσκεται ο πολυνίκης Sebastien Loeb, ο οποίος συμμετέχει για 2η χρονιά στο συγκεκριμένο ράλι, ενώ είχε τερματίσει στην 2η θέση στο περασμένο Ντακάρ.

Στο Silk Way Rally συμμετέχουν οι Stephane Peterhansel και Cyril Despres με την διαφορά πως αγωνίζονται με τα τωρινών προδιαγραφών Peugeot 3008DKR. Ο Carlos Sainz αποτελεί το 4ο μέλος της dream-team της Peugeot και με την τεράστια εμπειρία που διαθέτει συμβάλλει στην βελτίωση των αυτοκινήτων, ενώ θα προσπαθήσει και στο επόμενο Ντακάρ για το καλύτερο.

Ο διευθυντής της Peugeot Sport, Bruno Famin, λέει: «Καθώς το επόμενο Ντακάρ πλησιάζει έχουμε ξεκινήσει να δουλεύουμε εντατικά στην επόμενη γενιά του αγωνιστικού μας. Φυσικά το πιο δύσκολο δεν είναι να νικάς, αλλά να συνεχίσεις τις νίκες απέναντι σε ένα πολύ ισχυρό ανταγωνισμό. Για αυτό οι μηχανικοί μας έχουν ως στόχο να βελτιώνουν συνεχώς το αυτοκίνητο και να δίνουν στους οδηγούς μας, τις καλύτερες προοπτικές για ακόμη περισσότερες επιτυχίες».

Ο Sebastien Loeb, (οδηγός της Team Peugeot Total) δήλωσε: «Θεωρώ πως το αυτοκίνητο, τώρα που είναι φαρδύτερο, είναι πολύ πιο σταθερό και πως βρίσκεται ένα βήμα πιο μπροστά. Έχουν περιοριστεί πολύ οι κλίσεις και αυτό μας δίνει την δυνατότητα για πιο επιθετική οδήγηση με περισσότερο αυτοπεποίθηση και πλαγιολισθήσεις. Θα έλεγα πως το ισχυρότερο σημείο του Peugeot 3008DKR Maxi είναι οι off-road δυνατότητες που έχει».

Ο επίσης θρυλικός οδηγός της Team Peugeot Total, Carlos Sainz, λέει: «Το νέο Peugeot 3008DKR Maxi τα πάει καλά στις δοκιμές και σαφώς είναι μία βελτίωση από το προηγούμενο αυτοκίνητο. Η κυριότερη αλλαγή είναι φυσικά το μεγαλύτερο πλάτος, το οποίο θα μας επιτρέψει να πιέσουμε περισσότερο στις στροφές και να κινηθούμε πιο γρήγορα, αφού το νέο αγωνιστικό είναι πιο σταθερό στις γρήγορες και σκληρές χωμάτινες διαδρομές».