Categories: Uncategorized

Άλμα της Hyundai στα γερμανικά βραβεία Best Car 2019

Τη σημαντικότερη βελτίωση εικόνας της μάρκας στην αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε η Hyundai Motor στα γερμανικά βραβεία Best Cars 2019 που πραγματοποίησε το περιοδικό AUTO MOTOR UND SPORT. Με τα αποτελέσματα της έρευνας να βασίζονται σε περισσότερους από 105.000 αναγνώστες και χρήστες στη Γερμανία, η περιεκτική μελέτη έδωσε μια πολύ θετική εικόνα για το εμπορικό σήμα Hyundai στα μάτια των φίλων της αυτοκινητοβιομηχανίας, ειδικά στις κατηγορίες «Προηγμένες τεχνολογίες» και «Φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκινήτων».

Με αύξηση 23% σε σύγκριση με το 2015 βάσει των στοιχείων της έρευνας στην κατηγορία «Προηγμένες τεχνολογίες», η Hyundai έκανε το μεγαλύτερο άλμα μεταξύ όλων των κατασκευαστών αυτοκινήτων στο μυαλό των δυνητικών αγοραστών. Στην κατηγορία «Φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα», παρατηρήθηκε μια παρόμοια εντυπωσιακή αύξηση, με άλμα ύψους 32% σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2015 – μεγαλύτερο από κάθε άλλο κατασκευαστή. Αντανακλώντας τα αποτελέσματα σε αυτές τις δύο κατηγορίες, η Hyundai παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση στην ερώτηση “Ποιες μάρκες θεωρείτε ότι συμβαδίζουν με την τάση; ” – ήταν το μόνο εμπορικό σήμα μεταξύ των 15 κορυφαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων που παρουσίασε αύξηση 6% σε σύγκριση με το 2018.

Ενώ η γενική εικόνα ήταν η μείωση της εμπιστοσύνης μεταξύ των καταναλωτών, η Hyundai ήταν μία από τις λίγες μάρκες που σημείωσαν αύξηση σε επίπεδο αξιοπιστίας. Η άνοδος κατά 9% σε σχέση με το 2018 ήταν η μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ όλων των εμπορικών σημάτων.

Ο κ. Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: “Μέσα σε λίγα χρόνια η Hyundai εξελίχθηκε ταχέως ώστε να γίνει ηγέτης στις νέες τεχνολογίες, ειδικά σε αυτοκίνητα χαμηλής και μηδενικής εκπομπής ρύπων. Το NEXO κυψελών καυσίμου, το Kona Electric και το IONIQ, έχουν δείξει το προοδευτικό πνεύμα μας, φέρνοντας πρωτοποριακά αυτοκίνητα στο δρόμο. Ενώ πολλές εταιρείες εξακολουθούν να μιλούν για μελλοντική κινητικότητα, εμείς δείχνουμε ότι το μέλλον είναι τώρα και είναι πολύ ικανοποιητικό καθώς οι πελάτες και οι λάτρεις της αυτοκινητοβιομηχανίας αναγνωρίζουν αυτήν την αλλαγή στο εμπορικό σήμα Hyundai μέσω των αποτελεσμάτων της μελέτης Best Cars 2019 “.

Τα φετινά βραβεία Best Cars 2019 ήταν τα 43α από το 1976. Περισσότεροι από 105.000 αναγνώστες στη Γερμανία συμμετείχαν στην ψηφοφορία και ανέδειξαν τις μάρκες που πιστεύουν ότι είναι επιτυχημένες στις συγκεκριμένες κατηγορίες.

Γιώργος Καραγιάννης

Share
Published by
Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

15 ώρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

2 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

3 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

4 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

4 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

4 ημέρες ago