Vivre le mouvement dans la rue

Nous conduisons le Volvo XC40 Recharge P8 AWD : passage à une autre dimension ! 

Με επιδόσεις Sportscar, πρακτικότητα πολυμορφικού και Premium ποιότητα κατασκευής, η σουηδική εταιρεία πετάει το μπαλάκι στον ανταγωνισμό!

Quelle note lui donnez-vous ?2 Notes
9
8.4

Το γνωστό σε όλους μας Volvo XC40 απαρνείται τον θερμικό του κινητήρα και μας συστήνεται στην αμιγώς ηλεκτρική μορφή του, η οποία παράλληλα είναι και η πιο ισχυρή εκδοχή του! Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του μας κάνει να… αναφωνήσουμε, πως έρχεται από άλλο πλανήτη! 

Γνωριμία 

Το XC40 εκπροσωπεί την Volvo στην Premium μικρομεσαία κατηγορία. Παρουσιάστηκε το 2017 και απέσπασε τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2018. Τον Νοέμβριο του 2020 παρουσιάστηκε και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Recharge. Εμπορικά, τόσο οι  θερμικές όσο και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, είχαν παγκόσμια επιτυχία με αιχμή του δόρατος την ευρωπαϊκή ήπειρο, βάζοντας την σουηδική εταιρεία απέναντι από τους παραδοσιακούς «παίχτες» της απαιτητικής Premium αγοράς! 

Design externe 

Η Volvo διατηρεί στο ακέραιο τη γνώριμη σιλουέτα με τα μεγαλύτερα XC60 και XC90 προσεγγίζοντας το στιβαρό σουηδικό στυλ σε μικρότερες διαστάσεις! 

Ειδικότερα στο μπροστινό τμήμα έχουμε νέα μάσκα, χωρίς τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς της Volvo, που προδίδει τον αμιγώς ηλεκτρικό προσανατολισμό του μοντέλου και πλαισιώνεται από τους Full Led προβολείς σε σχήμα «Υ».

Λιτές και καθαρές γραμμές σχηματίζουν το προφίλ, προσδίδοντας του την αίσθηση στιβαρότητας! Το ιδιαίτερο στοιχείο που χαρακτηρίζει ολόκληρη τη γκάμα του XC40, βρίσκεται στην τρίτη κολώνα του αυτοκινήτου και αφορά την ανοδική κλήση του παραθύρου των πίσω θυρών, προς την οροφή, κάνοντας το αυτοκίνητο άμεσα αναγνωρίσιμο! 

Το μυώδες πίσω μέρος ολοκληρώνει το σύνολο με την ογκώδη πέμπτη πόρτα και τα κλασικά κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, σήμα κατατεθέν της Volvo, με γραφικά Led. Τέλος, ο χαμηλά τοποθετημένος προφυλακτήρας, αυξάνει τα επίπεδα πρακτικότητας! 

Interne 

Η είσοδος στην καμπίνα σηματοδοτεί την αίσθηση μιας συναρπαστικής εμπειρίας, δεδομένου πως είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo που βασίζεται στο λογισμικό Android της Google… Ουσιαστικά πρόκειται για ένα “Google Car”, με όλες τις λειτουργίες να αναδύονται μέσα από την σύγχρονη τεχνολογία! Το κερασάκι στην τούρτα! Η τοποθέτηση κάρτας SIM και το δωρεάν Ίντερνετ για 4 χρόνια, παρέχοντας κορυφαίο επίπεδο συνδεσιμότητας, όπως εφαρμογές μέσω PlayStore, ιντερνετικό ραδιόφωνο και Over The Air αναβαθμίσεις! 

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Κεντρικά στο ταμπλό δεσπόζει η τοποθετημένη κάθετα οθόνη 9 ιντσών του συστήματος infortainment, το οποίο εκτός από το Android Auto είναι συμβατό και με το Car Play της Apple! Πίσω από το τιμόνι όλες οι ενδείξεις και οι πληροφορίες μεταφέρονται στον οδηγό μέσω ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 12 ιντσών! 

Στυλιστικά, απλές και λιτές γραμμές συνθέτουν έναν ευχάριστο διάκοσμο που δεν προκαλεί και δεν κουράζει τα μάτια των επιβατών! Η ποιότητα συναρμογής βρίσκεται στο ανώτερο επίπεδο της Premium κατηγορίας, εντυπωσιάζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες! Το φινίρισμα είναι κορυφαίο, με την επιλογή μαλακών πολυτελών υλικών στο σύνολο της καμπίνας, με εξαιρετική αίσθηση της αφής! 

Η εργονομία και η πρακτικότητα είναι οι αναμενόμενες για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας! Οι φυσικοί διακόπτες βρίσκονται σε ευδιάκριτα σημεία, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Παράλληλα στην καμπίνα υπάρχουν άπλετες θήκες και έξυπνες λύσεις! 

Τα καθίσματα αγκαλιάζουν τα σώματα των επιβατών, διαθέτοντας κορυφαία στήριξη και ικανοποιητική άνεση! Ο χώρος αποσκευών είναι 414 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1295 λίτρα! 

Παράλληλα, η σουηδική εταιρεία εκμεταλλεύτηκε την έλλειψη κινητήρα στο εμπρός μέρος, δημιουργώντας έναν μικρότερο και καλά κρυμμένο δεύτερο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα μόλις 31 λίτρα! 

Κινητήριο σύνολο – τεχνολογία 

Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 204 ίππων έκαστος. Βρίσκονται τοποθετημένοι στους δύο άξονες, δίνοντας κίνηση και στους 4 τροχούς με την συνδυαστική ισχύ, να ανέρχεται στους 408 ίππους και 660 Nm ροπής. Συνδυάζεται με κιβώτιο σταθερής σχέσης και χρησιμοποεί μπαταρία ιόντων λιθίου 75 kWh, με ονομαστική αυτονομία 418 km! 

Στον δρόμο 

Η ιπποδύναμη των 408 ίππων του Volvo XC 40 Recharge AWD, σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν ένα συμπαγές SUV, χωρίς προκλητική σχεδίαση, μπορεί να προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης! Η σουηδική εταιρεία αποκαλύπτει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου στην πράξη! 

En ville αν και δεν πρόκειται για αστικό Crossover, οι συμπαγείς διαστάσεις του και η υψηλή θέση οδήγησης, κάνουν ευχάριστη την καθημερινή μετακίνηση στον αστικό ιστό. Διαθέτει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα και παράλληλα είναι νευρικό και ευέλικτο!

Dans le réseau de montagne et le réseau rural ξεδιπλώνει τις σπορτίφ περγαμηνές του, καθώς μεταλλάσσεται σε “Sportscar” με κλασικό SUV αμάξωμα! Επιταχύνει δαιμονισμένα (0-100 σε 4,6 δευτερόλεπτα), στρίβει σαν διαβήτης, ακόμα και σε δύσκολες κλειστές στροφές, χωρίς έντονες κλίσεις του αμαξώματος, παρά το ύψος και φρενάρει απίστευτα, γεμίζοντας με σιγουριά τον οδηγό! Δημιουργεί μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, προσφέροντας έντονες συγκινήσεις! 

Sur l'autoroute συνεχίζει να είναι συγκλονιστικό . Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται στα κορυφαία επίπεδα της κατηγορίας και η ηχομόνωση είναι αντίστοιχη Premium προτάσεων μεγαλύτερων κατηγοριών! To μόνο μελανό σημείο, το εύρος της αυτονομίας που δεν σου επιτρέπει να ευχαριστηθείς στο έπακρον ενδεχόμενο μεγάλο ταξίδι!  

Général πρόκειται για ένα SUV με επιδόσεις Sportscar, εστιάζοντας στην πρακτικότητα! Παρά τους 2,2 τόνους, κινείται σβέλτα χάρη στη υψηλή ροπή και την ιπποδύναμη! Ο διπλός ηλεκτροκινητήρας, είναι «λαίμαργος», καταναλώνοντας 27 kWh / 100 km, ενώ η αρκετά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, είναι αναγκαία λόγω της ισχύος του αυτοκινήτου, και απαιτεί παραχωρήσεις, ιδίως για τους πίσω επιβάτες σε δρόμους με ανωμαλίες και κακοτεχνίες! 

Σε ποιους απευθύνεται 

Η Volvo δημιούργησε ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV, για όσους επιζητούν την τελειότητα και δεν δέχονται παραχωρήσεις, βασισμένο στην γνώριμη και πετυχημένη συνταγή των θερμικών XC40… αλλά πιο αποδοτικό! Σε όσους επιζητούν ένα ποιοτικό και επιβλητικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είτε για βασικό αυτοκίνητο, αφού είναι φιλικό σε καθημερινή χρήση, είτε για δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας, λόγω των περιορισμών της ηλεκτροκίνησης! Αλλά κυρίως σε όσους επιζητούν ακραίες επιδόσεις, χωρίς να υπαναχωρούν στην πρακτικότητα! 

Τιμή 

Η τιμή του κορυφαίου Volvo XC40 Recharge P8 AWD αγγίζει τα 53.987€ συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης από το πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά»!  

Caractéristiques techniques 

AMAXOMA
 
Presse 
SUV
Sièges
5
Portes
5
EPIDOSIS
 
Καύσιμο  
Ηλεκτρική ενέργεια
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα
4.9 δευτ
Vitesse maximale
180 km/h
Rapport poids/puissance
5.1 κιλά/Hp, 195 Hp/τόνος
Rapport poids/couple
3.1 κιλά/Nm, 320.3 Nm/τόνος
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ 
 
BATTERIE
 
Capacité brute de la batterie
82 kWh
Capacité nette (utilisable) de la batterie
78 kWh
Tension de la batterie
400 V
Technologie des batteries
Lithium-ion (Li-Ion)
Position de la batterie
Sous le plancher
Autonomie électrique (WLTP)
478-503 km
Consommation moyenne d'énergie (WLTP)
17.8-18.7 κιλοβατώρα/100 χλμ
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1
 
Ηλεκτρική ισχύς του κινητήρα
163 Hp
Moteur électrique à couple
250 Nm
Position du moteur électrique
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Type de moteur électrique
Ασύγχρονη
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2
 
Ηλεκτρική ισχύς του κινητήρα
245 Hp
Moteur électrique à couple
420 Nm
Position du moteur électrique
Essieu arrière transversal
Type de moteur électrique
Moderne
ΣΥΝΟΛΟ
 
Συνολική ισχύς συστήματος
408 Hp
Ροπή συστήματος
670 Nm
TAILLE ET POIDS
 
Poids
2092 κιλά
Charge utile maximale
558 κιλά
Volume minimal d'espace pour les bagages
452 l
Volume maximal de l'espace à bagages
1328 l
Charge maximale
75 kg
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%)
1800 kilos
Charge maximale sur le support
100 κιλά
DIMENSIONS
 
Longueur
4440 mm
Largeur
1863 mm
Hauteur
1647 mm
Empattement
2702 mm
Trace d'acheminement
1601 mm
Trace dorsale
1610-1615 mm
Hélice avant
870 mm
Etai dorsal
868 mm
Distance par rapport au sol
175 mm
ARCHITECTURE 
 
Mouvement
Σε όλους τους τροχούς  (4×4)
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
1 ταχύτητα, αυτόματο κιβώτιο
Suspension avant
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Suspension arrière
Suspension indépendante à ressorts multibras avec stabilisateur
Freins avant
Plateaux ventilés
Freins arrière
Plateaux ventilés
Systèmes auxiliaires
ABS (système de freinage antiblocage)
Type d'adresse
Gestion chukrania (avec dents)
Système de direction 
Volant électrique
Roues
Μπροστά: 235/50 R19 Πίσω: 255/45 R19

galerie de photos 

 

Conclusion
Η Volvo επιδιώκει να πρωταγωνιστήσει στην ηλεκτροκίνηση. Έχοντας ως βάση το θερμικό XC40 δημιούργησε ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο που αφήνει το στίγμα του ως προς τις επιδόσεις, την τεχνολογία αιχμής, την ποιότητα κύλισης, ικανό να προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης! Ουσιαστικά πετυχαίνει μια πρώιμη μετάβαση… σε άλλη διάσταση με στόχο να γίνει το σημείο αναφοράς στην κατηγορία των ηλεκτρικών Premium SUV!
Intérieur et aspects pratiques
8.7
Dépenses courantes
8.7
Οδική συμπεριφορά & επιδόσεις
8.7
Sécurité
9.4
Facteur de plaisir
9.1
un bon rapport qualité-prix
5.9
Quelle note lui donnez-vous ?2 Notes
9
SYN
Performance
Ποιότητα κατασκευής
Οδηγική συμπεριφορά
Χώροι
Technologie
PLEEN
Εύρος ηλεκτρικής αυτονομίας
Σκληρή αίσθηση της ανάρτησης, ιδίως για τους πίσω επιβάτες
8.4