ΝΕΑ

Εορτασμός της 40ης επετείου του Bugatti Festival στο Molsheim

Το 1909, σε ηλικία 28 ετών, ο Ettore δημιούργησε το εργοστάσιό του στο Molsheim μέσα σε ένα ανακατασκευασμένο βαφείο, λανσάροντας την Type 13. Μέχρι το 1928, απέκτησε το φημισμένο Château Saint Jean για να φιλοξενεί καλεσμένους, αγωνιζόμενους και προσωπικότητες. Σήμερα, το Château στέκεται ως απόδειξη της κληρονομιάς της Bugatti, συναρμολογώντας κάθε σύγχρονο hypersport αυτοκίνητο της Bugatti.

Το 40ο Φεστιβάλ Bugatti στο Molsheim φέτος ήταν πιο μεγαλειώδες από ποτέ. Ξεκίνησε με ένα αφιέρωμα στον Ettore Bugatti στον τάφο του στο νεκροταφείο του Dorlisheim. Αλλά το φεστιβάλ δεν είναι απλώς μια ανάμνηση της ζωής του Ettore, είναι ένας εορτασμός της διαχρονικής κληρονομιάς του.

Αυτή η κληρονομιά ήταν εμφανής όταν οι ιδιοκτήτες κλασικών αυτοκινήτων Bugatti και οι σύγχρονοι λάτρεις της Bugatti πέρασαν τις ιστορικές πύλες του Château Saint Jean το πρωί του Σαββάτου. Στο χώρο του Château παρουσιάστηκε μια σειρά από αυτοκίνητα Bugatti, ενώ στο εσωτερικό, μια έκθεση παρουσίαζε τα έπιπλα του Carlo Bugatti και τα γλυπτά του Rembrandt Bugatti, τα οποία επηρέασαν τα σχέδια των αυτοκινήτων του Ettore. Όπως παρατήρησε κάποτε ο Ettore, “Τίποτα δεν είναι υπερβολικά όμορφο”.

Τα έπιπλα του Carlo, γνωστά για τα περίπλοκα σχέδια και τα υψηλής ποιότητας υλικά τους, και τα γλυπτά του Rembrandt, που αποτυπώνουν την ουσία των ζώων, επηρέασαν και τα δύο τα σχέδια των αυτοκινήτων Bugatti. Για παράδειγμα, η εμβληματική μάσκα της Bugatti εμπνεύστηκε από την πίστη του Carlo στο αυγό ως το τέλειο σχήμα της φύσης. Ο Ettore μάλιστα απέτισε φόρο τιμής στον Rembrandt, παρουσιάζοντας το γλυπτό του “Dancing Elephant” ως διακοσμητικό του καπό της Bugatti Type 41 Royale.

Το φεστιβάλ παρουσίασε επίσης την αγωνιστική κληρονομιά της Bugatti με αυτοκίνητα όπως το Type 57G Tank και το Type 32 Tank. Εκτέθηκαν επίσης σύγχρονα hypersport αυτοκίνητα της Bugatti, όπως η Bolide1 και η EB110.

Τα αυτοκίνητα της Bugatti, αν και αισθητικά ευχάριστα, είναι κατασκευασμένα για οδήγηση. Οι συμμετέχοντες στο φεστιβάλ είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν τα οχήματά τους, από κλασικά όπως η Type 57C Stelvio μέχρι σύγχρονα θαύματα όπως η Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse World Record Edition. Το ταξίδι τους τους οδήγησε μέσα από τη γραφική διαδρομή του κρασιού της Αλσατίας, με αποκορύφωμα μια δημόσια έκθεση στο Molsheim.

Στο φεστιβάλ παρουσιάστηκε επίσης η Bugatti Autorail, ένα πολυτελές τρένο υψηλής ταχύτητας που αναπτύχθηκε από τον Ettore χρησιμοποιώντας τον κινητήρα της Type 41 Royale. Αυτό το τρένο, που συνήθως στεγάζεται στο La Cité du Train στο Mulhouse, αποτελούσε ιδιαίτερη ατραξιόν για τους επισκέπτες.

Ο Christophe Piochon, πρόεδρος της Bugatti Automobiles, εξέφρασε το θαυμασμό του για την κληρονομιά του Ettore και τη βαθιά σύνδεση μεταξύ της Bugatti και του Molsheim. Την Κυριακή, οι επισκέπτες του φεστιβάλ παρακολούθησαν τα οχήματα Bugatti να επιδεικνύουν τη δύναμη και τις επιδόσεις τους σε κλειστούς δρόμους στο Molsheim. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ένα επίσημο γεύμα και μια τελετή απονομής βραβείων, με το Grand Prix Bugatti Automobiles S.A.S. να απονέμεται σε μια Type 35C.

Άλλα βραβεία ήταν το Trophée Lalique για το Type 49 Coupé de Weymann και το Trophée de la Fondation Bugatti για το Type 57C Stelvio par Gangloff. Το Trophée Cul Pointu απονεμήθηκε στον επίσημο οδηγό της Bugatti, Andy Wallace, σε αναγνώριση της λαμπρής αγωνιστικής του καριέρας.

Δεκαετίες μετά την ίδρυσή του, το Φεστιβάλ Bugatti στο Molsheim συνεχίζει να γιορτάζει τον δεσμό μεταξύ της Αλσατίας και των καινοτόμων αυτοκινήτων του Ettore Bugatti. Οι αρχές του Ettore εξακολουθούν να καθοδηγούν τη μάρκα και η κληρονομιά του παραμένει συνυφασμένη με το Molsheim, τον τόπο που αγαπούσε.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

8 ώρες ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

9 ώρες ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

10 ώρες ago

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

3 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

3 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

3 ημέρες ago