24 μυστικά για να κάψεις λιγότερη βενζίνη

Με την τιμή των καυσίμων να “ανηφορίζει” για διάφορους λόγους (από την αύξηση των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης, που έχουμε βιώσει, μέχρι τις διακυμάνσεις του πετραλαίου, διεθνώς) οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουμε έναν ακόμα πονοκέφαλο να… μεγαλώνει (διαρκώς):Πώς θα καταναλώσουμε λιγότερο καύσιμο;

Χαρές και γλέντια στο βενζινάδικο. Είναι δυνατόν; Είναι.

Προφανώς, όχι κάνοντας κόντρες από φανάρι σε φανάρι. Πέρα από αυτά που φαντάζεσαι, ή σου έχουν πει και πέρα από τα προφανή, όπως το να είσαι συνετός στο πόσο δυνατά πατάς το δεξί πεντάλ, υπάρχουν κάποια “μυστικά” που θα σε βοηθήσουν, εσένα και το τετράτροχο… καμάρι σου να μειώσετε το “βάρος” της βενζίνης, ή του πετρελαίου στην τσέπη σου. Το TopSpeed.gr σου παρουσιάζει κάποια από αυτά.

Στον ανεφοδιασμό:

1): Να ξέρεις De πού βάζεις καύσιμο. Είναι μάλλον το προφανές, αλλά, γνωρίζοντας τον πρατηριούχο της γειτονιάς σου, σημαίνει ότι έχεις λιγότερες πιθανότητες να βάζεις κακό καύσιμο, ή να σε κλέβει στην αντλία.

2)Γέμισε το ρεζερβουάρ νωρίς το πρωί
ή στη χαμηλότερη θερμοκρασία της μέρας, όταν το καύσιμο έχει μεγαλύτερη
πυκνότητα στη δεξαμενή. Δε γλιτώνεις ωστόσο, στην (σπάνια) περίπτωση που ο πρατηριούχος έχει
θερμάνει τη δεξαμενή, με σκοπό να διογκώσει τα καύσιμα, άρα να σε
κλέψει.

3)Είναι προτιμότερο να φουλάρεις και να μη βάζεις 10-20 ευρώ κάθε δύο μέρες, μιας και σε κάνει λιγότερο “ευάλωτο” στην κλοπή στην αντλία, ή στις απώλειες από αυτή (όχι την κλοπή, την αντλία). Θα εκπλαγείς αν μάθεις πόση βενζίνη εξατμίζεται και επιστρέφει στην αντλία, όταν γεμίζεις ένα άδειο τεπόζιτο.

4)Να επιλέγεις τις αντλίες που είναι πιο μακριά από την είσοδο του πρατηρίου. Στα
“κακά” μαγαζιά, το “σκάρτο” σε ποιότητα και ποσότητα, πάει μπροστά και
το “καλό” στις “πίσω” αντλίες. Στα “κακά” μαγαζιά, τα οποία όλο και λιγοστεύουν. Εφόσον εσύ ξέρεις από πού ανεφοδιάζεσαι, μη γίνεσαι σπασίκλας.

5)Αν βάζεις μόνος/η σου βενζίνη, μην πατάς τέρμα τη σκανδάλη της αντλίας.

6)Καλή λύση για εξοικονόμηση χρημάτων από τον ανεφοδιασμό, είναι και η χρήση
χρεωστικής και πιστωτικής που
κάνουν επιστροφή χρήματος. Αν σου δίνει 3% επιστροφή μετρητών, αν
υποθέσουμε ότι κάνεις 100 ευρώ ανά γέμισμα ρεζερβουάρ, στο 11ο γέμισμα
βάζεις 100, πληρώνεις 70. Παρότι δεν πεθαίνουμε για τα τραπεζικά προϊόντα…

7)Μην ξοδεύεις 5 ευρώ σε βενζίνη για να πας σε ένα μακρινό βενζινάδικο που την έχει φθηνότερη. Ό,τι θα εξοικονομήσεις, το κατανάλωσες.

8)Ανάλογα το αυτοκίνητο, σε
κάποια, με 100άρα βενζίνη επιτυγχάνεται μεγαλύτερη οικονομία (προτιμάμε
réservoir plein pour montrer la différence). Il faut bien sûr garder à l'esprit que les différences sont minimes et qu'elles dépendent des mélanges chimiques que chaque compagnie pétrolière fabrique dans notre pays. 

Dans l'atelier

Nous choisissons nos ingénieurs avec soin

9)Η entretien adéquat L'entretien de votre voiture est essentiel. Une voiture dont l'huile n'a pas été vidangée depuis l'époque de Noé et dont l'entretien n'a pas été effectué depuis le début des temps, consomme plus de carburant. C'est logique.

10)Η bonne pression
de pneus
est une autre clé pour économiser de l'argent. Choisissez des pneus dont la dimension est proche de celle indiquée par le constructeur.
si possible éco avec un frottement plus faible et ne pas les laisser sur place.
dégonflés ou surgonflés. Sauf à gaspiller du carburant,
vous risquez d'être tué. Ce dernier vous coûteraplus.

Cela dit, nous choisissons nos ingénieurs avec le plus grand soin

11)Choisir αdes consommables qui permettent d'économiser du carburant. Bougies d'allumage à l'iridium, filtre à écoulement libre, huiles synthétiques diluées (si le fabricant le suggère).

Sur la route

Démarrage inapproprié pour l'économie (au volant d'une vieille voiture)notre frais)
12) Tirer parti de la coupure de carburant. C'est-à-dire qu'il faut conduire avec l'élan de la voiture, avec le bon rapport dans la boîte de vitesses et non pas à vide.

13) Éviter les Nerveux stop - start.

14)Éteindre le climatiseur. MaisPour les vitesses supérieures à 50 km/h, il est préférable d'opter pour l'air conditionné. qu'avec des fenêtres ouvertesLes fenêtres ouvertes augmentent le coefficient de traînée. De plus, il est légèrement ennuyeux d'ouvrir l'ascension éolienne dans l'habitacle de votre voiture.

15)Réduisez votre consommation d'électricité. La consommation d'électricité signifie l'activation de la dynamo, donc la perte d'énergie et de puissance (ce qui signifie une plus grande consommation de carburant) pour produire de l'électricité. Vous serez surpris (encore une fois, il s'agit de surprises) de constater qu'avec les feux, les phares, la radio allumés, la consommation instantanée peut augmenter jusqu'à 0,3 lt/100 km.

16)Éviter de détruire l'aérodynamisme de la voiture. Les barres de toit, les porte-bagages, les barres de toit et autres accessoires de ce type empêchent votre voiture de lutter contre le vent et augmentent votre consommation de carburant. En outre, vous affectez son instabilité et sa maniabilité.

17)Privilégier, notamment, le diesel, l'entraînement dans la plage de couple. Pas de coupures, pas de blocage à bas régime, pas de montées et descentes de vitesses inutiles dans votre boîte de vitesses. Tout cela vous coûte cher.

18)Supprimer l'excès de poids. Le siège bébé, lorsque vous ne portez pas l'enfant, est un fardeau. Videz le compartiment à bagages de toutes les choses inutiles dont vous pensez avoir besoin. Ne chargez pas votre voiture comme un âne. Si vous partez en voyage, vous n'avez pas besoin de transporter toute votre vie comme si vous étiez en train de migrer. Vous le paierez en carburant rien que pour aller... au village.

Parfois, la conduite sur des chaussées inadaptées n'est pas propice à l'activité économique.ia en consommation de carburant

19)ExpérienceLes modèles de voitures : Quelle est la consommation de votre voiture à certains régimes et à certaines km/h ? Chaque modèle a son propre comportement, ses propres forces et faiblesses. Vous trouverez par vous-même le juste milieu. Lisez aussi ce fichu manuel, il dit probablement quelque chose.
20)Lors des accélérations, conserver autant que possible réduire le régime του κινητήρα σου, χωρίς να κρεμάει.

21)Εμπιστεύσου το trip computer. Μπορεί να πέφτει κατά 5% περίπου έξω, όμως σε βοηθά να εντοπίσεις το φάσμα στροφών και ταχύτητας στο οποίο σε συμφέρει περισσότερο να κινείσαι.

22)Σκέψου πού θα παρκάρεις, αντί να κάνεις 700 γύρους ψάχνοντας θέση.

23)Στην ευθεία, στα ταξίδια, χρησιμοποίησε το cruise control. Γενικότερα, η διατήρηση μιας σταθερής ταχύτητας (σε… ανθρώπινο φάσμα τροχών) σε πορεία, ρίχνει την κατανάλωση.

24)Βλέπε την κίνηση μπροστά σου. Δεν είναι ανάγκη να πλακωθείς στα φρένα τελευταία στιγμή, κράτα απόσταση αρκετή για να επιβραδύνεις/επιταχύνεις ομαλά. Παρομοίως, είναι προτιμότερο να ξεκινήσεις νωρίς, για να μην πέσεις στην κίνηση…