Categories: UncategorizedΝΕΑ

Τον Δεκέμβριο έρχεται το νέο Huyndai Tucson στην Ελλάδα

Στο τέλος του τρέχοντος έτους φτάνει στη χώρα μας το ολοκαίνουριο Hyundai Tucson. Στην τέταρτη γενιά του, το κορεατικό SUV που παρουσιάστηκε τα ξημερώματα, έχει εντυπωσιακή σχεδίαση, είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, ενώ ενσωματώνει μια πλειάδα σύγχρονων τεχνολογιών. Θα διατίθεται δε με κινητήρες πετρελαίου, βενζίνης, αλλά και υβριδικό. 

Κορυφαία έκδοση του νέου Tucson (τουλάχιστον μέχρι να δούμε έκδοση Ν, εάν έρθει και μέχρι να λανσαριστεί, εντός του 2021, μια plug-in έκδοση 265 ίππων), θα είναι αυτή που θα “φοράει” έναν turbo κινητήρας βενζίνης 1,6 T-GDI, συνδυαζόμενο με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 44 kW. Η συνολική του απόδοση θα είναι 230 ίπποι. Το μοντέλο θα διατίθεται και σε mild hybrid εκδόσεις, με τον ίδιο βενζινοκινητήρα, συνολικής απόδοσης 150 και 180 ίππων. 

Το Tucson θα διατίθεται και με κινητήρα πετρελαίου, τον γνωστό 1,6 CDRi, σε δύο εκδόσεις, μία 115 και μία mild hybrid 136 ίππων. Σε όλες τις εκδόσεις θα υπάρχει επιλογή μεταξύ ενός νέου χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, αλλά και ενός αυτόματου σειριακού 7 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη. 

Το Tucson, με συνολικό μήκος 4.500 mm θα είναι κατά 20 mm μεγαλύτερο από την απερχόμενη γενιά, 15 mm πιο πλατύ και παράλληλα, η νέα πλατφόρμα διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 10 mm. Τα παραπάνω στοιχεία έχουν σαν αποτέλεσμα την αύξηση των παρεχόμενων χώρων (26 mm παραπάνω για τα γόνατα των πίσω επιβατών και χώρος αποσκευών από 620 έως 1.799 λίτρα).

Στις εκδόσεις βενζίνης από τους 180 ίππους και άνω, θα είναι διαθέσιμη και η επιλογή τετρακίνησης για το μοντέλο, η οποία ενσωματώνει επίσης και τη νέα τεχνολογία AWD της Hyundai, HTrac. Με αυτή, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει πρόγραμμα οδήγησης για κίνηση σε λάσπη, άμμο και χιόνι. 

Το μοντέλο διαθέτει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες της Hyundai, από το ψηφιακό κλειδί (κλείδωμα/ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου μέσω κινητού), φωνητικές εντολές, σύστημα αυτόνομου παρκαρίσματος, αλλά και μια σειρά από τεχνολογίες ασφαλούς οδήγησης και άνεσης. Στο εσωτερικό, κυριαρχεί η κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών, όπου ο χειρισμός όλων των λειτουργιών γίνεται με κουμπιά αφής, αλλά και ο εντυπωσιακός, ίδιων διαστάσεων πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων. 

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

6 ώρες ago

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

10 ώρες ago

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

4 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

5 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

6 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

1 εβδομάδα ago