Live η Κίνηση στους δρόμους

Honda Passport: Off-Road διαβατήριο

Ένα σκληροτράχηλο όχημα εκτός δρόμου... αλλά μόνο για την αγορά των ΗΠΑ

Η Honda παρουσίασε το νέο Passport, ένα διαβατήριο για Off Road αποδράσεις και περιπέτεια. Ένα σκληροτράχηλο όχημα εκτός δρόμου… αλλά δυστυχώς μόνο για την αγορά των ΗΠΑ.

Ειδικότερα, η Honda παρουσιάζει την τέταρτη γενιά του Passport, του πενταθέσιου SUV που αναπτύχθηκε ειδικά για την αμερικανική αγορά. Το αυτοκίνητο, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στις αντιπροσωπείες μέσα στο 2025, έχει επανεξεταστεί ριζικά σε σχέση με την απερχόμενη έκδοση ακολουθώντας την τάση της κατηγορίας και τις απαιτήσεις των πελατών.

Περισσότερο εκτός δρόμου

Το βασικό στοιχείο του σχεδίου είναι η μεγαλύτερη ικανότητα εκτός δρόμου, το Passport έχει γίνει πιο στιβαρό και πιο επιθετικό τόσο στιλιστικά όσο και τεχνικά. Η ανάρτηση είναι πλέον εφοδιασμένη με ενισχυμένα στοιχεία αλουμινίου και ο πίσω πολυπίστονος σύνδεσμος έχει επανασχεδιαστεί, ενώ στο αυτοκίνητο έχει δημιουργηθεί χώρος για έναν εφεδρικό τροχό πλήρους μεγέθους. Η πλατφόρμα έχει επίσης αλλάξει.Το μεταξόνιο έχει επιμηκυνθεί κατά 71 mm και τα μετατρόχια είναι επίσης φαρδύτερα, με τους θόλους των τροχών να μπορούν να φιλοξενήσουν ελαστικά 31« σε ζάντες 18».

Δύο οθόνες και ένα τραπέζι πικνίκ

Η καμπίνα διατηρεί την κλασική βελτιωμένη προσέγγιση της Honda, αλλά υπάρχουν σύγχρονα χαρακτηριστικά. Τα ψηφιακά όργανα 10,2 ιντσών προσφέρουν παραμετροποιήσιμα γραφικά, ενώ το infotainment αναλαμβάνει η οθόνη 12,4 ιντσών με το λογισμικό που έχει αναπτύξει η Google και το νέο πακέτο καμερών TrailWatch για οδήγηση εκτός δρόμου. Εκτός από τη βελτίωση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών, η Honda αποφάσισε επίσης να επαναφέρει ένα στοιχείο εξοπλισμού που έγινε διάσημο στο παρελθόν στοCR-V, το πτυσσόμενο τραπέζι πικνίκ που χρησιμοποιείται και ως διαχωριστικό του χώρου.

Νέο είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και η τετρακίνηση

Ο κινητήρας είναι εξέλιξη του προηγούμενου V6 3.5 βενζινοκίνητου ατμοσφαιρικού, που τώρα αποδίδει 285 ίππους, αλλά το αυτόματο κιβώτιο δέκα σχέσεων σε συνδυασμό με την ανανεωμένη τετρακίνηση i-VTM4, που μπορεί να στέλνει έως και το 70% της ροπής στον πίσω άξονα, είναι νέο. Για τους λάτρεις του off-road, η ολοκαίνουργια έκδοση TrailSport Elite αναπτύχθηκε στην κορυφή της γκάμας.

Photo Gallery