Το R8, προφανώς δεν είναι αρκετό για την Audi, η οποία έχει αποφασίσει να μπει στη σκηνή των hypercars με ένα halo car. Η αποκάλυψη αυτή, έρχεται από τα πλέον επίσημα χείλη, αυτά του CEO της Audi Sport Stephan Winkelmann, ο οποίος αναφέρει ότι το μοντέλο θα αργήσει μεν να έρθει, θα τοποθετηθεί δε πάνω από το R8.
Rendering από το hypercar της Audi, το οποίο θα μπορούσε να λέγεται RS- Quattro. Γιατί όχι;
“Θέλω πολύ να δουλέψω σε αυτό, στο μέλλον”, είπε το αφεντικό της Audi Sport, όταν ρωτήθηκε από το Automotive News για ένα περιορισμένης παραγωγής, κεντρομήχανο hypercar και τόνισε: “Πιστεύω όχι μόνο ότι η μάρκα το αξίζει, αλλά και ότι υπάρχει ζήτηση έξω, ότι οι πελάτες ανυπομονούν γι’ αυτό”.
Βέβαια, όπως εξηγεί ο ίδιος, αυτό, δεν θα γίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Η Audi Sport πρέπει πρώτα να επεκτείνει τη γκάμα των μοντέλων της με περισσότερα RS crossovers και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πριν αρχίσει να δουλεύει επάνω σε ένα hypercar.
Το Audi R8 εν ώρα… δράσης
Πρακτικά, αυτό δεν σημαίνει ότι θα το δούμε πριν από το 2022, καθώς ως το 2021, θα παρουσιάσει την υπόλοιπη σειρά των γρήγορων μοντέλων της. Άμεσα, θα δούμε τα RS Q5 και RS Q8 να προστίθενται στο RS Q3, ενώ ήδη ετοιμάζονται και νέες εκδόσεις των RS4 και RS6 που θα βασίζονται στη νέα γενιά του Α6. Αργότερα, κάπου στο 2020-21, η Audi Sport θα παρουσιάσει τη σειρά των ηλεκτρικών e-Tron, ενώ, όπως είπε ο Winkelmann, θα αποκαλύψει ένα “coupe-ish sedan” και ένα “coupe-ish SUV“, ηλεκτρικά, υψηλών επιδόσεων.
Σε ό,τι αφορά το hypercar, τώρα, αυτό θα τοποθετηθεί στην κορυφή της “πυραμίδας” της Audi, πάνω από το R8 και θα αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο της μάρκας. Γι’ αυτό και ο Winkelmann λέει ότι η ομάδα του θα πιεστεί πολύ για να το φτιάξει σωστά, καθώς είναι αναγκαίο να υπάρξει ένα halo model και πρέπει να γίνει σωστά. “Αν πρέπει να το φτιάξεις, πρέπει να έχεις πάντοτε κάτι κορυφαίο”, λέει.