RETRO

Ένα boxy μοντέλο: το NSU “Uruguay”

Το NSU “Uruguay”, γνωστό και ως ρουστίκ στέισον βάγκον, είναι μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στην οικογένεια της NSU. Το όχημα, που παρήχθη από τον εισαγωγέα της NSU στο Μοντεβιδέο μεταξύ 1969 και 1971, αναφερόταν με αγάπη ως “Ουρουγουάη” από τους ντόπιους του Neckarsulm. Κατασκευάστηκαν περίπου 500 μονάδες αυτού του μοναδικού σχήματος αυτοκινήτου στις εκδόσεις P6 και P10. Η Audi Tradition παρουσιάζει αυτό το εξαιρετικό μοντέλο στο τέταρτο επεισόδιο της επετειακής σειράς για την ιστορία της NSU.

Ο σχεδιασμός του NSU Uruguay είναι αισθητά τετράγωνος και γραμμικός, σε αντίθεση με την τυπική αισθητική των αυτοκινήτων NSU στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Η δημιουργία αυτού του μοντέλου ξεκίνησε το 1968, όταν ο εισαγωγέας της NSU στην Ουρουγουάη, η Quintanar, ξεκίνησε ανεξάρτητα την παραγωγή και πώληση ενός στέισον βάγκον χρησιμοποιώντας τα τεχνικά στοιχεία του δικύλινδρου NSU Prinz 4. Πούλησαν 140 μονάδες μέχρι το τέλος του έτους, αλλά είχαν φιλοδοξίες για έναν πιο ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα.

Για να διερευνηθεί η δυνατότητα μιας τέτοιας αναβάθμισης, πραγματοποιήθηκε μια συνάντηση στο εργοστάσιο Neckarsulm τον Μάιο του 1969, όπου παρουσιάστηκε ένα δείγμα αμαξώματος για την ανάπτυξη πρωτοτύπου. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας του NSU Prinz 1000 αποδείχθηκε πολύ μεγάλος για το χώρο του κινητήρα χωρίς σημαντικές αλλαγές, αλλά μπορούσε να φιλοξενηθεί στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Παρά την απώλεια σημαντικού χώρου φόρτωσης και την αντιμετώπιση αρκετών τεχνικών ζητημάτων ανάπτυξης, οι εκπρόσωποι της Quintanar δεν πτοήθηκαν. Το στέισον βάγκον της NSU έτυχε σε μεγάλο βαθμό καλής υποδοχής από τις αρχές ελέγχου του Ντάρμσταντ, και με μερικές μικρές διορθώσεις, το αυτοκίνητο εγκρίθηκε για παραγωγή. Κατά συνέπεια, περίπου 500 στέισον βάγκον στις παραλλαγές P6 και P10 παρήχθησαν μεταξύ 1969 και 1971 στη Νότια Αμερική.

Ωστόσο, η έξοδος της NSU από την αγορά της Ουρουγουάης το 1971 σήμανε το τέλος της παραγωγής της “”Uruguay””. Το πρωτότυπο του NSU P10, το οποίο είναι το μοναδικό του είδους του που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στους γερμανικούς δρόμους, αποτελεί σήμερα μέρος της συλλογής ιστορικών οχημάτων της AUDI AG. Αυτό το ξεχωριστό, γωνιώδες μοντέλο παραμένει ένα από τα πιο ξεχωριστά κομμάτια της συλλογής.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

8 ώρες ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

9 ώρες ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

10 ώρες ago

Με την υποστήριξη της Jeep ολοκληρώθηκε το XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

1 ημέρα ago

Το BMW Group εισέρχεται στην επόμενη φάση με το Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

1 ημέρα ago

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

2 ημέρες ago