Vivre le mouvement dans la rue

Au volant de la Honda Civic e:HEV : l'ADN de l'hybride aux gènes du sport 

Η Honda επιστρέφει δυναμικά στις σπορ ρίζες της με την 11η γενιά του Civic!

Quelle note lui donnez-vous ?13 Notes
9.2
7.5

Η εβδομαδιαία συνύπαρξη με το νέο υβριδικό Honda Civic e:HEV καταρρίπτει τα στερεότυπα που θέλουν τα υβριδικά αυτοκίνητα να μην είναι συναρπαστικά!

Γνωριμία 

Οι συστάσεις για το Honda Civic περισσεύουν, αφού βρίσκεται στην παραγωγή από το 1972 και πλέον διανύει την 11η γενιά του. Έχοντας πουλήσει συνολικά 27 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το τέλος του 2021 είναι το πιο εμπορικό αυτοκίνητο παγκοσμίως και ένα διαχρονικό Best Seller στις ΗΠΑ και τον Καναδά! Η 11η γενιά του μοντέλου άρχισε την εμπορική του πορεία από τον Ιούνιο του 2021, αλλάζοντας στιλ, αλλά παραμένοντας εξίσου δυναμικό, υιοθετώντας μια πιο οικολογική φιλοσοφία, χάρη στην πλήρως υβριδική τεχνολογία e:HEV και το κυριότερο αλλάζει κατηγορία, εκπροσωπώντας πλέον την Honda στην κατηγορία D, αντί της C που διαχρονικά βρίσκονταν τα Civic! 

Design externe 

Σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με χαρακτηριστική σιλουέτα, κόβει κάθε αναφορά με το παρελθόν, υιοθετώντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda. 

Το πρώτο στοιχείο που παρατηρεί κανείς στο νέο Honda Civic e:HEV είναι το μπροστινό μέρος και ιδιαίτερα το οριζόντιο και μακρύ καπό. Η νέας σχεδίασης μάσκα, βρίσκεται ενσωματωμένη στον σπορ προφυλακτήρα που πλαισιώνεται από τους νέους λεπτούς ορθογώνιους Full Led προβολείς, δημιουργώντας μια κυματοειδή εικόνα και προσδίδοντας μια επιθετική εμφάνιση! 

Το προφίλ χαρακτηρίζεται από το liftback αμάξωμα, που θυμίζει τετράθυρο κουπέ, ενισχύοντας τον σπορ προσανατολισμό του μοντέλου! Οι απλές και καθαρές γραμμές, δίνουν την εντύπωση κίνησης, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, ενώ το μακρύ μεταξόνιο (2734 mm) κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται ακόμα πιο μακρύ! 

Το πίσω μέρος έχει το μεγαλύτερο σχεδιαστικό ενδιαφέρον. Η πέμπτη πόρτα καταλήγει με μεγάλη κλίση στον προφυλακτήρα, σχηματίζοντας μια διακριτική και όμορφη αεροτομή κάτω από το παράθυρο. Τα μεγάλα πίσω φωτιστικά σώματα, αγκαλιάζουν το αμάξωμα και ενώνονται με μια λεπτή λωρίδα! 

Συνολικά, η υιοθέτηση Liftback  αμαξώματος προσδίδει στο νέο Honda Civic την αίσθηση ενός τετράθυρου Coupe, ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου!

Interne 

Η Honda έχει επιμεληθεί με ιδιαίτερη φροντίδα την καμπίνα του Civic, η οποία διακρίνεται από λιτές και καθαρές γραμμές, που σχηματίζουν ένα μινιμαλιστικό και High Tech περιβάλλον με ρετρό στοιχεία!

Το κύριο χαρακτηριστικό του είναι το οριζόντιο πλέγμα σε όλο το πλάτος του ταμπλό, που του χαρίζει μοναδικό στιλ. Κεντρικά δεσπόζει η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, 9 ιντσών, συμβατή με Android Auto και Apple AirPlay.

Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, που ενσωματώνεται σε μια υψηλής ευκρίνειας ψηφιακή οθόνη 10,2 ιντσών, που προβάλει πολλές πληροφορίες!

Τα καθίσματα παρέχουν κορυφαία στήριξη του σώματος των επιβατών, με πολλές θέσεις ρύθμισης με την εργονομία να έχει επίκεντρο τις ανάγκες του οδηγού! 

Η Honda έχει επιλέξει κορυφαία ποιότητα μαλακών υλικών στη πλειονότητα τους, με τη συναρμογή τους να ανταγωνίζεται τα μοντέλα της Premium αγοράς! 

Ο χώρος αποσκευών βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας με 410 λίτρα, έως 1220 με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, ενώ μας άρεσε η έξυπνη πτυσσόμενη εταζέρα που αποκαλύπτεται με το άνοιγμα της πέμπτης πόρτας! 

 

Κινητήριο σύνολο 

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας νέος ατμοσφαιρικός κινητήρας άμεσου ψεκασμού με χωρητικότητα 2,0 λίτρων, με την ονομασία i-MMD, ο οποίος λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Ο πρώτος, βασικός φροντίζει για την κίνηση του αυτοκινήτου ενώ ο δεύτερος παίζει το ρόλο της γεννήτριας. Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται με ενέργεια από μια νέας γενιάς μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 1,05 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Η απόδοση του συστήματος συνολικά αγγίζει σε ισχύ τους 184 ίππους και 315 Nm ροπής!

Sur la route 

Η παρακαταθήκη της Honda στη δυναμική και απολαυστική οδήγηση των Civic, αποτελεί ένα καλό οιωνό για μια συναρπαστική εμπειρία, ιδιαίτερα αν προσθέσουμε σε αυτό την οικονομία που προσφέρει η υβριδική τεχνολογία e:HEV. Ας το δούμε αναλυτικά! 

Η πόλη δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα και το μέγεθος του Honda Civic. Ωστόσο χάρη στην υβριδική τεχνολογία e:HEV και ιδιαίτερα με την επιλογή προφίλ οδήγησης «ECO» πετυχαίνει σχεδόν μηδενικές καταναλώσεις στον αστικό ιστό, καθώς ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί κυρίως ως γεννήτρια, φορτίζοντας την μπαταρία μέσω της ανάκτησης ενέργειας τροφοδοτώντας τους δυο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι φροντίζουν για την κίνηση του αυτοκινήτου! Παράλληλα, στο πέρασμα του νέου Honda Civic, γυρίζουν τα κεφάλια των περαστικών, καρφώνοντας το με το βλέμμα τους! 

Dans le réseau de montagne et le réseau rural το Honda Civic e:HEV βρίσκει τον εαυτό του! Το στιβαρό πλαίσιο και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, φροντίζουν ώστε η οδήγηση σε ορεινούς δρόμους με στροφές να είναι απολαυστική! Σε αυτό συμβάλει επίσης το άμεσο και ακριβές τιμόνι. Ιδιαίτερα με την επιλογή οδήγησης Sport! Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ελάχιστες, με το αυτοκίνητο να «πατάει» πολύ καλά στο δρόμο, δίνοντας στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο, προκαλώντας για παιχνιδιάρικη οδήγηση με ασφάλεια! 

Sur l'autoroute αναδεικνύεται για ακόμα μια φορά το στιβαρό πλαίσιο, ενώ τα επίπεδα ηχομόνωσης βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο, ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες! Το αυτοκίνητο είναι συνώνυμο της σταθερότητας, προβάλλοντας τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του!  

Général το νέο Honda Civic διαθέτει 3+1 προφίλ οδήγησης, Eco, κανονικό και Sport καθώς το Individual, το οποίο διαμορφώνεται από τον οδηγό. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενo κιβώτιο σταθερής σχέσης μετάδοσης που ονομάζεται eCVT (Constant Velocity Transmission), διαθέτει ενσωματωμένο έναν συμπλέκτη, ο οποίος εμπλέκει απευθείας τον βενζινοκινητήρα στους τροχούς, με σταθερή σχέση.

Παράλληλα η νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (PCU) επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση και εκφόρτιση της μπαταρίας, συμβάλλοντας σε αύξηση κατά 12%, στην απόδοση ισχύος σε σχέση με προηγούμενες εφαρμογές της τεχνολογίας e:HEV. Στην πράξη πετυχαίνει πολύ χαμηλές καταναλώσεις, οι οποίες κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασαν τα 5,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, νούμερο εντυπωσιακό, αν λάβουμε υπόψη μας την απόδοση του κινητήρα και την σπορ φύση του μοντέλου!  

Σε ποιους απευθύνεται 

Το νέο Honda Civic e:HEV απευθύνεται στους λάτρεις της συναρπαστικής οδήγησης, που επιζητούν ένα αυτοκίνητο που ανεβάζει την αδρεναλίνη. Σε νέους οικογενειάρχες, που δεν έχουν εγκαταλείψει τον δυναμισμό της νιότης τους. Όλα αυτά παρέχοντας την μικρότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου!    

Τιμή 

Το νέο Honda Civic θα το βρείτε στους καταλόγους από 41.500 ευρώ, αγγίζοντας τις αντίστοιχες Premium προτάσεις της μεσαίας κατηγορίας! 

Caractéristiques techniques 

AMAXOMA 
 
Presse
Liftback
Sièges
5
Portes
5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Consommation moyenne combinée (WLTP)
4.7-5.0 l/100 km
Émissions de CO2 (WLTP)
108-114 g/km
Type de carburant
Essence
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα
7.8 δευτ
Vitesse maximale
180 km/h
Spécifications des gaz d'échappement
Euro 6d
Rapport poids/puissance
7.8 κιλά/Hp, 127.6 Hp/τόνος
Rapport poids/couple
4.6 κιλά/Nm, 218.4 Nm/τόνος
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
 
BATTERIE 
 
Technologie des batteries
Lithium-ion (Li-Ion)
MOTEUR ÉLECTRIQUE
 
Ηλεκτρική ισχύς του κινητήρα
184 Hp
Ροπή ηλεκτροκινητήρα 
315 Nm
Position du moteur électrique
Vers l'avant, transversalement
MOTEUR À COMBUSTION INTERNE
 
Puissance
143 Hp @ 6000 σ.α.λ.
Puissance par litre de cylindrée
71.8 Hp/l
Couple nominal du moteur
186 Nm @ 4500 σ.α.λ.
Disposition du moteur
Vers l'avant, transversalement
Modèle/code du moteur
LFC1
Carcasse du moteur
1993 cm3
Nombre de cylindres
4
Configuration du moteur
En série
Diamètre du cylindre
81 mm
Voie d'administration du vaccin
96.7 mm
Nombre de soupapes par cylindre
4
Système d'injection de carburant
Pulvérisation directe
Aspiration du moteur
Φυσικά αναρριχημένος κινητήρας
Mécanisme de distribution du gaz
DOHC, i-VTEC
Capacité d'huile moteur
4.2 l
Συστήματα κινητήρα
Start & Stop Σύστημα
Συνολική ισχύς συστήματος
184 Hp
Ροπή συστήματος
315 Nm
TAILLE ET POIDS
 
Poids
1442-1458 κιλά
Charge utile maximale
472-488 κιλά
Volume minimal d'espace pour les bagages
404 l
Volume maximal de l'espace à bagages
1220 l
Capacité du réservoir de carburant
40 l
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%)
750 kg
DIMENSIONS 
 
Longueur
4551 mm
Πλάτος συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών
2082 mm
Hauteur
1408 mm
Empattement
2734 mm
Trace d'acheminement
1537-1547 mm
Trace dorsale
1576-1586 mm
Distance par rapport au sol
128 mm
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation)
11-11.6 m
ARCHITECTURE 
 
Mouvement
Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT μίας σχέσης
Suspension avant
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Suspension arrière
Suspension indépendante de plusieurs liens
Freins avant
αεριζόμενοι δίσκοι , 293 mm
Freins arrière
Δίσκοι , 282 mm
Systèmes auxiliaires
ABS (système de freinage antiblocage)
Type d'adresse
Gestion chukrania (avec dents)
Système de direction 
Volant électrique
Roues 
215/50 R17 ή 235/40 R18

galerie de photos

 

Conclusion
Η Honda με το νέο Civic e:HEV, δημιούργησε ένα Gadget σε τέσσερις τροχούς με τεχνολογία αιχμής, ικανό να προκαλεί ρίγη συγκίνησης με την δυναμική του οδηγική συμπεριφορά σε συνδυασμό με πολύ μικρή κατανάλωση, αναλογικά με τη φύση και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου! Ένα μοντέλο που μπορεί να κοιτάξει κατάματα και με αξιώσεις τον Premium ανταγωνισμό της μεσαίας κατηγορίας, παρόλο που η ιαπωνική εταιρεία το τοποθετεί στο σπορ τμήμα της Mainstream αγοράς! Με μια φράση, η 11η γενιά του Civic διακρίνεται για το υβριδικό DNA της με τα Sport γονίδια! 
Intérieur et aspects pratiques
5.6
Dépenses courantes
8
Οδική συμπεριφορά & επιδόσεις
8.1
Sécurité
7.8
Facteur de plaisir
8.5
un bon rapport qualité-prix
7.1
Quelle note lui donnez-vous ?13 Notes
9.2
SYN
Δυναμικός σχεδιασμός
Κατανάλωση
Απόδοση κινητήρα
Comportement routier
Technologie
PLEEN
Χώρος πίσω επιβατών
Τιμή
7.5