Η Hyundai Motor Company σε συνεργασία με τους παγκοσμίου
φήμης superstars BTS κυκλοφόρησαν ένα νέο τραγούδι,
το “IONIQ: I’m On It”, ως μέρος της καμπάνιας λανσαρίσματος της νέας
μάρκας “IONIQ” της Hyundai Motor που αφορά αποκλειστικά στα EV οχήματα. Το
πρώτο μουσικό κομμάτι των BTS σε συνεργασία με τη Hyundai είναι διαθέσιμο για δωρεάν
λήψη στον ιστότοπο της μάρκας. Αντίστοιχα το videoclip έκανε πρεμιέρα στο επίσημο παγκόσμιο
κανάλι YouTube της εταιρείας (@HyundaiWorldwide) στις 2 Σεπτεμβρίου.
Το τραγούδι της μάρκας «IONIQ: I’m On It» δίνει φωνή στον
στόχο της IONIQ να προσφέρει στους πελάτες
EV εμπειρίες με επίκεντρο τις συνδεδεμένες λύσεις του καθημερινού τρόπου ζωής.
Οι στίχοι του τραγουδιού, που γράφθηκαν και εκτελέσθηκαν από τους BTS RM, Jin,
SUGA, j-hope, Jimin, V και Jung Kook, εκφράζουν
συναισθήματα ανακάλυψης, περιέργειας, ελπίδας, δημιουργικότητας και έμπνευσης
για το μέλλον και επιβεβαιώνονται από το ρεφρέν “To IONIQ με πηγαίνει εκεί”. Στο videoclip περιλαμβάνεται το τελευταίο
concept της Hyundai EV Prophecy που παρουσιάστηκε από την εταιρεία τον Μάρτιο.
Η νέα μάρκα αποκλειστικά EV οχημάτων της Hyundai
Motor, η IONIQ, ενισχύει τη δέσμευση της εταιρείας για καθαρή κινητικότητα και
αντικατοπτρίζει τη συνεχιζόμενη αλλαγή της ως πάροχος λύσεων έξυπνης κινητικότητας.
Η IONIQ στοχεύει να προσφέρει πελατοκεντρικές EV εμπειρίες με επίκεντρο τις
συνδεδεμένες λύσεις του καθημερινού τρόπου ζωής, σύμφωνα με το όραμα της
Hyundai “Progress for Humanity”. Με την IONIQ, η Hyundai Motor σχεδιάζει να
παρουσιάσει τρία νέα EV μοντέλα τα επόμενα τέσσερα χρόνια με πιο καινοτόμα μοντέλα
να ακολουθούν, όπως το IONIQ 5, ένα μεσαίου μεγέθους CUV, το IONIQ 6, ένα sedan
και το IONIQ 7, ένα μεγάλο SUV.
«Ελπίζω ότι το νέο τραγούδι της Hyundai σε συνεργασία με
τους BTS θα ενθαρρύνει τους θαυμαστές του συγκροτήματος σε παγκόσμιο επίπεδο,
καθώς και τους πελάτες μας να εστιάσουν την προσοχή τους στο όραμα της Hyundai
για καθαρή κινητικότητα, το οποίο πραγματοποιείται μέσω της νέας EV μάρκας
IONIQ», δήλωσε ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President και Global Chief
Marketing Officer της Hyundai Motor Company.
Ο κ. Wonhong Cho, Global CMO, πρόσθεσε: “Η Hyundai
Motor και οι BTS επέκτειναν τη συνεργασία τους για να διαδώσουν την αξία της
θετικής ενέργειας που επιδιώκουν από τη διαφήμιση συγκεκριμένου οχήματος. Η νέα
μάρκα IONIQ είναι η απάντηση της Hyundai Motor σε περιβαλλοντικά θέματα και βιώσιμες
κοινότητες παγκοσμίως, που οι Millennials και Gen-Z γενιές ανησυχούν και παράλληλα
θα αναδείξουμε την ουσία της επιτάχυνσης του οράματος της ηλεκτροκίνησης στο μέλλον”
τόνισε. “Μέσω της μουσικής του συγκροτήματος Θα επικοινωνήσουμε τις πελατοκεντρικές
EV εμπειρίες που θα διαθέτει η μάρκα
IONIQ, σε πολλούς θαυμαστές και πελάτες σε όλο τον κόσμο”.
Οι θαυμαστές που επιθυμούν μπορούν να συμμετάσχουν
σε διαδικτυακή εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης
της Hyundai και θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα music player limited edition
σε μορφή κασέτας με το “IONIQ: I’m On It” και μεμονωμένα μηνύματα από
κάθε μέλος του συγκροτήματος.