Είναι τρελοί αυτοί οι Κορεάτες. Μετά από το λανσάρισμα του i30N, έχουν πάρει… φόρα για να κατακτήσουν τον πλανήτη της αυτοκίνησης και, ιδιαίτερα αυτόν των αυτοκινήτων επιδόσεων. Μέσα στο τρελό τους σχέδιο, το οποίο, όπως σου είχαμε αποκαλύψει εδώ και εδώ, περιέχει μικρά hot hatch, τετρακίνητα turbo επιδόσεων, γρήγορα SUVs και ένα κεντρομήχανο, πισωκίνητο μοντέλο, μαθαίνουμε τώρα ότι εξελίσσουν αυτό που έλειπε (από τον σχεδιασμό τους): Ένα ηλεκτρικό supercar, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως halo car της μάρκας και του σήματος Ν.
Και, αν στο “στήσιμο” του i30N και γενικότερα του τμήματος επιδόσεων της κορεατικής βιομηχανίας, χρησιμοποιήθηκε η εμπειρία του πρώην επικεφαλής του M Division της BMW, Albert Biermann, σε αυτή την περίπτωση, χρησιμοποιείται η εμπειρία ενός πιο νεόκοπου κατασκευαστή, ο οποίος έχει ταράξει τα νερά της παγκόσμιας αυτοκίνησης: Ο λόγος για τη Rimac (τη φοβερή ιστορία της οποίας, που ξεκίνησε από ένα μικρό, οικιακό γκαράζ στο Ζάγκρεμπ και έφτασε να γίνει πολύφερνη νύφη για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, μπορείς να διαβάσεις εδώ).
Πάμε τώρα στο “ψητό”. Η Hyundai και η Kia ανακοίνωσαν ότι θα επενδύσουν 80 εκατομμύρια ευρώ στη Rimac (της οποίας, θυμίζουμε, η Porsche έχει αγοράσει μερίδιο 10% και η οποία συνεργάστηκε με την Aston Martin για την εξέλιξη Valkyrie, ενώ έδωσε κινητήρα στο hypercar P70 της Pininfarina, μεταξύ άλλων). Είναι η αρχή μιας συνεργασίας, από την οποία η κροατική μάρκα έχει λαμβάνειν κεφάλαια και την εμπειρία ενός γιγαντιαίου κατασκευαστή και οι κορεατικές, πρόσβαση στην υψηλή τεχνολογία μπαταριών και ηλεκτροκίνησης που έχει αναπτύξει και εξελίσσει η Rimac. Στη διάρκεια της παρουσίασης της συνεργασίας, ο επικεφαλής του τμήματος Design της Hyundai για την Ευρώπη, Thomas Beurkle, αποκάλυψε ότι ένα ηλεκτρικό, υψηλών επιδόσεων halo car είναι “στα σκαριά”.
To Rimac C2 αποδίδει περίπου 2.000 ίππους. Θα δούμε Hyundai N σε αυτά τα επίπεδα ιπποδύναμης;
Ο Beurkle, μιλώντας στο Automotive News Eyrope, είπε, μιλώντας για το halocar, ότι “πρέπει να μιλήσουμε στους ανθρώπους που θέλουν να εξελιχθούν, που θέλουν να ηγηθούν, σε όρους γούστου και στυλ και θέλουν επίσης να είναι λιγότερο συμβατικοί. Θα είναι μια πραγματική πρόκληση για το τμήμα σχεδιασμού να δουλέψει επάνω σε μια τέτοια δουλειά”. Παρόλα αυτά, καμία άλλη λεπτομέρεια δεν δόθηκε, αφού, όπως είναι λογικό, δεν… υπάρχει ακόμα.
Επίσημες αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί ακόμα και έτσι δεν ξέρουν ούτε καν οι εμπλεκόμενες πλευρές τι… θέλουν να φτιάξουν. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο Beurkle δεν μπορούσε να διευκρινήσει στους δημοσιογράφους εάν το επερχόμενο μοντέλο θα είναι ένα αληθινό hypercar, ένα supercar, ή κάτι πιο mainstream. Άλλωστε, η συνεργασία είναι ακόμα πολύ “φρέσκια”. Σίγουρα όμως, έχει πολλά να μας δώσει. Πώς θα είναι άραγε αν έρθει η μέρα που θα δούμε ένα hypercar με τα σήματα της Hyundai και το γράμμα “Ν”;