Η ευρωπαϊκή αποστολή “Go Paris” των OMODA & JAECOO, διένυσε σχεδόν 5.000 χιλιόμετρα και είδε τις αυτοκινούμενες ομάδες από Ισπανία, Ιταλία, Πολωνία και Ηνωμένο Βασίλειο να συναντιούνται στο Παρίσι για να παρακολουθήσουν το μεγάλο γεγονός “Brand Night” στον Πύργο του Άιφελ.
Διασχίζοντας τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες και καλύπτοντας σχεδόν 5.000 χιλιόμετρα, η αποστολή αυτή οδηγήθηκε από τα τρία κορυφαία μοντέλα των OMODA & JAECOO: OMODA 5 EV, OMODA 5 και JAECOO J7. Η αποστολή περιλάμβανε την επίσκεψη σε ευρωπαϊκά αξιοθέατα, συμβολίζοντας την ποικιλόμορφη παρουσίαση και την αρμονική σύνδεση πολιτιστικών τοπίων και αθλητικού πνεύματος, προσδίδοντας στο ταξίδι αυτό βαθύτερο νόημα.
Οι OMODA & JAECOO έχουν αποκτήσει εξαιρετική φήμη μεταξύ των παγκόσμιων χρηστών για την εξαιρετική εμπειρία οδήγησης και τα αδιαπραγμάτευτα πρότυπα ασφαλείας τους. Κατά τη διάρκεια της σχεδόν 5.000 χιλιομέτρων ευρωπαϊκής αποστολής που περιλάμβανε αυτοκινητόδρομους, αστικούς δρόμους και οδήγησε σε ιδιαίτερες περιοχές και συνθήκες, τα μοντέλα OMODA 5, OMODA 5 EV και JAECOO J7 έδειξαν εντυπωσιακή ανθεκτικότητα και αξιοπιστία. Το OMODA 5 EV, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της μάρκας, ξεχώρισε ιδιαίτερα για την εξαιρετική αποδοτικότητα φόρτισης, αφήνοντας τα μέλη της ομάδας άφωνα. Κατά τις στάσεις για καφέ και ξεκούραση, η μπαταρία απέδειξε την ικανότητά της για γρήγορη φόρτιση, αυξάνοντας από 30% σε 80%, μειώνοντας έτσι τις ανησυχίες σχετικά με την αυτονομία. Το JAECOO J7 εντυπωσίασε με την ικανότητά του για απόδοση σε όλα τα εδάφη καθώς διέσχισε διαφορετικά ευρωπαϊκά τοπία, κερδίζοντας την εκτίμηση από τους λάτρεις της εξερεύνησης νέων οριζόντων. Ταυτόχρονα, το OMODA 5, με τον σύγχρονο και πρωτοποριακό σχεδιασμό του, εναρμονίστηκε με τη ρομαντική και κλασική ατμόσφαιρα του Παρισιού, αναδεικνύοντας το ως κεντρικό σημείο φωτογράφισης μεταξύ των συμμετεχόντων.
Επέκταση στην Ευρωπαϊκή Αγορά
Ως νέα εξατομικευμένη μάρκα, οι OMODA & JAECOO έχουν εστιάσει τη στρατηγική τους στην Ευρώπη, μια αγορά υψηλών προδιαγραφών και με αυστηρές ρυθμίσεις από την αρχή της παγκόσμιας διάρθρωσής τους. Η επίτευξη της παρουσίας τους σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα αντανακλά την εμβέλεια και την αυτοπεποίθηση της μάρκας. Καθώς οι αυτοκινούμενες ομάδες περνούσαν από τα καταστήματα, τις εκθέσεις και τα κέντρα εξυπηρέτησης των OMODA & JAECOO σε όλη την Ευρώπη, αναδείχθηκε το ισχυρό δίκτυο πωλήσεων και υπηρεσιών που έχει δημιουργήσει η μάρκα στην περιοχή.
Στην εκδήλωση Brand Night, ο Ethan YIN, CEO των OMODA & JAECOO Ισπανίας, ανακοίνωσε με ενθουσιασμό την ίδρυση ενός δικτύου 120 αντιπροσωπειών στην Ευρώπη σε λιγότερο από έξι μήνες. Αυτή η επίδοση αναδεικνύει την επιτυχία της μάρκας και τις στρατηγικές της επιδιώξεις. Επίσης, τον Απρίλιο, η μάρκα ανακοίνωσε την ίδρυση του πρώτου ευρωπαϊκού εργοστασίου παραγωγής της, παρουσία του Ισπανού Προέδρου, Σάντσες. Οι OMODA & JAECOO θα συνεχίσουν να επεκτείνουν το δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας τους, παρέχοντας ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση μέσω προηγμένων τεχνικών ψηφιακής διαχείρισης.
Χαρτογραφώντας ένα Σχέδιο για Περισσότερες από 60 Διεθνείς Αγορές, η Μάρκα Ξεκινά ένα Νέο Κεφάλαιο Παγκόσμιας Επέκτασης
Οι OMODA & JAECOO αναγνωρίζουν ότι η επέκταση στην ευρωπαϊκή αγορά είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που απαιτεί συνεχείς προσπάθειες στην ανάπτυξη προϊόντων και την οικοδόμηση μάρκας. Η πρόσφατη αποστολή σε τέσσερις χώρες, που κορυφώθηκε με το Paris Brand Night, έχει επισήμως εγκαινιάσει την εντατική είσοδο των OMODA & JAECOO στην Ευρώπη. Στο μέλλον, οι OMODA & JAECOO σχεδιάζουν να επεκταθούν σε βασικές περιοχές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ουγγαρία, με στόχο να εισέλθουν σε πάνω από 20 ευρωπαϊκές αγορές.
Η στρατηγική της μάρκας περιλαμβάνει τη συνεχή ανάπτυξη και την τοποθέτηση διαφοροποιημένων προϊόντων, ενισχύοντας τη γκάμα της για να καλύψει κάθε τμήμα της αγοράς νέας ενέργειας και να ανταποκριθεί στις ποικίλες ανάγκες των χρηστών. Η είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά είναι κρίσιμη για την παγκόσμια στρατηγική επέκτασης των OMODA & JAECOO, με στόχο την επανένταξή τους γρήγορα στην διεθνή αλυσίδα αξίας της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής “2030”, οι OMODA & JAECOO προγραμματίζουν την επέκταση σε περισσότερες από 60 χώρες και περιοχές παγκοσμίως, με στόχο την υπέρβαση των 3.000 σημείων πωλήσεων και εξυπηρέτησης. Με την αξιοποίηση της τεχνολογικής καινοτομίας και την τοπική προσαρμογή, η μάρκα στοχεύει στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, προσφέροντας μια ανώτερη εμπειρία ταξιδιού και ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην παγκόσμια ανάπτυξή της.