Η Γνήσια Οδηγική Απόλαυση ενώνει τις γενιές, όπως προκύπτει μέσα από την Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της BMW με τίτλο «Das Geschenk» (Το Δώρο) διεγείρει συναισθήματα, αποδίδοντας φόρο τιμής στην κλασική BMW 1500 του 1960.
Ειδικότερα, η φετινή χριστουγεννιάτικη καμπάνια της BMW με τίτλο «Das Geschenk» (Το δώρο) αφηγείται την τρυφερή ιστορία ενός μικρού αγοριού με το όνομα Tim, που επιθυμεί διακαώς να βρει ένα πολύ ξεχωριστό δώρο για την αγαπημένη του γιαγιά. Ταυτόχρονα, η μάρκα συνεχίζει το ταξίδι της προς την επικείμενη έλευση της Neue Klasse, ανατρέχοντας σε ένα εμβληματικό μοντέλο της ιστορίας της αυτοκίνησης που έφερε επίσης το όνομα Neue Klasse και εγκαινίασε μια νέα εποχή για την BMW τη δεκαετία του 1960. Η ταινία που αποτελεί τον πυρήνα της καμπάνιας ξεχειλίζει από συναίσθημα, παρουσιάζοντας πώς η Γνήσια Οδηγική Απόλαυση ενώνει τις γενιές με δύο διαφορετικούς τρόπους.
Η ταινία ξεκινά με μια βόλτα στο στολισμένο κέντρο της πόλης. Ο Tim και οι γονείς του ψάχνουν ένα χριστουγεννιάτικο δώρο για τη γιαγιά του. Οι γονείς του προτείνουν διάφορες ιδέες, όμως καμία δεν τον ενθουσιάζει. Έτσι, γρήγορα απορρίπτονται με αποφασιστικότητα από τον επτάχρονο γιο τους. Τελικά, στη βιτρίνα ενός καταστήματος ανακαλύπτει το δώρο που θα φέρει τη μεγαλύτερη χαρά στη γιαγιά του και στον ίδιο. Παρά τους αρχικούς δισταγμούς τους, οι γονείς του Τιμ αποφασίζουν τελικά να στηρίξουν την επιλογή του. Η γιαγιά του Τιμ, παρουσία όλης της οικογένειας, ανοίγει το τεράστιο πακέτο την παραμονή των Χριστουγέννων από το οποίο αποκαλύπτεται ένα παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου BMW Junior Seat. Τόσο η γιαγιά όσο και ο εγγονός καταλαβαίνουν αμέσως τη σημασία του δώρου, καθώς θα μπορούν πλέον να απολαμβάνουν μαζί τις βόλτες με την κλασική της BMW 1500. Γιατί η χαρά είναι το πολυτιμότερο δώρο – και η χαρά της οδήγησης ενώνει μικρούς και μεγάλους.
Αυτή η ψυχαγωγική, Χριστουγεννιάτικη ταινία προβάλλει τη Γνήσια Οδηγική Απόλαυση που αποτελεί τον πυρήνα της μάρκας και καθιστά την BMW 1500 – που λανσαρίστηκε υπό την ομπρέλα της ονομασίας Neue Klasse πριν από 60 και πλέον χρόνια – τον «κρυφό πρωταγωνιστή» της καμπάνιας. Η ταινία γυρίστηκε στη Βιέννη, με τη μουσική επένδυση να αποτελείται από το κλασικό Χριστουγεννιάτικο κομμάτι της δεκαετίας του 1980 «Christmas In Hollis» των θρύλων της hip-hop Run-D.M.C.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καλούν την κοινότητα να συμμετάσχει
Ο Jung von Matt ήταν ο εμπνευστής της ιδέας για την τελευταία Χριστουγεννιάτικη καμπάνια. Το δημιουργικό γραφείο από το Αμβούργο συνεργάστηκε με το τμήμα Marketing της BMW και την εταιρεία παραγωγής Hochkant με έδρα το Μόναχο για την παραγωγή μιας ταινίας διάρκειας 100 δευτερολέπτων, η οποία θα προβληθεί στα κανάλια της BMW στο YouTube, στο LinkedIn και στο Instagram. Επιπλέον, η ταινία θα είναι διαθέσιμη στο Netflix τόσο στη Γερμανία όσο και στη Μεγάλη Βρετανία. Μια έκδοση 60 δευτερολέπτων του «Das Geschenk» θα μεταδοθεί επίσης στην ελεύθερη τηλεόραση στη Γερμανία κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
Η PIRO GmbH ανέλαβε την ανάπτυξη της καμπάνιας στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της μάρκας. Η ιδέα του ιδιαίτερου και αντισυμβατικού δώρου του Tim προβάλλεται μέσα από μια σειρά συνοδευτικών αναρτήσεων. Για παράδειγμα, εορταστικά γραφικά απεικονίζουν εξαρτήματα αυτοκινήτων τυλιγμένα σε Χριστουγεννιάτικο χαρτί, προσκαλώντας την κοινότητα να επιλύσει ένα πάζλ.
Συνάντηση διαφορετικών γενιών – ένα εμβληματικό κλασικό μοντέλο μέσα από μία σύγχρονη ματιά.
Τόσο η οδηγική απόλαυση όσο και η γοητεία της κλασικής BMW 1500 είναι παγκοσμίως αναγνωρίσιμες και διαχρονικές, ενώ μια ξεχωριστή σειρά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πλαισιώνει με γοητευτικό τρόπο αυτή την αύρα που διατρέχει όλες τις γενιές. Ο Tim προσπαθεί να αλληλεπιδράσει με το κλασικό αυτοκίνητο όπως έχει συνηθίσει να κάνει με τα σύγχρονα μοντέλα, αλλά η Neue Klasse από τη δεκαετία του 1960 δεν διαθέτει ηλεκτρικά παράθυρα, ούτε τον έξυπνο προσωπικό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant ή άλλα σύγχρονα χαρακτηριστικά. Ωστόσο, η γιαγιά του Tim έχει πάντα στο μανίκι της κάποιο κόλπο ή τέχνασμα για να διατηρήσει την ψευδαίσθηση, να τροφοδοτήσει τη φαντασία του νεαρού και να μεταδώσει την αίσθηση της ανόθευτης χαράς.