Categories: UncategorizedΝΕΑ

Fiat Panda CNG : Χωρίς τέλη κυκλοφορίας

 

  Με τη διάθεση το 1997 -για πρώτη φορά στον κόσμο- ενός αυτοκινήτου που
χρησιμοποιούσε για την κίνηση του φυσικό αέριο (
CNG), η Fiat δημιούργησε ένα νέο κεφάλαιο
στην ιστορία του αυτοκινήτου, με έμφαση στη χρηστικότητα, την οικονομία, αλλά
και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον. Σήμερα, περισσότερο από 2 δεκαετίες
αργότερα, η
Fiat είναι ο
ηγέτης στην παραγωγή επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων
CNG, με το Panda να αποτελεί το
δημοφιλέστερο μοντέλο στην κατηγορία.

 

  Χωρίς παραχωρήσεις στην πρακτικότητα ή την ελευθερία κίνησης, αφού το Panda CNG διαθέτει και πλήρες
(35lt) ρεζερβουάρ βενζίνης, ο χρήστης μπορεί να απολαμβάνει σημαντικό όφελος
στο κόστος καυσίμου, το οποίο φτάνει το 40% σε σχέση με αυτοκίνητα που
χρησιμοποιούν άλλα ορυκτά καύσιμα συμπεριλαμβανομένου του υγραερίου (LPG).
Παράλληλα σημαντικό είναι το όφελος και για το περιβάλλον, αφού μηδενικές είναι
οι εκπομπές μικροσωματιδίων, ενώ κατά 95% λιγότερες είναι οι εκπομπές
υδρογονανθράκων (HC) σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Επίσης ελάχιστη είναι η
εκπομπή οξειδίων του αζώτου (NOx) χωρίς να απαιτείται η προσθήκη ειδικού
φίλτρου όπως στους κινητήρες πετρελαίου. Τέλος οι μειωμένες εκπομπές CO2
(110γρμ./χλμ. με μετρήσεις
WLTP) εκτός από το όφελος προς το περιβάλλον
απαλλάσσουν το
Panda CNG από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. 

 

  Παρά την εξαιρετική οικονομία καυσίμου, την υψηλή απόδοση του Turbo κινητήρα (80hp) και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον που μπορεί
να συγκριθεί μόνο με αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, το
Panda CNG διατίθεται σε
εξαιρετικά προσιτή τιμή (12.290* ευρώ), ενώ καλύπτεται και από 5ετη
εργοστασιακή εγγύηση έως 200.000χλμ, αλλά και αντίστοιχης ισχύος υπηρεσία
οδικής βοήθειας. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις μειωμένες ανάγκες
συντήρησης, λόγω της «καθαρής» καύσης που εξασφαλίζει το φυσικό αέριο,
συνθέτουν την πλέον φιλική, αλλά και προσιτή λύση μετακίνησης.   

*Η τιμή περιλαμβάνει το όφελος
προωθητικής πολιτικής

Alexandros Fertakis

Recent Posts

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

9 ώρες ago

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

12 ώρες ago

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

4 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

5 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

6 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

1 εβδομάδα ago