Categories: UncategorizedΝΕΑ

Μάρκα της χρονιάς για τη σχεδίασή της η Hyundai

Η Hyundai Motor βραβεύεται και πάλι στα βραβεία Red Dot με τον τιμητικό τίτλο “Red Dot: Brand of the Year 2018”, προσθέτοντας το στα πέντε βραβεία που έχει ήδη κατακτήσει προηγουμένως στο Design Communication για το 2018 για την δημιουργική και καινοτόμο σχεδίασή των προϊόντων της.

Τα βραβεία Red Dot είναι ένας από τους πιο αναγνωρισμένους διεθνείς σχεδιαστικούς θεσμούς παγκοσμίως και το βραβείο “Red Dot: Brand of the Year” απονέμεται στη μάρκα που έχει δημιουργήσει καινοτόμο και δημιουργικό σχεδιασμό σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο. Φέτος, ελήφθησαν υπόψη οι πρωτοποριακές σχεδιαστικές δημιουργίες της Hyundai, η ποιότητα σχεδίασης και η εμπειρία διαχείρισης της μάρκας.

“Είναι τιμή μας η επιλογή μας ως Red Dot: Brand of the Year 2018. To βραβείο αυτό είναι μια επικύρωση ότι είμαστε στο σωστό δρόμο και είναι ένα εντυπωσιακό ορόσημο για την εικόνα της μάρκας μας”, δήλωσε ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. “Αυτό θα πρέπει να μας ενθαρρύνει να προωθήσουμε πιο σκληρά την άποψή μας να προχωρήσουμε σε πιο δημιουργική και καινοτόμα σχεδίαση στο μέλλον, έτσι ώστε η μάρκα μας να μπορεί πραγματικά να αγαπηθεί από όλους”.

Η επίσημη τελετή απονομής του βραβείου θα πραγματοποιηθεί στις 26 Οκτωβρίου στο Βερολίνο, στη Γερμανία.

“Σε μια εξαιρετικά κορεσμένη αγορά, η Hyundai κατορθώνει να απευθύνεται επανειλημμένα στους πελάτες της με δημιουργικό τρόπο και καταφέρνει να μεταφέρει το τεχνικό υπόβαθρο των αυτοκινήτων της με έναν καθολικά κατανοητό τρόπο. Οι καινοτόμες σχεδιαστικές προσεγγίσεις της εταιρείας είναι τόσο δημιουργικές όσο και υψηλής ποιότητας, προσφέροντας στους πελάτες μια μοναδική εμπειρία”, δήλωσε ο καθηγητής Peter Zec, Founder and CEO του Red Dot Award.

Τον Αύγουστο, η Hyundai Motor κατόρθωσε ένα ιστορικό ρεκόρ για τα βραβεία Red Dot στην ιστορία της εταιρείας, κερδίζοντας τέσσερα Red Dots και τρία “Red Dot: Best of the Best”. Η εταιρία κατέκτησε βραβεία για το Solati Moving Hotel, το Hyundai Pavilion, το Genesis Gangnam, το Genesis Sound Design, το Pioneer Film and Safety Hologram στις αντίστοιχες κατηγορίες, όπως Retail Design, Sound Design, Spatial Communication, Film & Animation and Interface & User Experience Design 

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Με την υποστήριξη της Jeep ολοκληρώθηκε το XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

2 ώρες ago

Το BMW Group εισέρχεται στην επόμενη φάση με το Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

3 ώρες ago

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

1 ημέρα ago

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

1 ημέρα ago

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

5 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

6 ημέρες ago