1000 CV da 1600 cc per la nuova AMG!

Taglierina su 11.000 giri/min. Versione 1000 cavalli di potenza. Sprint 0-100 h.a.o. a qualcosa di più che 2 secondi. Finale, più di 400 h.p.h. E tutto questo, da un Motore da 1,6 litri. Sì! Η AMG fa il miracolo e il successivo hypercar che, secondo TopSpeed.gr, sarà presentata al Salone di Francoforte, a settembreè così paranoicoche cambierà radicalmente il mondo dell'automobile! 

I tedeschi stanno avanzando sul limiti della leggementre, per la prima volta nella storia, si preparano a rilasciare in produzione un'auto che non porterà la tecnologia della Formula 1 su strada. Sarà Formula 1! L'hypercar AMG, che sarà prodotta in 200-400 pezzi e costerà circa 2 milioni di euro, utilizzerà il motore delle auto Mercedes! Non solo il 1,6 litri V6ma anche lo stesso ibrido sistema, persino la stessa batteria! L'unica differenza è che produrrà più cavalli, ma il regime di rotazione sarà ben al di sotto dei 15.000 giri/min. dell'auto di F1 (11.000).

L'ultimo "tocco" con la fresa inferiore è stato aggiunto per ovvi motivi - quelli di affidabilitàma anche di emissioni di sostanze inquinanti (sarà nei limiti anche con i limiti più severi del mondo, promette l'azienda), per la quale AMG assicura che "è qualcosa che possiamo fare", con il modello che annuncia in grado di muoversi in condizioni realistiche strada, indipendentemente dalle condizioni atmosferiche e senza avere un... intero team prima e dopo ogni trasloco.

AMG tiene le carte coperte quando si tratta della supercar che sta creando, ma l'ultimo perdite, parlano di Riferimento incrociato της τεχνολογίας των πιο απαιτητικών αγώνων με τη μαζική παραγωγή. Γιατί, αν η “καρδιά” του hypercar της AMG θα προέρχεται απευθείας από την F1, το υπόλοιπο κομμάτι, θα είναι βγαλμένο από το Le Mans. Τουλάχιστον όσοι έχουν δει τις γραμμές του, αυτό λένε. Αυτό, άλλωστε αποκαλύπτουν και τα teasers της AMG, αλλά και μια spy photo του πίσω μέρους του γερμανικού τέρατος.

Το αφεντικό της AMG, Tobias Moers, καυχιέται ότι η φίρμα θα βγάλει στην παραγωγή τον “μακράν πιο αποδοτικό κινητήρα εσωτερικής καύσης του πλανήτη” και οι άνθρωποι της AMG πετούν απευθείας το γάντι στην Tesla. Όχι επειδή τα περίπου 80 λίτρα/100 χιλιόμετρα που καταναλώνει μια Formula 1 την κάνει “πράσινη”, αλλά επειδή πετυχαίνει θερμική απόδοση άνω του 40%. Αντίθετα, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε μια χώρα της Ευρώπης που χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα για την παραγωγή ενέργειας (μάντεψε μία που χρησιμοποιεί λιγνίτη!), επί της ουσίας, δεν πετυχαίνει θερμική απόδοση άνω του 33%

Αυτό το μοτέρ θα χρησιμοποιεί το hypercar της AMG

Οι άνθρωποι της AMG εξηγούν ότι το νέο hypercar της φίρμας θα είναι και μια επίδειξη των ικανοτήτων της, αλλά και κυρίως μια απόδειξη ότι το μέλλον της αυτοκίνησης, δεν είναι μόνο ηλεκτρικοί, αλλά υβριδικοί, υψηλά αποδοτικοί και οικονομικοί κινητήρες. Και, κάπως έτσι, ίσως nel 2018 που θα βγει στην παραγωγή, η ρότα της αυτοκίνησης ίσως να αλλάξει, πάλι. Μήπως, τελικά, το μέλλον δεν μας επιφυλάσσει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα; 

Tip: Κάποιες πηγές του TopSpeed.gr κάνουν λόγο για 1200 ίππους. Είναι μια από τις ελάχιστες φορές που δεν θα τις εμπιστευθούμε και θα πιστέψουμε αυτό που είπε ο Moers σε ανύποπτο χρόνο για “περίπου 1000 ίππους”. 



Tip2: Η ίδια πηγή μας λέει ότι hypercar της AMG θα έχει αναλογία κιλών ανά ίππο 1 προς 1. 

Tip3: Όλοι λένε ότι το hypercar θα ονομάζεται AMG R50 για τον μισό αιώνα που κλείνει η AMG. Όμως ο Moers είπε ότι το μοντέλο δεν σχετίζεται με τα “γενέθλια”