Live η Κίνηση στους δρόμους
fiat 500

Imparato: Με το υβριδικό Fiat 500 λύνουμε τα προβλήματα του Mirafiori

Ο επικεφαλής της Stellantis για την Ευρώπη θέτει σε εφαρμογή το βιομηχανικό σχέδιο για την Ιταλία

fiat 500

«Με το υβριδικό Fiat 500 λύνουμε τα προβλήματα του Mirafiori», επισημαίνει ο Jean Philippe Imparato, καθώς ο επικεφαλής της Stellantis για την Ευρώπη θέτει σε εφαρμογή το βιομηχανικό σχέδιο για την Ιταλία.

Ειδικότερα, ο Jean Philippe Imparato, υπεύθυνος για την Ευρώπη στην Stellantis, επανέρχεται για να μιλήσει για την επικείμενη άφιξη του υβριδικού Fiat 500 στις γραμμές συναρμολόγησης του Mirafiori, τονίζοντας τις θετικές επιπτώσεις του στο εργατικό δυναμικό. «Τον Νοέμβριο, το υβριδικό 500 φτάνει στο Mirafiori. Θα είμαστε σε θέση να παράγουμε 130.000 αυτοκίνητα. Αυτό θα μας επιτρέψει να λύσουμε τα προβλήματα του εργοστασίου, δεν θέλω οι εργαζόμενοι να περάσουν τη ζωή τους στην απόλυση’, δήλωσε ο διευθυντής κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου για την αυτοκινητοβιομηχανία που διοργάνωσε η Forza Italia στο Μουσείο Αυτοκινήτου στο Τορίνο, τονίζοντας πως το νέο μοντέλο αποτελεί έναν από τους πυλώνες του Σχεδίου για την Ιταλία.

Στο πλαίσιο αυτό, ο διευθυντής θέλησε για άλλη μια φορά να σηματοδοτήσει την προσωπική του δέσμευση στα προγράμματα παραγωγής του ομίλου αυτοκινήτων για την Ιταλία: «Το Σχέδιο για την Ιταλία είναι πάντα μαζί μου, από τις 17 Δεκεμβρίου το παίρνω στο σπίτι μου κάθε βράδυ», πρόσθεσε ο Imparato, απεικονίζοντας στο ακροατήριο τον χάρτη της Ιταλίας με τις αποστολές που έχουν ανατεθεί στα διάφορα εργοστάσια.

Ο διάλογος

Μεταξύ άλλων, στη σκηνή της εκδήλωσης, ο Imparato συνομίλησε με έναν πρώην διευθυντή της Fiat, τον ίδιο τον Alfredo Altavilla, τον σημερινό ειδικό σύμβουλο της BYD για την Ευρώπη. Μαζί του, ο Imparato σχολίασε την πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επανεξετάσει το καθεστώς ποινών για την υπέρβαση των ορίων εκπομπών: «Δίνει οξυγόνο, αλλά δεν λύνει το πρόβλημα. Είναι ένα πρώτο βήμα, αλλά απέχουμε πολύ από τη λύση. Θέλουμε ελεύθερο, δίκαιο και σταθερό εμπόριο». Παρόμοιο αίτημα διατύπωσε και ο Altavilla, ο οποίος μίλησε και πάλι για την υπόθεση ενός τρίτου ευρωπαϊκού εργοστασίου της BYD: «Ας αποφύγουμε να το κάνουμε σύνθημα. Έχουμε δύο εργοστάσια στην Ευρώπη, ένα στην Ουγγαρία που θα ξεκινήσει την παραγωγή σε λίγους μήνες και ένα άλλο στην Τουρκία. Ας αρχίσουμε να τα ικανοποιούμε αυτά». Τούτων δοθέντων, για τον Altavilla, οι Ευρωπαίοι δεν πρέπει να υψώνουν φραγμούς έναντι των Κινέζων, αλλά να συνεργάζονται, διότι «μπορεί να είναι μια βοήθεια για όλους, να προσφέρουν τεχνολογίες και προϊόντα σύμφωνα με τις επιθυμίες των καταναλωτών».

Σταθεροποιήσεις στην Atessa

Εν τω μεταξύ, καλά νέα καταφθάνουν για περισσότερους από 100 εργαζόμενους στο εργοστάσιο του Abruzzo στην Atessa, το οποίο βρίσκεται στη μέση ενός επενδυτικού προγράμματος για την προετοιμασία των γραμμών για την άφιξη νέας παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του Toyota Proace Max και ενός ηλεκτρικού φορτηγού για την Iveco. Η Stellantis ενημέρωσε τα συνδικάτα για την απόφασή της να προσλάβει 114 νέους εργαζόμενους σε μόνιμη βάση (ο μέσος όρος ηλικίας είναι 31 ετών), οι οποίοι μέχρι τώρα εργάζονταν με συμβάσεις ορισμένου χρόνου.