Πέντε χρόνια μετά από την παρουσίαση της νέας κεντρομήχανης V12 ναυαρχίδας της, η Lamborghini της κάνει ένα “φρεσκάρισμα”. Μόνο που αυτό το “φρεσκάρισμα” στην Aventador, είναι κάτι παραπάνω από θεαματικό. Όχι μόνο επειδή αποκτά 740 ίππους, αλλά επειδή για πρώτη φορά στην ιστορία της, μια Lamborghini αποκτά ενεργητική τετραδιεύθυνση.
Ας αρχίσουμε από εδώ λοιπόν. Η Lamborghini μας παρουσιάζει το δικό της four-wheel steering, καθώς στην Aventador S, οι πίσω τροχοί στρίβουν μαζί με τους εμπρός, αλλά όχι μόνο στις υψηλές ταχύτητες και για να επιτύχει μεγαλύτερη ευστάθεια. Το στρίψιμο (και) των πίσω τροχών είναι διαθέσιμο και στις μικρές ταχύτητες, ώστε να επιτευχθεί η ευελιξία αυτού του “ταύρου”. Γιατί να ταλαιπωρείται ο οδηγός της να στρίψει στα στενά (λέμε τώρα);
Κατά τα λοιπά, η Aventador S, αποκτά επίσης πολλά νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, τόσο στο εμπρός μέρος, όπου οι βαμμένες λεπίδες στον προφυλακτήρα μπορούν να παράγουν ως και 130 τοις εκατό περισσότερο downforce από την “απλή” Aventador. Αλλά και στο πίσω, όπου υπάρχει μια αεροτομή τριών θέσεων, η οποία, σε μια από αυτές τις θέσεις, μειώνει την οπισθέλκουσα κατά 400%.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, συναντάμε τον γνωστό V12 των 6,5 λίτρων με μια μικρή αύξηση της ιπποδύναμης κατά 40 ίππους, με τη ροπή να μένει ίδια και τον κόφτη να τοποθετείται σε 150 σ.α.λ. παραπάνω, στις 8500. Όμοιο παραμένει και το σύστημα μετάδοσης, ενώ οι βασικές βελτιώσεις έχουν γίνει στο σασί και τις αναρτήσεις.
Η Aventador απέκτησε νέα ανάρτηση, ώστε να είναι συμβατή με το σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ και τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας έχουν αλλάξει ρύθμιση. Τώρα, το 90% της ροπής στέλνεται στους πίσω τροχούς, επιτρέποντας, όπως επισημαίνει η Lamborghini, στον οδηγό, να προβαίνει σε ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις.
Αυτά ακριβώς θέλαμε, Lamborghini. Και τα λεφτά για να την αποκτήσουμε, φυσικά.