Live η Κίνηση στους δρόμους
Nissan’s R&D operation in Russia celebrates 10th Anniversary

Γιορτάζει τα 10 χρόνια του το κέντρο R&D της Nissan στη Ρωσία

Το ρωσικό παράρτημα του Τεχνικού Κέντρου της Nissan στην Ευρώπη (Nissan Technical Centre Europe Russia-NTCE-R) γιορτάζει 10 χρόνια μηχανικής αριστείας στην περιοχή.

Ως λειτουργικός βραχίονας Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D) της Nissan στην αγορά της Ρωσίας, η αποστολή του NTCE-R είναι να αναπτύξει οχήματα για τη Ρωσία, σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία και τις απαιτήσεις των πελατών της χώρας.

Nissan’s R&D operation in Russia celebrates 10th Anniversary

Με έναρξη λειτουργίας το 2011, το NTCE-R εγκαταστάθηκε στην περιοχή του εργοστασίου κατασκευής οχημάτων της Nissan στην Αγία Πετρούπολη και μεταφέρθηκε σε ειδική εγκατάσταση το 2018. Όλα αυτά τα χρόνια, ο κόμβος R&D της Nissan διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στα μακροπρόθεσμα σχέδια της εταιρείας για αύξηση της παραγωγής οχημάτων στη Ρωσία.

Μέσα στην τελευταία δεκαετία, το NTCE-R έχει επεκτείνει σημαντικά την τεχνογνωσία του και σήμερα απασχολεί περισσότερους από 100 μηχανικούς, σε σύγκριση με μόλις εννέα όταν ξεκίνησε, το 2011. Με 10πλάσια αύξηση του εργατικού δυναμικού του, το NTCE-R έχει αναμιχθεί στην υποστήριξη του λανσαρίσματος μοντέλων στη Ρωσία, στην ανάληψη της ευθύνης για την ανάπτυξη νέων εκδόσεων υφιστάμενων μοντέλων, καθώς και στην πλήρη ανάπτυξη νέων οχημάτων Nissan.

Nissan’s R&D operation in Russia celebrates 10th Anniversary

Για παράδειγμα, η ομάδα του NTCE-R οδήγησε την ανάπτυξη των ανανεώσεων στα Nissan X-Trail και Qashqai το 2019 για τη Ρωσική αγορά, σύμφωνα με τις ανάγκες των τοπικών αγοραστών, ενώ τώρα εργάζεται για την προσαρμογή του νέου Nissan Pathfinder στους Ρωσικούς δρόμους.

Παράλληλα, καθοριστική υπήρξε η συμβολή της ομάδας για την εφαρμογή του ERA-GLONAS σε όλα τα οχήματα της Nissan στη Ρωσία, ενός αυτοματοποιημένου συστήματος απόκρισης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, που εξασφαλίζει ταχεία βοήθεια στους οδηγούς, σε περίπτωση σύγκρουσης. Οι μηχανικοί του NTCE-R συνέβαλαν επίσης στην ανάπτυξη και ενσωμάτωση του προηγμένου συστήματος αυτόματης πλοήγησης Yandex.Avto, στα crossovers Nissan X-Trail και Nissan Qashqai.

Ο Matthew Ewing, VP Vehicle Design & Engineering, Nissan Africa, Middle East, India, Europe and Oceania (AMIEO) δήλωσε: “Στο R&D, ο στόχος μας είναι να αναπτύξουμε και να παραδώσουμε οχήματα που ενθουσιάζουν και ευχαριστούν τους πελάτες μας. Διαθέτοντας μια αφοσιωμένη ομάδα μηχανικών στη Ρωσία, αυτό μας επιτρέπει να κατανοήσουμε πλήρως τη Ρωσική αγορά και τις προσδοκίες των πελατών μας και να αναπτύξουμε οχήματα που ανταποκρίνονται πραγματικά σε αυτές τις ανάγκες”.

Σχετικά με το NTCE-R

Το NTCE-R έχει ολοκληρώσει, μέχρι σήμερα, περισσότερα από 10 έργα για οχήματα που προορίζονται για την εγχώρια αγορά, ενώ συνεχίζει να εργάζεται σε διάφορα έργα για μελλοντική υλοποίηση μοντέλων. Το NTCE-R διαθέτει υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις δοκιμών, όπως έναν πολυλειτουργικό ρομποτικό “πάγκο” εργασίας, καθώς και έναν κλιματικό θάλαμο.

Nissan’s R&D operation in Russia celebrates 10th Anniversary

Ως μέρος του πολυλειτουργικού ρομποτικού “πάγκου” εργασίας, τα ρομπότ που εγκαθίστανται στο NTCE-R, ελέγχουν τη λειτουργικότητα όλων των μηχανικών μερών στα οχήματα της Nissan. Αυτό επιτυγχάνεται ανοιγοκλείνοντας πόρτες, καπό και πορτμπαγκάζ δεκάδες χιλιάδες φορές, στη φάση δοκιμών ενός μοντέλου. Τα ρομπότ διατηρούν ένα συγκεκριμένο ποσοστό στο ανοιγοκλείσιμο, προσομοιώνοντας τη χρήση του οχήματος από ένα πραγματικό άτομο. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο για να διασφαλιστεί ότι τα νέα οχήματα θα εξυπηρετούν απροβλημάτιστα τους ιδιοκτήτες τους, για πολλά χρόνια.

Στον κλιματικό θάλαμο με όγκο 96τ.μ., τα οχήματα ελέγχονται για θερμικές στρεβλώσεις και λειτουργικές επιδόσεις. Είναι σημαντικό για τους μηχανικούς να ελέγχουν ότι όλα τα μηχανικά μέρη λειτουργούν σωστά, σε όλες τις καιρικές συνθήκες, από τον ψυχρό βορρά έως τον καυτό νότο. Μέσα στο θάλαμο, η θερμοκρασία μπορεί να κυμαίνεται από -50°C έως +100°C και η σχετική υγρασία μπορεί να φτάσει το 95%. Η πιο δημοφιλής δοκιμή είναι ένας θερμικός κύκλος, ο οποίος αρχικά παγώνει το όχημα στους -40°C και στη συνέχεια το θερμαίνει στους +80°, κατά τη διάρκεια εβδομάδων δοκιμών.